AltF4 Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Tror jeg har prata med mora til Shampis på Skype, er ikke helt sikker. Har i hvert fall pratet med andre familiemedlemmer. Dessuten er "mora di"-vitser fast inventar i våre samtaler, selv om de er noe dempet nå. Før var det alt vi trengte å si. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Er vanligvis bare det man trenger. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Kjøpt meg e-sigg Testet den nettopp og det virker jo som at det funker. Sitter med følelsen at jeg har tatt meg en sigg liksom, men det smaker ikke helt like godt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Den ser av en eller annen merkelig grunn forbanna stor ut. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Er større enn en vanlig røyk ja. Pakka er derimot like stor som en vanlig røykpakke. Skal kjøpe eplesmak og så får vi se Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Hvordan funker det? Lakus om 3 år: http://www.youtube.com/watch?v=QoPofJeWuR0 Endret 26. januar 2012 av AltF4 2 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Det der er meg i dag Den hvite delen er et batteri man kan skru av og lade med et USB-adapter. Mesteparten av den biten som ser ut som et filter inneholder en tøy-aktig bit som inneholder en væske med smak og nikotin man kan fylle på selv ved behov. Ytterst på filteret sitter en liten tenner som fordamper denne nikotin-væsken som gjør at du kan puste den inn. Når du puster ut igjen er det vanndamp som kommer ut. Jeg kjøpe e-juice (det væsken kalles) som skulle smake som tobakk, og lukter såvidt litt tørre tobbakksblader etter man puster ut dampen, men dette er minimalt i forhold til både røyk og snus. Vet ikke hvor lenge lukten blir værende, eventuelt hvor mye damp som trengs før den blir det, men finner det ut fremover regner jeg med. Skal som sagt kjøpe e-juice som smaker og lukter eple, så da er lukten ikke så farlig lenger - i den lille perioden det faktisk lukter. Nikotinen fungerer iallefall som den skal hittil virker det som. Etter å ha tatt noen drag føles det som om jeg har tatt en god røyk. Den samme følelsen av nikotin-refill kan man si. Gjenstår å se om den klarer og erstatte vanlig sigg på jobb. Men hittil er jeg positiv og jeg slipper iallefall å dra i meg tjære og gud vet hva som ligger i tobakken i vanlig røyk. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Det der er så Lakus. Dette ser så meg. http://www.youtube.com/watch?v=cksnYJhBYzI EDIT: Jeg har bedre maske, Lakus kan bekrefte det. Endret 26. januar 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Haha, hvordan går det med Captain America greiene dine? Ja, det kan bekreftes. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Solgte longboardet for 1500. Maska, skjoldet, plakatene, filmen på BD og actionfigurene har jeg tatt vare på. Med maska og skjoldet så har jeg nytt Halloween-kostyme nærmest, har en McCain 2008 t-skjorte eller en t-skjorte med Captain America-logoen på som jeg kan bruke med det og en bukse. Da slipper jeg å bruke Admiral P/rastamann "kostymet" mitt fra i fjor som var en militærjakke, falskt geiteskjegg, solbriller og en Bob Marley-hatt (+ Mr. Lee pose i hånda). Endret 26. januar 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Jeg får noia av å snakke på telefon eller gjennom mikrofoner i det hele tatt. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg blir skikkelig stresset av å føre lengre samtaler på den måten, uansett hvem det er jeg snakker med. Korte beskjeder går greit, selv om jeg foretrekker en tekstmelding. Jobber ikke du i telefonen på Nav? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Jeg sliter. Sitter å øver til gitarprøven, og får ikke noe til. Akkurat nå skulle jeg svært gjerne ønske at jeg ikke var tonedøv. Im so failing this class... :/ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Marthe Long time no see. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Hehe. Jeg henger nå her til stadighet, og følger med på alt dere prater om. Er bare ikke den ivrigste posteren (for tiden.) Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Jobber ikke du i telefonen på Nav? Bare et par timer i uka heldigvis. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Marthe har blitt en creepy stalker. I like it. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Det der er meg i dag Den hvite delen er et batteri man kan skru av og lade med et USB-adapter. Mesteparten av den biten som ser ut som et filter inneholder en tøy-aktig bit som inneholder en væske med smak og nikotin man kan fylle på selv ved behov. Ytterst på filteret sitter en liten tenner som fordamper denne nikotin-væsken som gjør at du kan puste den inn. Når du puster ut igjen er det vanndamp som kommer ut. Jeg kjøpe e-juice (det væsken kalles) som skulle smake som tobakk, og lukter såvidt litt tørre tobbakksblader etter man puster ut dampen, men dette er minimalt i forhold til både røyk og snus. Vet ikke hvor lenge lukten blir værende, eventuelt hvor mye damp som trengs før den blir det, men finner det ut fremover regner jeg med. Skal som sagt kjøpe e-juice som smaker og lukter eple, så da er lukten ikke så farlig lenger - i den lille perioden det faktisk lukter. Nikotinen fungerer iallefall som den skal hittil virker det som. Etter å ha tatt noen drag føles det som om jeg har tatt en god røyk. Den samme følelsen av nikotin-refill kan man si. Gjenstår å se om den klarer og erstatte vanlig sigg på jobb. Men hittil er jeg positiv og jeg slipper iallefall å dra i meg tjære og gud vet hva som ligger i tobakken i vanlig røyk. Ulovelig i norge, forresten. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Det er hasj også. Hyyyyyysj. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Marthe har blitt en creepy stalker. I like it. ^_^ SO-Stalker For Life!!! <3 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 God morran! Helt vannvittig med fugler ute i fly-thru'en, over 30 stykker. Alle sitter i treet og plutselig er det noe som skremmer dem også flyr alle sammen og kommer tilbake igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå