Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neida, de importeres fra statene så det tar en uke-to uker. De norske nettbutikkene man kan bestille fra er neppe noe annet enn en dude eller to som har slengt opp en side og selger videre det de tar inn fra USA. Sånn sett er det ingenting å tjene på å bestille fra en norsk side, da det er både billigere og mye bedre utvalg i utlandet. Samme tid tar det også. Likevel så gjorde jeg det jeg da. Kall det naivitet, men så lenge det står på norsk så virker det litt tryggere i slike førstegangskjøp.

Og btw; nå sitter jeg å røyker e-sigg på hotellrommet i Harstad. Får se om jeg må betale røykebot når jeg drar da :thumbup:

Lenke til kommentar

Så vanskelig spørsmål da. :p For det skjer så utrolig lite. Var på teneriffe for et par uker siden(savn.) Hmm, men er student da, så skal ut i kveld. ^^

(så nå må jeg komme igang å rydde før folkene kommer...)

Endret av Kiro
Lenke til kommentar

Jøss, 5,8 er ganske ekstremt. Var nøgd med 5,3 eller kva det no var eg hadde på VGS. Skal nemnast at eg ikkje prøvde så hardt i fag som matte.

No er trønderbesøket til meg og Eplefe sendt heimatt, så ting er på veg tilbake til normalen. In other news har eg gjenoppdaga kor kjekt TW: Medieval 2 er, og gjer ein mykje betre jobb med heile reconquistaen enn dei historiske spanjolane gjorde. Heile Iberia er MITT, pluss nordvest-Afrika. I tillegg eig eg den einaste kristne utposten i Outremer, då eg avslutta det første korstoget solo med å ta Antiokia. Sist tur fekk eg og "kontroll" over pavestolen, då ein av kardinalane mine vart utpeika AV GUD.

Lenke til kommentar

Beklager, jeg mente ikke prosent. Fikk forøvrig full pott i prosentregning i eksamen på ungdomsskolen, om jeg ikke husker feil.

@Zealuu: Nå fikk jeg lyst til å spille Medieval 2 igjen. Men akk, er enda ikke ferdig med Skyrim, og så må jeg vel komme meg gjennom noen av spillene jeg fikk til jul etter det. For ikke å snakke om at jeg stadig spiller StarCraft II, og må jobbe for VG.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...