Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Var dødsulykke på veien jeg kjører til og fra jobb i dag, og nærmeste nabo har sågar møtt bilen som stakk av.

Ellers blir jeg nok en gang overrasket over Komplett.no sin leveransetid, jeg bestilte noe søndag kveld og i dag tidlig fikk jeg hentemelding på mobilen. Det syns jeg er ganske bra.

Bestilte på søndag, fikk de idag. Det var fra MPX da men det er vel samme firma.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flytter på "hybel" i morgen, men dog bare i 6 uker. Blir morro å prøve hvordan det er å bo alene :)

Eneste som er litt.. rart, er at leiligheten er 84 m2, med stue, kjøkken, bad og tre soverom men nesten ikke noe møblering i det hele tatt. Har ikke så mye møbler jeg kan ta med heller, og jeg bor der alene (i alle fall enn så lenge).

Forhåpentligvis klarer jeg å dra med meg jente1 (som forøvrig har vært syk i nesten to måneder, men nå er frisk igjen, så skal på deit i morgen :)) og få henne til å flytte inn i den perioden jeg bor der. Hvis hun tar med seg noen tepper, puter og evt. lamper burde det gå an å få det litt hjemmekoselig.

6-roms i Hegdehaugsveien er uansett ikke å forakte, med søte jenter eller uten :D

Lenke til kommentar

Tror ikke hun bryr seg så mye om blomster at det gjør noe, men hun er av en eller annen grunn uvanlig fascinert av tigre, så blir nok tiger-bilder i øst og vest.

Hvis jeg får overtalt henne naturligvis. Det er et rimelig stort hvis

3000 innlegg forresten (og 1000 rykte :tease:). Sweet sweet

Endret av Error
Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe imot at ting blir smått repeterende, bare så lenge det blir gjort bra. Når serier repeterer seg selv altfor tydelig og samtidig gjør det dårlig som House har gjort det de siste sesongene skjønner jeg ikke hvorfor folk gidder å se skvipet. Spesielt i dag hvor det finnes så mye bedre TV enn programmer som House.

Waste of time..

Lenke til kommentar

Korleis kan DC synest det er ein god idé å lage Watchmen 2!? Aaaaa. Prequel eller ikkje, vert så irritert når folk berre skal resirkulere og DESECRATE og hu og hei og ingen kan lage noko originalt lenger. La det lille som er av genuint tekneserie-kanon vere i fred, plz. :c

I beste fall vert det eit par Zack Snyder-filmar ut av det. WELL THE TIMES THEY ARE A-FUCKING-CHANGING INDEED.

Skal no byrje skrive Iliaden 2. 8D

Lenke til kommentar

Gratulerer til NoUse

Er selv innkvartert i leiligheten nå. Helt nyopppusset, og latterlig sweet :D :D Den koster nok litt mer å leie enn 10 000 i måneden, men mamma som eier så bor her inntil den skal selges (om litt over en måned).

Snorre Bryne (som i spilljournalisten) bor forøvrig i leiligheten under meg, og to av Kvelertak-gutta i leiligheten under der igjen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...