Slimda Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Det viktige med reklame er å spille på folks underbevissthet. F.eks: http://www.youtube.com/watch?v=ZyQjr1YL0zg Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Folk sitter å ser på møkk som House, og har enda ikke blitt kjent med selveste Jean-Ralphio. This is the world today. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Tror jeg holder meg til serien med Jeremy Irons i spissen. Jeg skal se en episode til og se resten i morgen. Problemet mitt med serien er at den går veldig langt med å gjøre Borgia-familien sympatiske, når de i virkeligheten var noen av de mest kyniske og amoralske menneskene i sin tid. Ikke at jeg er opphengt i at serien skal være historisk korrekt, jeg er bare overrasket over at i stedet for å spille på de verste sidene deres og kanskje overdrive dem litt også (slik man f.eks. gjør i HBOs "Rome") - noe som ville vært enda saftigere underholdning - så toner man dem ned og gjør Borgiaene mer spiselige, og dermed kjedeligere. Tegneserien tar den heller helt ut den andre veien. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Gah! Det er alt for mye pes med penger i disse dager. Fond som skal passes på i to forskjellige banker, gjeld til Lånekassen, BSU, stønad fra NAV og midt oppi det hele oppdage at jeg ikke fikk skattekort for i år i desember, for så å måtte bestille et nytt og oppdage at jeg allerede er trekt 50% i skatt. Wooptifuckingsdo! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Tror jeg holder meg til serien med Jeremy Irons i spissen. Jeg skal se en episode til og se resten i morgen. Problemet mitt med serien er at den går veldig langt med å gjøre Borgia-familien sympatiske, når de i virkeligheten var noen av de mest kyniske og amoralske menneskene i sin tid. Ikke at jeg er opphengt i at serien skal være historisk korrekt, jeg er bare overrasket over at i stedet for å spille på de verste sidene deres og kanskje overdrive dem litt også (slik man f.eks. gjør i HBOs "Rome") - noe som ville vært enda saftigere underholdning - så toner man dem ned og gjør Borgiaene mer spiselige, og dermed kjedeligere. Tegneserien tar den heller helt ut den andre veien. Første sesong var vel ikke direkte kjedelig synes jeg, men det er mye de ikke har utnyttet. Som du sier så er det ting som ville gjort den til enda saftigere underholdning, så jeg er spent på hvordan sesong to er. Om den fortsetter i samme stil eller om de "tar den helt ut" for å si det sånn. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Tråden som døde. Amazing. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) ME3 betaen! Wohoo! ME3 demoen, Wohoo! Endret 11. februar 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 ME3 betaen! Wohoo! ME3 demoen, Wohoo! Kun på Xbox, eller på Origin òg? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Dunno. Fikk den via facebooken til Xbox.com. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Ser på Vinn på minuttet på TV2. På de siste sekundene begynner publikum å telle ned. Som om ikke det var stressende nok fra før å klare oppgaven på ett minutt. Ellers satt jeg og spilte The Darkness 2 i 4-5 timer i strekk igår kveld. Det er ulikt meg, ihvertfall når det er et vanlig FPS. Veldig artig spill. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Må runde Mass Effect 2 igjen før ME3 kjem. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Ja, nå er det ikke lenge til ME3 kommer. Men jeg tror jeg dropper rerun av ME2 og bruker min første playthrough (som faktisk gikk over all forventning). Er dog litt skeptisk til hva Liara har å si til at jeg og Miranda dro en animal planet. Føler uansett at det blir mer "min" historie om jeg bruker de første gjennomspillingene i neste spill. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Gjorde alt og alle achievements på ME2. Tenker at jeg skal finne good-saven min der alle overlevde til slutt og slette de andre savene. Så jeg kan bruke den naturligvis i ME3. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Problemet mitt er at eg oppdaga at dameShepard er best litt for seint. Så eg har køyrd gjennom ME1 tidlegare (som eg framleis synest er betre) med ho, og har no starta på ME2. Førre playthroughen av ME1 -> 2 gjekk fint, med alle i live og Tali som romance og hu og hei, men Mark Meer kan ikkje måle seg med Jennifer Hale. