Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare jeg som ikke klarer å la meg engasjere av verken TV2- eller PST-rabalderet? Jeg har vanskelig for å tro at folk flest er spesielt interesserte i hvem som leder PST, hvilke selskaper som eier TV2 eller hvordan Giske gjør forretninger, men kanskje jeg tar feil? Jeg blir litt perpleks av å lese overskrifter som blir fremstilt som så kontroversielle uten at det er noe som helst i dem jeg gidder å heve et øyenbryn over.

Lenke til kommentar

Jeg er ingen tilhenger av AP, men jeg er heller ingen tilhenger av personfokus i politikken. Slik det er nå blir vi informert i det vide og brede om hva individuelle politikere mener og foretar seg, uavhengig av om det er betegnende for partiets ideologi og politikk. At Giske er en ufordragelig fyr synes jeg bare ikke er interessant; det interessante er å forstå hans politiske mål og ideologien som ligger til grunn for dem, for det er det som vil forme hans kulturpolitikk. At Stoltenberg er en hyggelig fyr - noe han er, for jeg bulket inn i ham ved at uhell ved forrige valgkamp - sier ingenting om hans politikk vil forme din hverdag på en god måte.

Den vanligste feilen velgerne gjør er å tenke at grei kar = god politikk, men jeg kjenner mange hyggelige folk jeg aldri ville hatt på Stortinget.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som ikke klarer å la meg engasjere av verken TV2- eller PST-rabalderet? Jeg har vanskelig for å tro at folk flest er spesielt interesserte i hvem som leder PST, hvilke selskaper som eier TV2 eller hvordan Giske gjør forretninger, men kanskje jeg tar feil? Jeg blir litt perpleks av å lese overskrifter som blir fremstilt som så kontroversielle uten at det er noe som helst i dem jeg gidder å heve et øyenbryn over.

Media hjernevasker oss. Regjeringen vil ikke at vi skal vite hva som foregår, så de retter oppmerksomheten vår mot noe annet.

Lenke til kommentar

Ny laptop. Deilig å se batteriet si at det er 10 timer igjen med strøm. Litt forskjell fra halvtimen jeg hadde på skolepcen :new_woot:

Du svarte meg aldri på hvilken laptop du har kjøpt.

For helvete mann. Svar meg!!

Svar ham da!

Har titta litt på Asus Transformer Prime, men på lik linje med andre brett så trenger jeg det rett og slett ikke samme hvor mye det frister. Dessuten vet jeg ikke om det er en autobot eller decepticon.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...