Bruker-33331 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Det er hasj også. Hyyyyyysj. Men ALLE har hasj. Ingen har e-sigaretter. Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Har også kjøpt meg en E-cigg fra Elagenten bestilt og betalt for over 1 uke siden. Har enda ikke hørt noe, enda jeg har prøvd å ta kontakt -,- Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Har nok gått opp i røyk. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Neida, de importeres fra statene så det tar en uke-to uker. De norske nettbutikkene man kan bestille fra er neppe noe annet enn en dude eller to som har slengt opp en side og selger videre det de tar inn fra USA. Sånn sett er det ingenting å tjene på å bestille fra en norsk side, da det er både billigere og mye bedre utvalg i utlandet. Samme tid tar det også. Likevel så gjorde jeg det jeg da. Kall det naivitet, men så lenge det står på norsk så virker det litt tryggere i slike førstegangskjøp. Og btw; nå sitter jeg å røyker e-sigg på hotellrommet i Harstad. Får se om jeg må betale røykebot når jeg drar da Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 ^_^ SO-Stalker For Life!!! <3 Foruten å sitte i buskene utenfor SO-rommet, hva foregår ellers i livet ditt for tiden? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Så vanskelig spørsmål da. For det skjer så utrolig lite. Var på teneriffe for et par uker siden(savn.) Hmm, men er student da, så skal ut i kveld. ^^ (så nå må jeg komme igang å rydde før folkene kommer...) Endret 27. januar 2012 av Kiro Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Woot, 5,8 i snitt i avsluttende fag i første termin Håper på å jevne ut de resterende 0,2 prosent innen sommeren. Satser på at sosiologilæreren faller for bestikkelser han også. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Jøss, 5,8 er ganske ekstremt. Var nøgd med 5,3 eller kva det no var eg hadde på VGS. Skal nemnast at eg ikkje prøvde så hardt i fag som matte. No er trønderbesøket til meg og Eplefe sendt heimatt, så ting er på veg tilbake til normalen. In other news har eg gjenoppdaga kor kjekt TW: Medieval 2 er, og gjer ein mykje betre jobb med heile reconquistaen enn dei historiske spanjolane gjorde. Heile Iberia er MITT, pluss nordvest-Afrika. I tillegg eig eg den einaste kristne utposten i Outremer, då eg avslutta det første korstoget solo med å ta Antiokia. Sist tur fekk eg og "kontroll" over pavestolen, då ein av kardinalane mine vart utpeika AV GUD. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Woot, 5,8 i snitt i avsluttende fag i første termin Håper på å jevne ut de resterende 0,2 prosent innen sommeren. Satser på at sosiologilæreren faller for bestikkelser han også. Ta et kurs i prosentregning også du Adrian. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Beklager, jeg mente ikke prosent. Fikk forøvrig full pott i prosentregning i eksamen på ungdomsskolen, om jeg ikke husker feil. @Zealuu: Nå fikk jeg lyst til å spille Medieval 2 igjen. Men akk, er enda ikke ferdig med Skyrim, og så må jeg vel komme meg gjennom noen av spillene jeg fikk til jul etter det. For ikke å snakke om at jeg stadig spiller StarCraft II, og må jobbe for VG. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Og elsker Team Fortress 2. Skulle på fest med damene i dag men ligger på sofaen med hodepine. Helvetes kjedelig. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Hvem er damene? Er du i forhold med flere samtidig? Er det alenemødre? Har du bilder? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Mammakamel er visst i full trollmodus i dag. 1 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=nDwQJ64UpFQ&feature=related Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Så vanskelig spørsmål da. For det skjer så utrolig lite. Var på teneriffe for et par uker siden(savn.) Hmm, men er student da, så skal ut i kveld. ^^ (så nå må jeg komme igang å rydde før folkene kommer...) Hva studerer du? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Førskolelærer i sogndal. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Høres spennende ut, ja. Godt å høre. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Taco sub fra Big Bite som middag i dag, kjedelig jeg skulle være. Men er man lat så er man lat . Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Har fanden så vondt i kneet akkurat nå. Føler at å operere ikke var en så god ide likevel. Endret 27. januar 2012 av Craxmerax Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Skal det ikke gjøre vondt etter operasjonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå