Slimda Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Det er bare én vakker dag om året i bergen, men i gjengjeld kan du kjøpe en paraply året rundt. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Blæh, spillet kjører elendig i window mode og bare kræsjer hvis jeg tabber ut Herp derp. Drivere fra April 2011 var vist et lite problem... Flaut. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Det er bare én vakker dag om året i bergen, men i gjengjeld kan du kjøpe en paraply året rundt. Var det jeg trodde. Over til noe annet: Min Logitech G400 kom i dag. Så da er min gamle traver, MX518, offisielt pensjonert. Virker som en verdig arvtaker så langt, heldigvis. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Denne zombie-historien dere koker i hop her høres jo knallbra ut. SO-gjengen VS zombier, med handlingen satt på kjøpesenteret på Jessheim. Jeg fikk så vidt begynt på det siste teksteventyret jeg hadde tenkt til å lage, som var satt til en sci-fi setting med forumbrukerne. Men det falt bort, til tross for at jeg lærte meg verktøyet jeg brukte. Om jeg får nok med tid framover, kan jeg godt se om jeg får snekret sammen noe lignende med zombier på sikt (famous last words). Nå ble jeg usikker her. Er det "Én" eller "En"? Tror det er "een" (med to e-er) når du presiserer at det kun er een. Endret 30. januar 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Én vakker dag, Erik. Én vakker dag. Nå ble jeg usikker her. Er det "Én" eller "En"? Jeg gleder meg beyond imagination. Men folkens, vi burde vel snart begynne å prate om et treff? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Jeg bor på en gammel skole/et kråkeslott, og inviterer gjerne en helg jeg har kåken for meg selv, men på den annen side bor jeg en mil fra ingensteds og enda litt lenger bort. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Skal være et forumtreff generelt for sosialdelen på diskusjon den 26 februar, om jeg husker riktig. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Joa, men jeg kjenner jo ikke dem Brille! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Da skal jeg trekke en visdomstann i morgen. Gruer meg litt, men jeg hadde gruet meg enda mer hadde det ikke vært for at tannlegen min og de som jobber på tannlegekontoret er så vennlige og hyggelige. Denne zombie-historien dere koker i hop her høres jo knallbra ut. SO-gjengen VS zombier, med handlingen satt på kjøpesenteret på Jessheim. Lykke til. Jeg har selv intens tannlegeskrekk, og går derfor aldri til tannlegen. Men for to år siden klarte familien å overtale meg. Kom 10 minutter for sent pga mye trafikk, og det første tannlegen sa var, "takk skal dere ha, nå går jeg glipp av lunsjen min". Så brukte han 15 minutter på å sitte ved pc'en uten å si et ord, før han kom bort til meg, så meg inn i munnen og begynte å nærmest skjelle meg ut fordi det så så dårlig ut inni der. Etter det satt han med pc'en igjen i 10 minutter til før han ba oss (hadde min mor med meg) gå. Fantastisk å bli mottatt slik når du endelig moter deg opp til å gå. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Joa, men jeg kjenner jo ikke dem Brille! Durrrr, møter nye folk da. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Nye folk møter jeg hver dag. Det er som oftest ikke særlig interessant. Og du må gjerne møte dem en andre eller tredje gang for at det skal være noe hyggelig (kommer selvsagt an på kjemien). Nei, jeg vil mye heller møte masse kjentfolk herfra. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Jeg er helt enig med Shampoo her. Å møte nye folk kan jo forsåvidt være hyggelig, men greit å ha noe å prate om og møte noen du vet du har gode muligheter for å like ut i fra f. eks. denne tråden. Dear Erik, Your order from zavvi has been dispatched and will be with you shortly! Metal Gear Solid Ultimate HD Collection (Zavvi Exclusive) AAAAAAAWWWWW YEAH! Hah! Der fikk jeg sågar tilgang til Steam-betaen for iOS! Endret 30. januar 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Nice, får min vanlig edition ifra Gamezone i morgen eller onsdag. Lenge siden begge spilla nå. Tror jeg våger meg til MGS4 etter Peace Walker igjen. