Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff, det som egentlig skulle bli et lite kort svar endte opp som wall of text. Brukte litt lang tid på å skrive den ser jeg. >_<

Hehe, problemer med Wii-moten? Kjenner meg isåfall igjen.

Men jeg kjenner meg derimot også igjen i det. Makan til upresis kontroller, ofte den ikke gjorde det jeg ville eller håppet til siden og rotet til synkroniseringen med mine bevegelser. :(

Lenke til kommentar

Hva er det som har frustrert deg da?

Tja, småting egentlig. Det er nok mine egne feil kombinert med en presisjon (ikke Wii-mote relatert) som skal til for å vinne en god del ting, som jeg ikke alltid hadde og tok unødvendig liv fra meg. Da tærer det lett på tålmodigheten min og da er det lett noen banneord som blir sagt. :whistle: Synes Wii-moten har vært presis og har ikke opplevd så altfor mye at den har vært ute av kurs, da har jeg bare sentrert den igjen. Skal jeg være ærlig liker jeg Twilight Princess bedre, sånn totalt sett. Nå har jeg iallefall rundet Skyward Sword og mitt hjerte er fylt med regnbuer (da lo jeg... :!: )! Nå kan prøve meg på Hero mode, hvis jeg gidder.

Nå er spørsmålet hvilket spill jeg skal begynne på nå? :hmm:

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Tilbake fra hyttetur på fjellet. Det er skjedd så mye i denne tråden siden torsdag at jeg ikke gidder lese alt. :cool:

Jeg har aldri røyket noen gang i mitt liv og til og med jeg får lyst til å slutte og røyke av de reklamene de har sendt.

Aldri prøvd selv men røyking må være diggere enn noe annet i livet. En jeg vet om fikk røykebein og fikk beskjed om at han måtte slutte eller miste beinet. Han klarte ikke slutte og beinet gikk av. Deretter begynte han å få tegn til røykebein i det andre beinet og fikk den samme advarselen, men slutta ikke da heller og mista også det beinet. Nå sitter han beinløs i rullestol og røyker fortsatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...