Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Message from Gabe to Steam Community

Announcement - Valve 10 Feb 2012

Dear Steam Users and Steam Forum Users:

We continue our investigation of last year's intrusion with the help of outside security experts. In my last note about this, I described how intruders had accessed our Steam database but we found no evidence that the intruders took information from that database. That is still the case.

Recently we learned that it is probable that the intruders obtained a copy of a backup file with information about Steam transactions between 2004 and 2008. This backup file contained user names, email addresses, encrypted billing addresses and encrypted credit card information. It did not include Steam passwords.

We do not have any evidence that the encrypted credit card numbers or billing addresses have been compromised. However as I said in November it's a good idea to watch your credit card activity and statements. And of course keeping Steam Guard on is a good idea as well.

We are still investigating and working with law enforcement authorities. Some state laws require a more formal notice of this incident so some of you will get that notice, but we wanted to update everyone with this new information now.

Gabe

Lenke til kommentar

Er ikke umulig å verge seg for hacking. I tillegg det lenge siden de ble hacket, og først nå de finner ut at de tok noe av verdi. Men er jo ikke mest steam sin feil, så jeg burde ha formulert meg annerledes.

Kortinformasjonen de fikk fatt i er uansett foreldet nå, så er neppe noen fare. Jeg skal innrømme at jeg har vært skeptisk, men stoler på at det har gått bra.

@Shampoo: Gratulerer. I'm down!

Lenke til kommentar

Skjer med denne tråden her da?

Fullførte The Darkness 2 i går, litt overraskende og brå slutt, men tror det skyldes at jeg ikke fikk spilt det ordentlig noen gang. I gang med new game + nå, jeg elsker det. Alt for få spill bruker denne muligheten til å sprøyte liv i kampanjen igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...