Bruker-163290 Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Var dødsulykke på veien jeg kjører til og fra jobb i dag, og nærmeste nabo har sågar møtt bilen som stakk av. Ellers blir jeg nok en gang overrasket over Komplett.no sin leveransetid, jeg bestilte noe søndag kveld og i dag tidlig fikk jeg hentemelding på mobilen. Det syns jeg er ganske bra. Bestilte på søndag, fikk de idag. Det var fra MPX da men det er vel samme firma. Lenke til kommentar
Error Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Flytter på "hybel" i morgen, men dog bare i 6 uker. Blir morro å prøve hvordan det er å bo alene Eneste som er litt.. rart, er at leiligheten er 84 m2, med stue, kjøkken, bad og tre soverom men nesten ikke noe møblering i det hele tatt. Har ikke så mye møbler jeg kan ta med heller, og jeg bor der alene (i alle fall enn så lenge). Forhåpentligvis klarer jeg å dra med meg jente1 (som forøvrig har vært syk i nesten to måneder, men nå er frisk igjen, så skal på deit i morgen ) og få henne til å flytte inn i den perioden jeg bor der. Hvis hun tar med seg noen tepper, puter og evt. lamper burde det gå an å få det litt hjemmekoselig. 6-roms i Hegdehaugsveien er uansett ikke å forakte, med søte jenter eller uten Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Får du henne til å flytte inn hos deg kan du også regne med at gardiner og blomster kommer på plass. Lenke til kommentar
Error Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Tror ikke hun bryr seg så mye om blomster at det gjør noe, men hun er av en eller annen grunn uvanlig fascinert av tigre, så blir nok tiger-bilder i øst og vest. Hvis jeg får overtalt henne naturligvis. Det er et rimelig stort hvis 3000 innlegg forresten (og 1000 rykte ). Sweet sweet Endret 31. januar 2012 av Error Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Du har 1067 i rykte du. Hvorfor har du ikke fikset profilen din, sånn at det er mulig å se venner og hvem som var inne sist? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Han er jo tross alt en av forumets største ryktehorer. 84 m2, med stue, kjøkken, bad og tre soverom Woah, det må vel koste 10 000 i måneden eller noe? :o Gratz! Så får vi krysse fingrene for at tigerkvinnen bringer litt liv inn i hulen din da. Endret 31. januar 2012 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Dagens house var et høydepunkt i sesongen. Veldig god historie til å være stand alone episode. Kjenner jeg savne smerte scenene veldig. De er det beste med house, satser på at det kommer mot slutten av sesongen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 House har jeg gitt opp. Faen for noe smørje det ble i fjor. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Ga det opp i sesong 4, da oppskriften ble altfor repeterende. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Jeg har ikke noe imot at ting blir smått repeterende, bare så lenge det blir gjort bra. Når serier repeterer seg selv altfor tydelig og samtidig gjør det dårlig som House har gjort det de siste sesongene skjønner jeg ikke hvorfor folk gidder å se skvipet. Spesielt i dag hvor det finnes så mye bedre TV enn programmer som House. Waste of time.. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Korleis kan DC synest det er ein god idé å lage Watchmen 2!? Aaaaa. Prequel eller ikkje, vert så irritert når folk berre skal resirkulere og DESECRATE og hu og hei og ingen kan lage noko originalt lenger. La det lille som er av genuint tekneserie-kanon vere i fred, plz. :c I beste fall vert det eit par Zack Snyder-filmar ut av det. WELL THE TIMES THEY ARE A-FUCKING-CHANGING INDEED. Skal no byrje skrive Iliaden 2. 8D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Eg vert heilt hot and bothered når du prater teikneserie. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Vant nettopp en intens budrunde mot en annen om en flott leilighet. Vi bød 10-20 tusen over hverandre hele tiden, men heldigvis ga han seg til slutt. Og det akkurat da jeg ikke hadde penger til å øke mer. Er glad nå, og ikke minst lettet. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Takk! Er helt skjelven enda. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Congratz. Gruer meg til det er min tur. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Gratulerer til NoUse Er selv innkvartert i leiligheten nå. Helt nyopppusset, og latterlig sweet :D Den koster nok litt mer å leie enn 10 000 i måneden, men mamma som eier så bor her inntil den skal selges (om litt over en måned). Snorre Bryne (som i spilljournalisten) bor forøvrig i leiligheten under meg, og to av Kvelertak-gutta i leiligheten under der igjen Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Så du bor i den kjendis-blokka. Æ ble bedt med på et kjændisparty motherfuckas!http://www.youtube.com/watch?v=_BfQd0_cK8Q Endret 2. februar 2012 av Mahavishnu 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå