Crazy Joe Davola Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Dette begynner å minne meg på en viss spillserie. Dead Rising 3's story centers on AltF4, a Portal 2 fan who ends up trapped in a shopping mall in the town of Jessheim, Akershus, that is infested with zombies. AltF4 must defend himself from zombie attacks, rescue survivors like Villanden and ShampooMacTavish, contend with crazed psychopaths, and stay alive while still attempting to uncover the truth behind the incident. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Braaaaiiiiinnsssss...! *løper* Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Ulovelig i norge, forresten. Oppklaring: Ikke lov å selge i Norge, men lov å importere og bruke. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Hmm. *patter på sigaren sin* Jaja, trenger jo ikke slike uansett Hvordan er det med nikotininnholdige varer? Må skattelegges? Endret 29. januar 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Et kjøpesenter må da være uhyre upraktisk. Nok av forsyninger, men man er så eksponert. That does it! Du og meg, Shampoo. Jeg tar kontakt når det skjer, for vi skal definitivt forme lag når zombiene kommer. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Ferdig med sesong 2 av Ghost in the Shell: SaC. Siste episode var hard kost for meg. Hater egentlig Tachikoma robotene, men faen. Nå har jeg bare Solid State Society filmen igjen så er jeg ferdig med serien. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Dette begynner å minne meg på en viss spillserie. Dead Rising 3's story centers on AltF4, a Portal 2 fan who ends up trapped in a shopping mall in the town of Jessheim, Akershus, that is infested with zombies. AltF4 must defend himself from zombie attacks, rescue survivors like Villanden and ShampooMacTavish, contend with crazed psychopaths, and stay alive while still attempting to uncover the truth behind the incident. Det høres ut som et kult... teksteventyr. That does it! Du og meg, Shampoo. Jeg tar kontakt når det skjer, for vi skal definitivt forme lag når zombiene kommer. Den er god! Så får zombiefantastene heller bare klamre seg til sine utdødde klisjeer og dermed gå under, mens vi sitter trygt i vårt fort og overlever. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Og hvordan skal dere få tak i mat? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Enda værre, hvordan skal man få tak i sigarer?! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Vi dyrker mat, og røyker ei. Problems solved. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Dyrke mat? Da blir jeg heller en zombie, så får jeg spist kjøtt. Endret 29. januar 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Jeg kommer ikke til å like det noe mer enn deg, men jeg tar en salat foran å bli spist levende any day. Endret 29. januar 2012 av Villanden Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Make meh a sammich betch! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Kom nettopp på at jeg skal til tannlegen i morgen. Trene skal jeg også, skal prøve spinning for første gang. Nå skal hente noe og drikke og begynne på AC: Revelations. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Og hvordan skal dere få tak i mat? Vi lagrer mat i massevis, så får vi satse på å gå på tokt et par ganger i året. Heller det enn å være på tokt konstant. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Hmmf, positivt overraska over Kingdoms of Amalur. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Folk sier det er bra. Hvordan er det sett i forhold til Skyrim? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Åssen endrer jeg skin i Arkham City? Begynte liksom å spille uten å tenke over at jeg hadde kjøpt den DLC'en, finner ikke ut hvor jeg kan endre noe... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Veit ikkje om eg ville samanlikna med Skyrim, anna enn at det er ein stor, samanhengande verd kor du får tusle og gjere som du vil. Mekanisk og estetisk er det meir som Fable og Devil May Cry sitt kjærleiksborn, med litt Todd MacFarlane-strøssel. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Blæh, spillet kjører elendig i window mode og bare kræsjer hvis jeg tabber ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå