Bloodlines Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Ga deg to plusser bare for å få det til å se litt bedre ut Zealuu. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Endelig en som har skjønt det, og tør å uttrykke det offentlig uten frykt for reprisalier. Jeg, derimot, er feig. Glad i deg, Zealuu. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 :!: Såpass ja. Tror ikke jeg skal drøye noe mer nå og bare legge meg, ellers snur jeg vel døgnet igjen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Jeg vil sterkt anbefale deg å snu døgnet, Cloudemyx, for da kan du holde meg med selskap Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Du har da fremdeles meg, nouse. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Det er bra Trodde jeg hadde spilt ferdig alle historiebrettene i LittleBigPlanet 2, men det var visst ett igjen. Oh well, får ta det imorgen. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Det er bedre enn bra, det er perfekt. Vi har forumet for oss selv i natt. ^^ Godt jeg ikke er alene, er så nervøs for om noen liker musikksmaken min. xD Endret 7. februar 2012 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Om ikke hele forumet, så har vi denne tråden for oss selv. Helt til AltF4 logger seg på ca. 06:30 Mener å huske fra innlegg.no at du har bra musikksmak (hard rock?), dog det er kanskje ikke min favorittsjanger. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Hehe, jo takk. Jeg liker å få høre at jeg har bra musikksmak, dog ikke så mange som er enig. Har hittil bare møtt én person som hat tilnærmet lik smak som meg, og en 2-3 som har litt lik smak. Akkurat det jeg sikter til nå er kanskje ikke innenfor din smak, selv om det er mye variert. Jeg startet en tråd tidligere i dag, hvor jeg linker til video jeg har laget av mine 35 favoritt åpningssanger fra anime. Var den jeg tenkte på. Edit: Haha, ja, vi kan være sikker på at det er morgen når AltF4 logger på. xD Endret 7. februar 2012 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Ah, da så. Hørte på noen av de nå, men fikk ikke til å spole frem, og når hver video varte 10 min ble det litt mye så sent Men det var absolutt ikke dårlig. Kanskje ikke noe jeg hører på til vanlig heller da. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Hehe, skjønner. Tror ikke det går an å spole der nei. Hadde egentlig tenkt å bruke youtube, men de var så kjipe at de blokkerte videoen min. >< De beste (synes jeg) kom jo sist da. xD Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Har Altemann forsovet seg, mon tro? Jeg sitter på flybussen på vei til Værnes og England. Takk for denne gang, Norge. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Jeg vil sterkt anbefale deg å snu døgnet, Cloudemyx, for da kan du holde meg med selskap Du skal nok se at det skjer om ikke lenge. Jeg begynte på Rayman: Origins i går. Det er veldig bra. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1374592&view=findpost&p=18918747 IT HURTS SO MUCH :c Jeg ga en pluss til han andre jeg, han har jo noen poenger da!? Trolololol Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Har Altemann forsovet seg, mon tro? Jeg sitter på flybussen på vei til Værnes og England. Takk for denne gang, Norge. Fashionably late. Til hva da egentlig? Stakar Zealuu, jeg får vondt av deg. Hengt ut på en slik måte a gitt. Endret 7. februar 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Til hva!? Gikk du glipp av det?!! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 :O Jeg var utilsiktet superrasist på jobben i dag, og i sta fikk jeg nesten ikke spist middag fordi jeg lo så jævlig av meg selv mens jeg skammer meg av hele mitt hjerte. I går feiret vi samenes dag på jobben, og i den forbindelse farget barna flagget deres og fikk en innføring i samisk kultur. Vi hang opp bilder og greier, og i dag kommenterer en gutt på 4 år bildene mens han kler av seg yttertøyet med sin far. "Der er flagget pappa! Sameflagget!" "Ja" sier faren. Gutten peker på et bilde av to samer og sier "og der er dem!" Det blir stille i et lite sekund før faren svarer tørt: "Det er litt fler av dem da". Jeg kunne ikke annet enn å le. Men så kommer rasist-F4 med tidenes: "husker du hvorfor vi hang opp bilder og farget flagg da? I går var den store same-dagen". Jeg klarte å gjøre om Norges urbefolkning til en jævla rosa Disney-film. Faen så flaut. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Hahaha, den faren skulle jeg likt å møtt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Foretrekker å lappe til en lapp på lappenes dag, jeg. Passer så mye bedre... Speaking of which, er man rasist om man ler av samer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå