Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, jo takk. Jeg liker å få høre at jeg har bra musikksmak, dog ikke så mange som er enig. Har hittil bare møtt én person som hat tilnærmet lik smak som meg, og en 2-3 som har litt lik smak.

Akkurat det jeg sikter til nå er kanskje ikke innenfor din smak, selv om det er mye variert. Jeg startet en tråd tidligere i dag, hvor jeg linker til video jeg har laget av mine 35 favoritt åpningssanger fra anime. Var den jeg tenkte på. :p

Edit: Haha, ja, vi kan være sikker på at det er morgen når AltF4 logger på. xD

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Har Altemann forsovet seg, mon tro?

Jeg sitter på flybussen på vei til Værnes og England. Takk for denne gang, Norge.

Fashionably late. Til hva da egentlig?

Stakar Zealuu, jeg får vondt av deg. Hengt ut på en slik måte a gitt.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

:O

Jeg var utilsiktet superrasist på jobben i dag, og i sta fikk jeg nesten ikke spist middag fordi jeg lo så jævlig av meg selv mens jeg skammer meg av hele mitt hjerte.

I går feiret vi samenes dag på jobben, og i den forbindelse farget barna flagget deres og fikk en innføring i samisk kultur. Vi hang opp bilder og greier, og i dag kommenterer en gutt på 4 år bildene mens han kler av seg yttertøyet med sin far. "Der er flagget pappa! Sameflagget!" "Ja" sier faren. Gutten peker på et bilde av to samer og sier "og der er dem!" Det blir stille i et lite sekund før faren svarer tørt: "Det er litt fler av dem da". Jeg kunne ikke annet enn å le.

Men så kommer rasist-F4 med tidenes: "husker du hvorfor vi hang opp bilder og farget flagg da? I går var den store same-dagen". Jeg klarte å gjøre om Norges urbefolkning til en jævla rosa Disney-film. Faen så flaut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...