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Lady Shepard har det beste bæsjeapparatet, men sånn utover det liker jeg min halvskallete, 40-årige, rufsete Shepard som er lei av cyberpunks og wannabe Darth Vaders. Min første tur gjennom Mass Effect 2 gikk veldig bra og alle overlevde, sett bortifra Ashley og alle de andre jeg ikke brydde meg om på skipet mitt. Mangler såvidt jeg vet bare achievementen for å ta det på Insane, men sparer det til den gangen jeg tenker på Mass Effect serien som noe jeg må spille igjen. Og for å ha sagt det så er det første min favoritt også. Det var, og er fremdeles, det beste Mass Effect spillet i min mening. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Jeg har en snill male Shepard og bitchy female Shepard. Jeg ser mindre og mindre frem til ME 3, men tror det skyldes at jeg har lest for mange tråder på Giant Bomb uten egentlig å ha noen kilder for at noe av det som er skrevet er sant. Det jeg uansett frykter mest er at valgene jeg har tatt skal spille enda mindre rolle i nummer 3, særlig med tanke på hvor få av dem som hadde spilt noen rolle mellom 1 og 2. Å spille som slem var jo rett og slett drit kjedelig i overgangen, fordi ingen av valgene dine betydde noe (jeg bet meg i merke til én dame jeg lot leve/tok livet av i ME sto i gangen på den "viktigste" romstasjonen). The Darkness 2 er forøvrig forstatt fett, men lider av at jeg har fått spilt det veldig sporadisk i helga. Historien sliter med det Deus Ex HR gjorde, de slemme jeg sloss mot får ikke nok forklaring på hvem de er, de har bare navn. Ellers gjør spillet en knakende fet utbrodering av hva The Darkness er og hvor det kommer fra, og låner heftig fra bibelen og historiebøkene uten å være redd for å smøre tjukt på. Jeg var litt skeptisk først, men nå digger jeg det - det passer utrolig godt, selv om det går på bekostning av den mystikken evnene hadde i det første spillet. Det er heller ikke like mye fokus på hat-forholdet mellom Jackie og The Darkness som i det første, selv om det har blitt mer åpenbart at The Darkness hater Jackie fordi han nekter å underlegge seg. Uansett har det vært alt for få øyeblikk hvor Jackie handler på tross av The Darkness eller andre veien slik som i det første spillet: jeg husker jævlig godt Jackies selvmord i det første spillet og hvor godt det ble utdypet bare i det The Darkness sa og gjorde når det skjønner hva Jackie er på vei til å gjøre. Endret 12. februar 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Det er jo eit av problema Bioware har - dei vil så gjerne la deg velje ting, men samstundes ser det ut som om dei har sin eigen idé om kva som er "kanon". Og det er jo litt dumt. Er forsåvidt samd i at det var lite som resonnerte frå ME1 til ME2 - det aller meste du gjorde resulterte berre i at du fekk ein mail, pluss eit bar meiningsfylde encounters (Gianna Parasini, Shiala, Rachni Queen). Er glad for at du får tilbake igjen Ashley i ME3, då. Tydeligvis den einaste i verda som likte ho. Eigentleg likte eg dei fleste frå ME1 betre enn dei nye i ME2. Dei lid alle av SUPERUNIKSPESHUL-syndromet, som faktisk gjer det vanskelegare å tru på dei som karakterar, i staden for å gjere dei djupare - som jo sikkert var tanken. Same i DA2 òg. Eg likte forsåvidt min manne-Shepard, som så ut som kjærleiksbornet til Ryan Giggs og Gary Sinise - men dame-Shepard er berre så mykje meir badass. Var, iallefall, før Bioware fekk den geniale idéen om å gjere ho til ei uncanny-valley-barbiedokke per kanon. Kunne iallefall ha spandert på ho eit ansikt - although gjerne ikkje frå ei undertøysmodell, som dei gjorde med manne-Sheps. For min del kunne dei skrapa heile Miranda-karakteren og betalt for Yvonne Strahovski sitt ansikt på Shepard. Har forresten blogga litt om Gotham City Impostors no. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Syns nye female shepard ser heit ut jeg. Var jo fansen som bestemte hvordan hun skulle se ut også. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Jo, men for faen, du spør ikkje internett om å demokratisk avgjere noko. Er jo sikraste vegen til idioti. Dei valde iallefall riktig hårfarge. Alternativa var heller ikkje allverda - det var jo white barbie 1-3, black barbie og asian barbie. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Pff, de fleste som bryr seg lager sin egen Shepard uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå