Slimda Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Noen som vet hvordan jeg spiser en banan? Har store problemer her... Lenke til kommentar
hawk52 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Noen som vet hvordan jeg spiser en banan? Har store problemer her... Så det er sånn man gjør det ja! Tusen takk! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Jeg ser det for meg allerede. Villanden ville vært en kompanjong og en wannabe-poet som siterte Ibsen ved enhver anledning. Zealuu ville vært en zombie-boss. AltF4 ville vært enten hovedpersonen eller en råkul dude med hagle, solbriller, frakk, sigaretter og hatt. Please god make it happen. Selv om jeg ikke ville røyka. Mye lukt som kan fungere tiltrekkende på zombier, jeg ser ingen grunn til å utsette meg selv for dårlig helse i en slik tid og jeg hadde heller ikke gjort meg avhengig av noe når jeg ikke vet når jeg får tak i det igjen. Endret 29. januar 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Røyklukta ville dekka over di eiga kroppslukt då. Verker som ein god idé. Also, eg skal opne på jobb i morgon. Elskar opneskiftet, sida eg er ferdig på jobb og høg på koffein klokka ett. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Jo da, but still. Tisser nesten på meg av latter. God natt! 1 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 ^^Jeg ler! Jeg ser det for meg allerede. Villanden ville vært en kompanjong og en wannabe-poet som siterte Ibsen ved enhver anledning. Zealuu ville vært en zombie-boss. AltF4 ville vært enten hovedpersonen eller en råkul dude med hagle, solbriller, frakk, sigaretter og hatt. Så jeg blir en hipster-sidekick, og AltF4 blir fyren fra Postal? Javel.. Hva blir du, om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Wtf? http://www.youtube.com/watch?v=s7Fm_7VI26w http://www.youtube.com/watch?v=mqOsD6fbPZU Endret 30. januar 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Dj Broiler. Pride of Buskerud. Tar 400kg i benk og har hatt 5kant med tove-laila og jentegjengen. Whodish! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Jeg ser det for meg allerede. Villanden ville vært en kompanjong og en wannabe-poet som siterte Ibsen ved enhver anledning. Zealuu ville vært en zombie-boss. AltF4 ville vært enten hovedpersonen eller en råkul dude med hagle, solbriller, frakk, sigaretter og hatt. Please god make it happen. Selv om jeg ikke ville røyka. Mye lukt som kan fungere tiltrekkende på zombier, jeg ser ingen grunn til å utsette meg selv for dårlig helse i en slik tid og jeg hadde heller ikke gjort meg avhengig av noe når jeg ikke vet når jeg får tak i det igjen. Problem? (la oss si blodet smitter hvis du får det på deg(munn, nese, penis, åpne sår, etc), bruk noe over ansiktet ditt, og superlim for å dekke over åpne sår(ikke fra zombies)) Heller en machete enn våpen. (tom for ammo, låser seg, reloading(viktig), lyden av skudd tiltrekker flere zombier...) edit: har en slik på vei i posten nå. Kjekt å ha. Endret 30. januar 2012 av Bundy Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 @Camelo: Og tjuvkobla Opern. Elsker DJ Broiler selv om jeg aldri blir helt klok på om det er seriøst eller bare en knakende god parodi. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Så jeg blir en hipster-sidekick, og AltF4 blir fyren fra Postal? Javel.. Når du kaller deg noe så pretensiøst som Villanden må du nesten tåle det. Hva blir du, om jeg tør spørre? Enten hovedpersonen eller... noe annet. Forslag? Endret 30. januar 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Touche. Ser for meg deg med drikkeproblemer og kort lunte, grunnet savnet over din avdøde søster. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 @Camelo: Og tjuvkobla Opern. Elsker DJ Broiler selv om jeg aldri blir helt klok på om det er seriøst eller bare en knakende god parodi. Fyren mener han er superbeef dela beef med muskelmasse som en skikkelig bodybuilder.. Han er rimelig tynn og spinkel, dette er gjøn på vegne av solariumsbrune helgenarkomane man ofte finner på Progym(som han også nevner). Kødding med bolere! Så det er en genial parodi på den typen folk Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Broiler er noe av det mest fantastiske norge har kommet med siden...... ever! Faen så morsomt. Hokksund og Aya Napa er classics. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) EDIT: Da fack? Merger ikke double posts på diskusjon? Endret 30. januar 2012 av Backstabber Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Dei skal, men funksjonen har vore wonky sidan ein eller annen oppgradering. "Oppgradering" i hermeteikn. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Da skal jeg trekke en visdomstann i morgen. Gruer meg litt, men jeg hadde gruet meg enda mer hadde det ikke vært for at tannlegen min og de som jobber på tannlegekontoret er så vennlige og hyggelige. Denne zombie-historien dere koker i hop her høres jo knallbra ut. SO-gjengen VS zombier, med handlingen satt på kjøpesenteret på Jessheim. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Er vel heller historien om Shampoo og Villanden som må redde dere fra den sikre død i nevnte kjøpesenter. Men ja, den høres spennende ut så langt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Syns dere skal komme dit å gjøre research. Er ett av Norges største sentre så ikke vær redde. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Én vakker dag, Erik. Én vakker dag. Nå ble jeg usikker her. Er det "Én" eller "En"? Endret 30. januar 2012 av Villanden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå