Licht Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 For all del, men greia er jo at dei måtte bestemme seg for ein "kanon" utsjånad då dei gjekk med på å bruke ho òg til marknadsføring... Og då kunne dei ha løysa det der betre, synest eg. Eg vil jo alltid lage min eigen karakter om eg kan. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Her er forøvrig hovedpersonen i mitt spillprosjekt: Er jo konkurs før jeg i det hele tatt får starta. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Lego-bilen pappa fikk i bursdag av meg og mamma: Elektrisk motor på dører, panser og spoiler bak. Jeg får litt hard-on, jeg gjør det. Forøvrig sett nummer 8070 Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Steam har gjort fuckup of the century ser jeg. Glad jeg ikkje brukte steam før etter 2010. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Hva mener du Backstabber? Fikk ikke spilt TF 2 i går på grunn av serverkræsj men er det andre problemer? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Message from Gabe to Steam CommunityAnnouncement - Valve 10 Feb 2012 Dear Steam Users and Steam Forum Users: We continue our investigation of last year's intrusion with the help of outside security experts. In my last note about this, I described how intruders had accessed our Steam database but we found no evidence that the intruders took information from that database. That is still the case. Recently we learned that it is probable that the intruders obtained a copy of a backup file with information about Steam transactions between 2004 and 2008. This backup file contained user names, email addresses, encrypted billing addresses and encrypted credit card information. It did not include Steam passwords. We do not have any evidence that the encrypted credit card numbers or billing addresses have been compromised. However as I said in November it's a good idea to watch your credit card activity and statements. And of course keeping Steam Guard on is a good idea as well. We are still investigating and working with law enforcement authorities. Some state laws require a more formal notice of this incident so some of you will get that notice, but we wanted to update everyone with this new information now. Gabe Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Hvordan er det steam som har gjort "fuck-up of the century" når de blir hacket? Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Er ikke umulig å verge seg for hacking. I tillegg det lenge siden de ble hacket, og først nå de finner ut at de tok noe av verdi. Men er jo ikke mest steam sin feil, så jeg burde ha formulert meg annerledes. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Nei, det er vel fortrinnsvis Valve? Fikk forøvrig lappen i dag. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Hjertelig! Det var en stor lettelse. Nå blir det vel å plukke opp AltF4 til helgen for å feire jobb i VG, 18 års-bursdag og nå sertifikat på bil. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Er ikke umulig å verge seg for hacking. I tillegg det lenge siden de ble hacket, og først nå de finner ut at de tok noe av verdi. Men er jo ikke mest steam sin feil, så jeg burde ha formulert meg annerledes. Kortinformasjonen de fikk fatt i er uansett foreldet nå, så er neppe noen fare. Jeg skal innrømme at jeg har vært skeptisk, men stoler på at det har gått bra. @Shampoo: Gratulerer. I'm down! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Hjertelig! Det var en stor lettelse. Nå blir det vel å plukke opp AltF4 til helgen for å feire jobb i VG, 18 års-bursdag og nå sertifikat på bil. Congratulatoooooore! Det er nysnø på cash`n carry! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Du er med til helgen du også, Kamelo? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Det er møe mulig, men jeg har noen ærend denne helgen! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Nei, det er vel fortrinnsvis Valve? Fikk forøvrig lappen i dag. Gratulerer! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Skjer med denne tråden her da? Fullførte The Darkness 2 i går, litt overraskende og brå slutt, men tror det skyldes at jeg ikke fikk spilt det ordentlig noen gang. I gang med new game + nå, jeg elsker det. Alt for få spill bruker denne muligheten til å sprøyte liv i kampanjen igjen. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Jeg hadde tenkt jeg skulle fortsette på Eternal Sonata, men i stad mistet jeg helt lysten og vil mest legge meg og sove litt. Endret 14. februar 2012 av Cloudemyx Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Trøtt som grisen selv, oppe klokka 5 i dag og sov dårlig og lite i natt. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Jeg kan ihvertfall ikke legge meg nå, ellers blir døgnet mitt helt snudd opp ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå