Spartapus Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Jeg har aldri likt dans og det er ikke noe jeg bare sier; skulket dansetimene på barneskolen til og med. All dans ser i mine øyne direkte tåpelig ut og jeg har alltid følt meg som en komplett idiot mens jeg har holdt på. Hvorfor spretter man rundt sånn? Hvorfor har man i det hele tatt lyst til å gjøre det? Jeg har aldri forstått hva folk mener når de spør meg "får du ikke lyst til å danse av denne sangen?" Hvis jeg liker sangen vil jeg jo høre på den, ikke sprette rundt. Jeg har også vært på en del konserter innen metall og indierock der publikum står og hopper under hele forestillingen; er det ikke mer behagelig å sitte i en stol med noe godt å drikke og nyte musikken uten noe som distraherer fra opplevelsen? Får jo faen ikke med meg teksten engang hvis jeg står og hopper. Jeg står ikke på hodet når jeg hører på musikk, jeg slår heller ikke hjul, så hvorfor skulle jeg hoppe? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Du er vel bare en slik kar. Noen typer sanger får meg til å vibrere med energi. Jeg må bare få det ut. Enten via ville luft-instrumenter eller en lett dans ved oppvasken eller noe lignende, så må det ut. Andre typer sanger kan jeg sitte og nyte helt stillesittende. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Jeg hater og danse, de timene vi hadde på skolen var et mareritt. 28 stykker som skulle danse polynese/reinlender/vals/swing og fuglene vet hva i et lite klasserom. Endret 17. januar 2012 av Cloudemyx Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Jeg har fra proffesjonelt hold at jeg bør holde meg unna dans. Danseinstruktøren (eller hva man enn kaller en capoeira instruktør for noe) sa til meg, på ganske gebrokkent engelsk, at jeg hadde rytme som en død hest og at jeg bare skulle gi opp... Såååå... Ingen "dans" på meg, siden det visstnok var vondt å se på. Så mitt bidrag til verden er rett og slett at jeg lar være å danse Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Er ganske lik Slimda her. Jeg unngår somregel å la noen som helst andre se dette da, da jeg nok bortsett fra sving på videregående, er ganske dårlig til å danse Endret 17. januar 2012 av Gormers Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Er jævlig spent nå. Har vært på visning på en leilighet og lagt inn bud. Det er mitt bud som er høyest, så nå er det bare å håpe ingen byr høyere. Fristen er klokken 12:00 imorgen. Tipper dog noen gjør det, for det var en pen leilighet på 49kvm. Endret 17. januar 2012 av nouse4aname Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Krysser fingrene for at du får den. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Hehe, krysser fingre, tær og alt annet som kan krysses selv. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Ny laptop bestilt! Deilig følelse Samme her. Bestilte nå nettopp, og den kommer i morgen. Awesum. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Acer 5733 Billig og grei til min bruk. Min gamle Acer 5920G begynner å dra på årene. Hovedkortbatteriet er dårlig, så den vil ikke starte enkelte ganger og klokken er helt på snurr. Acer var så snill at de gjorde det praktisk talt umulig å bytte det uten å demontere absolutt hele laptopen, så da ga jeg opp og bestilte meg en ny i stedet. Enn du? Endret 17. januar 2012 av Villanden Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Shit, nå som du er i UK kan du jo kjøpe ting fra Amazon uten å måtte tolle/betale vanvittige mengder i frakt (sett at du bestiller noe fra UK, selvsagt). Heldig. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Jepp. Har allerede kjøpt stasjonær, Koss headset og MYE annet etter jeg kom hit. Så ja, jeg trives. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Hehe, krysser fingre, tær og alt annet som kan krysses selv. Hva annet er det som kan krysses da? *skeptisk* Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Hender og føtter, kanskje? Følg med da, RoR. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Har lagt noen hårstrå i kryss også Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Fekk den nye netbooken min i dag 8D Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Hender og føtter, kanskje? Følg med da, RoR. Ah, det stemmer jo det. Trodde nesten nouse hadde overmenneskelig anatomi som vi andre ikke kan forestille oss. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Vi trenger ikke avskrive den teorien helt enda. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 http://www.nrk.no/magasin/natur/pa_dyrenes_side/1.6450581 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå