Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På en måte litt greit, så veit jeg at samleplaten snart kommer og at jeg like gjerne kan vente på den fremfor å kjøpe sesong etter sesong som kommer så seint ut. Ikke har jeg fulgt med på serien på en stund heller, gikk vel litt lei.

Mamma har kjøpt bursdagsgave til pappa. Lego technic-bil til 1200 kroner :wee:

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg syns det er verdt det. Jeg liker å sammenligne det med et puslespill med fantstisk flotte brikker men med et litt kjedelig bilde når alle brikkene er satt sammen. God AI, fantastisk gameplay og de beste ragdollene jeg kan huske å ha sett. Dessuten, en herlig sol i trynet hver gang du går ut av en dør. Det høres kanskje rart ut, men jeg ble litt våt i trusa hver gang.

Lenke til kommentar

Lover at jeg ikke er så udugelig i TF2 altså! Skylder på en blanding av 200-800 ping og generell elendighet.

Fant AltF4 og Shampoo på TF2.

Noen her som har spillt I Want To Be The Boshy? Vil anbefale at dere sjekker det ut.

EDIT: Om man liker harde platform spill that is.

Endret av Backstabber
Lenke til kommentar

Hjemme fra en tur til London. Resultat: Praksisplass for meg og team-partneren min i én til to uker i Mai hos et kritikerrost reklamebyrå i London. De likte visst våre ideer. :D Det kan man trygt kalle CV-pryd.

Fortsatt i sjokktilstand, selv om jeg må være ærlig og si at det var litt fortjent med tanke på våre konkurrenter og deres ideer.

Fri imorgen har vi faen meg også. GOOD TIMES INDEED!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...