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Da skal jeg trekke en visdomstann i morgen. Gruer meg litt, men jeg hadde gruet meg enda mer hadde det ikke vært for at tannlegen min og de som jobber på tannlegekontoret er så vennlige og hyggelige. Denne zombie-historien dere koker i hop her høres jo knallbra ut. SO-gjengen VS zombier, med handlingen satt på kjøpesenteret på Jessheim. Lykke til. Jeg har selv intens tannlegeskrekk, og går derfor aldri til tannlegen. Men for to år siden klarte familien å overtale meg. Kom 10 minutter for sent pga mye trafikk, og det første tannlegen sa var, "takk skal dere ha, nå går jeg glipp av lunsjen min". Så brukte han 15 minutter på å sitte ved pc'en uten å si et ord, før han kom bort til meg, så meg inn i munnen og begynte å nærmest skjelle meg ut fordi det så så dårlig ut inni der. Etter det satt han med pc'en igjen i 10 minutter til før han ba oss (hadde min mor med meg) gå. Fantastisk å bli mottatt slik når du endelig moter deg opp til å gå. Fy faen for en kødd! Da unner jeg deg en tur til min tannlege. Det er bare damer på det tannlegekontoret og de er noen ordentlig høner alle sammen. Den jeg egentlig gikk til skulle slutte (en tannlege som også var bra), så jeg fikk time hos den nye. Hun var så blid og hyggelig og håndhilste på meg første gang hadde time hos henne. Hun fortalte at hun selv hadde tannlegeskrekk og at hun følte med meg der jeg satt. Hele den lystige stemningen hos henne og tannlegeassistenten gjorde at den "grue seg-klumpen" i magen forsvant. De er alltid blide, veldig hyggelige og veldig flinke. Jeg har ikke akkurat skrekk for å gå til tannlegen nå, men jeg gleder meg ikke. Min skrekk for å gå til tannlegen var p.g.a en helt jævelig skoletannlege, som var litt vel glad i å borre. Da jeg var rundt en 17 år sa hun hadde planer om å bytte en del av fyllingene mine. Grunnen til det fikk jeg ikke tak i. Jeg har byttet noen av de fyllingene nå hos den nye tannlegen jeg går til, men da for en 5-6 år siden var det vel liten vits i å bytte de når de var ganske nye. Da ordnet mamma det sånn at jeg fikk time der jeg går nå og avbestilte hos skoletannlegen. "Ja, men privat-tannleger koster jo penger." sa hun da. Husker ikke hva mamma svarte henne da, men jeg slapp nå iallefall gå dit mer. Da jeg kom til privat-tannlegen så hadde jeg ikke sett for meg at jeg måtte gå dit mange ganger i flere uker fremover for å bli ferdig med "oppvasken" i tennene mine. De fant mange hull, som skoletannlegen rett og slett ikke hadde sett eller gud veit hvordan en kan over se så mange hull. Nå er jeg glad jeg kan gå til tannlegen uten å grue meg syk omtrent. Og takk! Regner med at det går bra. Må vel leve på youghurt og suppe de neste dagene tenker jeg. Jeg skal trekke den andre også. Begge er nede og den jeg skal trekke i dag vokser helt feil, den vokser innover. Så den har ingen hensikt og den presser på den andre tennene, det samme gjør den andre jeg skal ta. Endret 31. januar 2012 av Cloudemyx 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 MGS: HD Collection in ze house! Nå har jeg noe å gjøre mens jeg er syk. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Ferdig hos tannlegen for i dag. Ble litt plunder med å få ut roten av tannen, men ellers gikk det greit. Kronen på tannen knakk horisontalt av, også var det bare roten igjen. Den satt veldig godt, så det ble litt strev med å få den ut. Føltes litt rart der tannlegen og tannlegeassistenten + en av de andre tannlegene sto over meg og kikket inn i munnen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Flott at det gikk bra! Fikk vite i etterkant at han hadde oppført seg på samme måte mot min bror også. Virkelig en dust som overhode ikke var egnet å behandle andre mennesker. Ringte senere og klaget og fikk byttet til en kvinnelig tannlege. Var hos henne en gang og fikk fikset litt. Hun virket ok, men både ser og kjenner at det er en del arbeid som gjenstår. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Var dødsulykke på veien jeg kjører til og fra jobb i dag, og nærmeste nabo har sågar møtt bilen som stakk av. Ellers blir jeg nok en gang overrasket over Komplett.no sin leveransetid, jeg bestilte noe søndag kveld og i dag tidlig fikk jeg hentemelding på mobilen. Det syns jeg er ganske bra. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Jeg ble ennå mer imponert over PS.no når jeg kjøpte laptopen. Bestilte rundt 13-tida den ene dagen og fikk den dagen derpå! Endret 31. januar 2012 av Craxmerax Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Amazon hadde "gratis levering neste dag" i en måned da jeg kom tilbake til England 10. Januar. Jeg har trolig bestilt cirka 15 produkter siden den tid. Sinnsykt farlig for lommeboka, men du verden så herlig. Kom tilbake til Norge idag. En uke med kjærestekos. Det er saker ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå