Error Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Riktig, så nå er det bare å vente på en jente Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Gratulerer nouse! Helvete Errorizer, inviter til fest. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Gratulerer Nouse! Also, me likey: Endret 1. februar 2012 av Craxmerax Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Å huff, ikke si at det er det nye windows. Me not likey! Gratulerer, Nouse! Nå forventer jeg bilder av den nye leiligheten. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Det er nye Windows ja. Jeg vet ikke helt om jeg liker det jeg heller, men den lille nerden i meg liker det. Pluss at jeg ble kvitt den fæle grønnfargen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Du kan bytte tilbake til klassiske menyen på et blunk. Ihvertfall hva jeg har hørt. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Hehe, skjønner. ^^ Grønnfargen? Ah, godt å høre det, Mahavishnu. Endret 1. februar 2012 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Takker for alle gratulasjonene! Skal nok få lastet opp noen bilder når jeg har kommet i hus. Vet ikke når det blir enda, men håper jeg kan flytte inn 1. mars Also, bare EN til nå før jeg får min første populære post på forumet, *hint hint* https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1412815 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Når vi snakker om populære poster. "Sharet" denne på Facebook. Tror jeg har ikke opplevd så mange likes på en god stund. Som regel er det mongis-statuser jeg har knabba fra Lakus. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Hvor fikk du tak på Win 8, Craxmerax? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Hvor fikk du tak på Win 8, Craxmerax? åpen beta ? Og hvis den er stengt, torrents. Endret 2. februar 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Finner det ikke, så jeg lurer på om han sitter med en developer build fra September. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Er selv innkvartert i leiligheten nå. Helt nyopppusset, og latterlig sweet :D Den koster nok litt mer å leie enn 10 000 i måneden, men mamma som eier så bor her inntil den skal selges (om litt over en måned). Snorre Bryne (som i spilljournalisten) bor forøvrig i leiligheten under meg, og to av Kvelertak-gutta i leiligheten under der igjen Sweet jesus! Konge leilighet da! Men skal du bare bo der til den skal selges? Gratulerer Nouse Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Håpet veldig på at det skulle være en legit serie. Amazing! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Fin den der! Kjørte forbi huset de fant bilen i i dag, kom nok like etter politiet for de hadde sperret av innkjørselen men ikke tatt ut bilen enda. TV 2 sto klart med kamera og greier. Litt rart, har passert det huset i 7 år når jeg gikk på barneskolen. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Den er absolutt fantastisk, og jeg ber til høyere makter om at de lager mer. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Finner det ikke, så jeg lurer på om han sitter med en developer build fra September. Er nok bare den ja. Betaen komme ikke før i slutten av februar. Er mer stabil nå med nyere oppdateringer. @RoR Denne grønnfargen: Er ikke noe fan av den Endret 2. februar 2012 av Craxmerax Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Kjapt å boote da? Så "instant" som de skal ha det til? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 På ingen måte.. Dvalemodus og hvilemodus er kjappere, men oppstart er ca. det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå