Vaenas Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 HææææÆææ? Falt litt ut her jeg. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Nå har jeg blogg! http://vaenas.wordpress.com/ I subscribed, med google reader. Men hva er google reader? Genial side fra google! Du kan abonomere på nyheter fra sider så du slipper og gå inn på alle sidene. Så isteden for og besøke 20 sider daglig kan du bare bla fort gjennom google reader. http://www.google.no/reader Takk for tips! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Har dere virkelig ikke hørt om readerere før? Nuubz! Det er det disse knappene er til: Lenke til kommentar
JanF Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Har jo brukt RSS da, men det er i Firefox og ikke like bra... Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Har jo brukt RSS da, men det er i Firefox og ikke like bra... Godt poeng. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Stikker til sengs, lillesøstra i huset skal synge i kirka imorgen og jeg blir nok vekka grytidlig Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Stikker til sengs, lillesøstra i huset skal synge i kirka imorgen og jeg blir nok vekka grytidlig Dra til kirken? Vil heller til hellvette. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Fant akkurat ut at det var RSS til Skoleavisa som jeg er redaktør for også Og for skolens wiki-side Men natta alle sammen! Stikker til sengs, lillesøstra i huset skal synge i kirka imorgen og jeg blir nok vekka grytidlig Dra til kirken? Vil heller til hellvette. Jeg drar ikke i kirken, men blir vekka grytidlig likevel Jeg er hjemme og spiller på det aller helligste Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Brown girl in the ring! Shalalalalalalala!! My name is bond james bond! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Brown girl in the ring! Shalalalalalalala!!My name is bond james bond! Nå har du fått for mange drinker Nøtte Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Brown girl in the ring! Shalalalalalalala!!My name is bond james bond! Shes my brown eyed bond! SHALALALA! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Brown girl in the ring! Shalalalalalalala!!My name is bond james bond! Nå har du fått for mange drinker Nøtte Nåååå Shkjønner jeegg hk,m ikk e e hva du ball bler om...! Schlut å Schhnølve shånn!! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Brown girl in the ring! Shalalalalalalala!!My name is bond james bond! Nå har du fått for mange drinker Nøtte Nåååå Shkjønner jeegg hk,m ikk e e hva du ball bler om...! Schlut å Schhnølve shånn!! Leser du mye kollektivet? BTW, Jeg kjøpe EDGE nr.200 idag. Aldri lest det før, håper det er bra. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hva er EDGE? Brb skal en natte tur med bikkja. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hva er EDGE? Brb skal en natte tur med bikkja. Spillbaaaald. Jeg er overtrøtt/hyper. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Brown girl in the ring! Shalalalalalalala!!My name is bond james bond! Nå har du fått for mange drinker Nøtte Nåååå Shkjønner jeegg hk,m ikk e e hva du ball bler om...! Schlut å Schhnølve shånn!! Leser du mye kollektivet? BTW, Jeg kjøpe EDGE nr.200 idag. Aldri lest det før, håper det er bra. Akkurat det kan jeg ikke skryte på meg... Hvordan da? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Brown girl in the ring! Shalalalalalalala!!My name is bond james bond! Nå har du fått for mange drinker Nøtte Nåååå Shkjønner jeegg hk,m ikk e e hva du ball bler om...! Schlut å Schhnølve shånn!! Leser du mye kollektivet? BTW, Jeg kjøpe EDGE nr.200 idag. Aldri lest det før, håper det er bra. Akkurat det kan jeg ikke skryte på meg... Hvordan da? Sch... vet icheee... Leggeschnid. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Skjul Brown girl in the ring! Shalalalalalalala!!My name is bond james bond! Nå har du fått for mange drinker Nøtte Nåååå Shkjønner jeegg hk,m ikk e e hva du ball bler om...! Schlut å Schhnølve shånn!! Leser du mye kollektivet?BTW, Jeg kjøpe EDGE nr.200 idag. Aldri lest det før, håper det er bra. Akkurat det kan jeg ikke skryte på meg... Hvordan da? Sch... vet icheee... Ichhh Sa joh Shclutt åh shølve! Shønnnejr joh ikkkeee hhva duh shier! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Er det i dag Nøtte lager drinker til seg selv? Hvor mange er det nå, nuttyboy? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hehe har bare drukket den ene faktisk men lurer på om jeg kanskje skal ta en til... Men jeg er tom for filmer å se på også er jeg redd for at det blir håpløst å spille etterhvert...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå