Craxmerax Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Ny laptop. Deilig å se batteriet si at det er 10 timer igjen med strøm. Litt forskjell fra halvtimen jeg hadde på skolepcen Du svarte meg aldri på hvilken laptop du har kjøpt. For helvete mann. Svar meg!! Jeg var sikker på at hadde svart deg Men kjøpte altså en Asus U46SV. 14" skjerm, i5 CPU, 4gig RAM, dedikert skjermkort (GT 540), 500 gig HDD. Test på HW.no Endret 20. januar 2012 av Craxmerax Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Landa nett på jobb. Byrjar eigentleg ikkje før om ti minutt, så då vert det røyk og kaffe. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Hva!? Har du ikke latt deg knekke av regjeringens siste antirøyk-kampanje!? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Nei. Har aldri vore så twitchy når det kjem til blod og gørr. Dessutan er det så godt i lag med ein kopp kaffe. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Jeg kjenner at jeg blir litt provosert når folk kjøper seg et helt nytt speilreflekskamera til 6000 kroner å bare bruker autofunksjonen. Kan man ikke bare kjøpe seg et digitalkamera til 700 kroner i stedet? Jeg har hatt samme kameraet siden 2006 og bruker det enda. (ca. 18000 bilder) Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Dessuten vet jeg ikke om det er en autobot eller decepticon. Humre. Har sett på den selv, og selv om den ser jævla kul ut, så vet jeg ikke hva jeg ville brukt den til. Jeg var sikker på at hadde svart deg Men kjøpte altså en Asus U46SV. 14" skjerm, i5 CPU, 4gig RAM, dedikert skjermkort (GT 540), 500 gig HDD. Takk for svar. Nå kan jeg endelig sove igjen. Ser ut som en solid laptop du har kjøpt deg. Ellers... Joggetur nr 2 i år er unnagjort. Feels good. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Hva!? Har du ikke latt deg knekke av regjeringens siste antirøyk-kampanje!? Jeg har aldri røyket noen gang i mitt liv og til og med jeg får lyst til å slutte og røyke av de reklamene de har sendt. Hjemme alene i kveld! Da blir det svinefilé og ris til middag på meg og Hockeypulver til dessert. Endelig dro de. Snart begynne å lage mat. Kald Cola i kjøleskapet, litt potetgull, sure drops og 10 med hockeypulver. Kvelden blir digg. Endret 20. januar 2012 av Cloudemyx Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Hva er standard tykkelse (i piksler) på rammen rundt avatarer nå til dags? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Det er vel egentlig bare ditt valg det Er selv glad i tykke rammer Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Jeg hadde tenkt til å være morsom og lage en avatar med ekstremt tykk ramme nå, men gidder ikke ta opp skole-laptopen hvor jeg har PhotoShop enda. Noen med forslag til avatar, forresten? Føler at å ha et bilde av en animekarakter ikke er det mest originale i verden, for å si det sånn. Endret 20. januar 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Hysterisk Uheldig med det bildet, ble bedt om å ta et bilde på ganske kort varsel, så måtte bare tåle at jeg hadde en bad-skin-day. @Knut: Spill. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Vurderte å photoshoppe det selv, men fant ut at det er best å være ærlig, være seg selv. For dere vet, ærlighet varer lengst. Men, det er for langt til venstre. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) ... For døvt uttrykk i ansiktet og fett(ete?) hår. Photoshop DET, du. Endret 20. januar 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Haha. Greit. Jeg gir opp. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Godt forsøk, men å ha et så døvt bilde av seg selv som avatar er, vel, døvt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå