Backstabber Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Husk å ta ut batteriet når laptoppen står i lader da! Noen andre som har fått FB layouten sin tatt i analen? Bruker Chrome. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Ingen problemer her i gården nei. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Aiai, denne videoen traff meg midt i hjerteroten. T.T Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Mann nesten millionær: Fikk 2 av 3 rette på Flax-lodd Mann som ikke får sove synes han hørte noe på kjøkkenet Mann som stod en stund uten å snakke med noen på fest dro opp iPhone :!: Den siden tar livet av meg! :!: Ung mann seg selv igjen etter post-ejakulær depresjon Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Haha, fantastisk! Jente (15) blendet av gutts (18) alder Mann med Alzheimer skriver bok om å leve med Alzheimer for 4. gang Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 6 timer med buss i dag, skal bli morsomt det. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg slår til med enda et råd: Nytt batteri? Neida, er bare å være veldig.. VELDIG kjapp med det man skal gjøre Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Er det bare jeg som ikke klarer å la meg engasjere av verken TV2- eller PST-rabalderet? Jeg har vanskelig for å tro at folk flest er spesielt interesserte i hvem som leder PST, hvilke selskaper som eier TV2 eller hvordan Giske gjør forretninger, men kanskje jeg tar feil? Jeg blir litt perpleks av å lese overskrifter som blir fremstilt som så kontroversielle uten at det er noe som helst i dem jeg gidder å heve et øyenbryn over. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Det jeg synes er mest gøy er når AP-pampene driter seg loddrett ut. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg er ingen tilhenger av AP, men jeg er heller ingen tilhenger av personfokus i politikken. Slik det er nå blir vi informert i det vide og brede om hva individuelle politikere mener og foretar seg, uavhengig av om det er betegnende for partiets ideologi og politikk. At Giske er en ufordragelig fyr synes jeg bare ikke er interessant; det interessante er å forstå hans politiske mål og ideologien som ligger til grunn for dem, for det er det som vil forme hans kulturpolitikk. At Stoltenberg er en hyggelig fyr - noe han er, for jeg bulket inn i ham ved at uhell ved forrige valgkamp - sier ingenting om hans politikk vil forme din hverdag på en god måte. Den vanligste feilen velgerne gjør er å tenke at grei kar = god politikk, men jeg kjenner mange hyggelige folk jeg aldri ville hatt på Stortinget. 1 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Nichts internett on le stasjonære data Godt den nye laptopen takler SWTOR Endret 19. januar 2012 av Craxmerax Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Oh ? Og du vet ikke hvorfor ? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Er det bare jeg som ikke klarer å la meg engasjere av verken TV2- eller PST-rabalderet? Jeg har vanskelig for å tro at folk flest er spesielt interesserte i hvem som leder PST, hvilke selskaper som eier TV2 eller hvordan Giske gjør forretninger, men kanskje jeg tar feil? Jeg blir litt perpleks av å lese overskrifter som blir fremstilt som så kontroversielle uten at det er noe som helst i dem jeg gidder å heve et øyenbryn over. Media hjernevasker oss. Regjeringen vil ikke at vi skal vite hva som foregår, så de retter oppmerksomheten vår mot noe annet. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg tror det er motsatt; media gir bare folk hva de vil ha. De fleste klarer ikke engasjere seg i teoretiske problemer; de vil heller vite hvem som puler hvem. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Ikke bajs på mine konspirasjonsteorier! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Oh ? Og du vet ikke hvorfor ? Fant ut av det.. Av en eller annen grunn måtte jeg skrive inn MAC-adressen manuelt. Funker fint nå Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 For en dag. Helt tafatt når jeg kom hjem fra jobb, jeg har sitti pal i stresslessen og sett på TV siden klokka 18. Det er mer TV-titting på én dag enn jeg har så langt i år. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Ny laptop. Deilig å se batteriet si at det er 10 timer igjen med strøm. Litt forskjell fra halvtimen jeg hadde på skolepcen Du svarte meg aldri på hvilken laptop du har kjøpt. For helvete mann. Svar meg!! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Jeg kjøpte meg denne nylig, angrer ikke et sekund på kjøpet. Fungerer ihvertfall til behovet mitt. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=653808 Endret 20. januar 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Ny laptop. Deilig å se batteriet si at det er 10 timer igjen med strøm. Litt forskjell fra halvtimen jeg hadde på skolepcen Du svarte meg aldri på hvilken laptop du har kjøpt. For helvete mann. Svar meg!! Svar ham da! Har titta litt på Asus Transformer Prime, men på lik linje med andre brett så trenger jeg det rett og slett ikke samme hvor mye det frister. Dessuten vet jeg ikke om det er en autobot eller decepticon. Endret 20. januar 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå