Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Tror jeg har prata med mora til Shampis på Skype, er ikke helt sikker. Har i hvert fall pratet med andre familiemedlemmer.

Dessuten er "mora di"-vitser fast inventar i våre samtaler, selv om de er noe dempet nå. Før var det alt vi trengte å si.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det der er meg i dag :new_woot:

Den hvite delen er et batteri man kan skru av og lade med et USB-adapter. Mesteparten av den biten som ser ut som et filter inneholder en tøy-aktig bit som inneholder en væske med smak og nikotin man kan fylle på selv ved behov. Ytterst på filteret sitter en liten tenner som fordamper denne nikotin-væsken som gjør at du kan puste den inn. Når du puster ut igjen er det vanndamp som kommer ut.

Jeg kjøpe e-juice (det væsken kalles) som skulle smake som tobakk, og lukter såvidt litt tørre tobbakksblader etter man puster ut dampen, men dette er minimalt i forhold til både røyk og snus. Vet ikke hvor lenge lukten blir værende, eventuelt hvor mye damp som trengs før den blir det, men finner det ut fremover regner jeg med. Skal som sagt kjøpe e-juice som smaker og lukter eple, så da er lukten ikke så farlig lenger - i den lille perioden det faktisk lukter.

Nikotinen fungerer iallefall som den skal hittil virker det som. Etter å ha tatt noen drag føles det som om jeg har tatt en god røyk. Den samme følelsen av nikotin-refill kan man si. Gjenstår å se om den klarer og erstatte vanlig sigg på jobb. Men hittil er jeg positiv og jeg slipper iallefall å dra i meg tjære og gud vet hva som ligger i tobakken i vanlig røyk.

Lenke til kommentar

Solgte longboardet for 1500. Maska, skjoldet, plakatene, filmen på BD og actionfigurene har jeg tatt vare på.

Med maska og skjoldet så har jeg nytt Halloween-kostyme nærmest, har en McCain 2008 t-skjorte eller en t-skjorte med Captain America-logoen på som jeg kan bruke med det og en bukse. :p

Da slipper jeg å bruke Admiral P/rastamann "kostymet" mitt fra i fjor som var en militærjakke, falskt geiteskjegg, solbriller og en Bob Marley-hatt (+ Mr. Lee pose i hånda).

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Jeg får noia av å snakke på telefon eller gjennom mikrofoner i det hele tatt. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg blir skikkelig stresset av å føre lengre samtaler på den måten, uansett hvem det er jeg snakker med. Korte beskjeder går greit, selv om jeg foretrekker en tekstmelding.

Jobber ikke du i telefonen på Nav?

Lenke til kommentar

Det der er meg i dag :new_woot:

Den hvite delen er et batteri man kan skru av og lade med et USB-adapter. Mesteparten av den biten som ser ut som et filter inneholder en tøy-aktig bit som inneholder en væske med smak og nikotin man kan fylle på selv ved behov. Ytterst på filteret sitter en liten tenner som fordamper denne nikotin-væsken som gjør at du kan puste den inn. Når du puster ut igjen er det vanndamp som kommer ut.

Jeg kjøpe e-juice (det væsken kalles) som skulle smake som tobakk, og lukter såvidt litt tørre tobbakksblader etter man puster ut dampen, men dette er minimalt i forhold til både røyk og snus. Vet ikke hvor lenge lukten blir værende, eventuelt hvor mye damp som trengs før den blir det, men finner det ut fremover regner jeg med. Skal som sagt kjøpe e-juice som smaker og lukter eple, så da er lukten ikke så farlig lenger - i den lille perioden det faktisk lukter.

Nikotinen fungerer iallefall som den skal hittil virker det som. Etter å ha tatt noen drag føles det som om jeg har tatt en god røyk. Den samme følelsen av nikotin-refill kan man si. Gjenstår å se om den klarer og erstatte vanlig sigg på jobb. Men hittil er jeg positiv og jeg slipper iallefall å dra i meg tjære og gud vet hva som ligger i tobakken i vanlig røyk.

Ulovelig i norge, forresten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...