AltF4 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Og hvordan skal dere få tak i mat? Vi lagrer mat i massevis, så får vi satse på å gå på tokt et par ganger i året. Heller det enn å være på tokt konstant. Utløpsdatoer er det ikke så farlig med? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Eksisterer ikke varer med utløpsdatoer på kjøpesentre, altså? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 For et meningsløst aspekt å fokusere på. Spis hermetikk og tørrvarer. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Avhengig av hvilken slags Zombie-undergang dere fantaserer om, kan dere vel kanskje spise kjøttet til zombiene? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Eksisterer ikke varer med utløpsdatoer på kjøpesentre, altså? Jo, men der har du et bredere spekter med varer. Begrenset hvor mye man får med seg til et hus, og også hvor mye man har lagringsplass til. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) @Slimda: Ser for meg at det ville vært både motbydelig og smittsomt. @Lord Britishface: Er i grunn enig, men spørs hvor mye hermetikk vi hadde klart å samle. Før eller siden går det tomt på ditt lokale kjøpesenter uansett - skal man da dra videre? Et nomadeliv er ikke å foretrekke under en zombieapokalypse. @AltF4: Alt annet enn tørrvarer og hermetikk vil gå ut innen en viss tid uansett. Om du så har en million tonn med gode varer på et kjøpesenter (urealistisk, selvsagt), vil de fleste av disse varene gå ut på dato før du får konsumert dem. Uansett hvor mange forsyninger du ville hatt, ville jeg uansett ikke oppholdt meg på et kjøpesenter dersom jeg hadde et alternativ lignende Villanden sitt. Der kan man bo hele året, og bare dra ut maks en gang i måneden for varer, kanskje mindre dersom man klarer å dyrke varer selv. På et kjøpesenter er du før eller siden nødt til å være uheldig og få en sammenkomst med zombiene. Endret 29. januar 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Hermetikk og felt-rasjoner. Hyrer lenge, og tar ikke så altfor mye plass. Med skog, og kanskje en bekk i nærheten, så har man varme og vann for mange vintre. Tilbudet står, Altefar. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 @Slimda: Ser for meg at det ville vært både motbydelig og smittsomt. Motbydelig er korrekt, men kjøtt stekt over en åpen ild smaker fortsatt godt. Smittefaren er dog uviss, da dere ikke har spesifiksert hva slags Zombier dere snakker om. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Alt dette pratet om zombier og forumbrukere gir meg lyst til å starte opp teksteventyrprosjektet mitt igjen, men nå med en zombie-setting. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 You get bitten in your left shoulder. What will you do? > Chop your shoulder off. > Hide it and hope for the best. > Get medical assistance. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Det ville i så fall blitt på norsk. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 AltF4 står nedenfor huset ditt og spør om ly for natten. Hva gjør du? - Senker trappen og ønsker han velkommen. - Spør om han har blitt bitt. - Ber han ta av alle klær for å se om han har blitt bitt. - Nekter han adgang. - Skyter han. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Ville lagt til: - Si "hva var det jeg sa?" Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Jeg ser det for meg allerede. Villanden ville vært en kompanjong og en wannabe-poet som siterte Ibsen ved enhver anledning. Zealuu ville vært en zombie-boss. AltF4 ville vært enten hovedpersonen eller en råkul dude med hagle, solbriller, frakk, sigaretter og hatt. Endret 29. januar 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Zombier. Er så lei av det. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Slimda ville vært den første som døde. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Langt ifra. Jeg har spilt nok av Zombiespill til å vite hva jeg må gjøre. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Er jo bare å lagre maten. Salt det, tørk det, grav det ned i en myr eller noe. Lenke til kommentar
hawk52 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Noen som vet hvordan jeg spiser en banan? Har store problemer her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå