Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Hahaha, den faren skulle jeg likt å møtt.

Han er ganske morsom, og som han selv sa når jeg pratet om guttens noe distré og noe merkelige fremferd (tusen tanker i hodet på en gang): "Jeg var ganske nerdete når jeg var liten jeg også".

De har også en datter jeg hadde på min base når jeg jobber på SFO i fjor sommer, supersmart jente i andreklasse som hadde for det meste pensumet til 6. klasse. Og favorittlandet hennes var en øy hvis hele BNP var blåst på sukker - dessverre husker jeg ikke navnet nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dukka plutseleg opp der i går, til den nette sum av ti euro.

Ah. Lurer litt på om det ikke blir xbox i stedet gitt.

Hva var det Gamer sa som ble tatt bort?

Ikkje så imponert over P2P-matchmaking og sånn, hadde håpt på dedikerte servarar. Var altfor få som ville spele objective-modus, TDM er keisamt. Gjekk tilbake til Empire: Total War ganske kjapt no, kanskje det er betre på kvelden. Som THE GLORIOUS EMPIRE OF SWEDEN rakk eg å etablere ein koloni i det som no er Alaska eller noko, og innta Moskva, før eg no skal til å springe på førelesing igjen.

Lenke til kommentar

Fikk The Darkness II i posten idag :wee:

Jeg også. Spilt litt, elsker det så langt. Elsker det!

Dukka plutseleg opp der i går, til den nette sum av ti euro.

Ah. Lurer litt på om det ikke blir xbox i stedet gitt.

Ikkje så imponert over P2P-matchmaking og sånn, hadde håpt på dedikerte servarar. Var altfor få som ville spele objective-modus, TDM er keisamt. Gjekk tilbake til Empire: Total War ganske kjapt no, kanskje det er betre på kvelden. Som THE GLORIOUS EMPIRE OF SWEDEN rakk eg å etablere ein koloni i det som no er Alaska eller noko, og innta Moskva, før eg no skal til å springe på førelesing igjen.

Ah ok. Får se om jeg kjøper det på PC eller kjeksbox.

Lanseringsdatoen til Secret World, tror jeg det var.

Edit: Jeg hakke peiling.

Edit 2: Det var lanseringsdatoen.

Ah ok. Det var jo over hele Twitter og alt lenge før jeg så leste noe om det fra Gamer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...