AltF4 Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Haha, du er en liten morromann du, AltF4. Kjempebra anmeldelse Adrian "ShampooMacTavish" Holm. Visste hva du het, men 17 er en overraskelse, da er du slett ikke født i 89, din luring. Trodde du og gamlefar, som er så gode buddybuds, var på ca samme alder. >< Yeah Som Shampoo sier, jeg fikk sjokk første gangen og ble nesten moralsk betenkt for om det var legit å være ute blant folk med en som er 11 år yngre enn meg. Men, til mitt forsvar, han er rundt 2 meter høy og ganske solid bygd samt trent, så han er stor (ikke feit altså). Litt barnerompe i ansiktet enda, det er det eneste. Også er'n jo så morsom da. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Whaat?! 17 år på Shampoo? Jeg var sikker på han var rundt 25 jeg! Gratulerer med jobb Also. To kjøpe eller not to kjøpe? http://www.hardware.no/artikler/asus_u46sv/101895 Endret 16. januar 2012 av Craxmerax Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Pokker, jeg som ikke bryr meg om håndball sitter her og ser på dramatikken mellom Norge og Slovenia og er nervøs som pokker. Jadaa, det ble seier, såvidt det var. Endret 16. januar 2012 av nouse4aname Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Så du er 28 eller? Blir 29 i år ja. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Ikke så gammel likevel da. Begynner jo å mistenke om du er i 40-åra slik som folk her klager over alderdommen din. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Alt over 25 gammelt. Ikke noe å diskutere før jeg selv er 25+ 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Sekundene etter du har passert 25 år, blir du lamslått av all visdommen som blir låst opp i hjernen din. Det er som hodet ditt tripler seg i størrelse, med all den nye forståelsen og kunnskapen. Før var du bare en unge, men nå er du endelig blitt voksen! Deilig følelse, egentlig. 1 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Støtter Slimda. Verden er mye klarere nå. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Støtter meg, men gir ikke pluss? Hva slags støtte er dette? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Du Slimda, du Slimda, der tar du nok feil. Du skjønner, foreldrene mine brukte console command, så jeg ble født med den visdommen jeg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Console command ja? Bare vent deg til politiet kommer og fengsler deg for bruk av juksekoder. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg skulle gitt jævlig mye for noclip. Tenk deg å slippe å sparke butt i ting. Ellers, i følge Brille liker norske kvinner menn som danser og kjører bil. Jeg gjør ingen av delene. Forever_alone.avi Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Støtter meg, men gir ikke pluss? Hva slags støtte er dette? My bad. Rettet! AltF4: Ta lappen og få deg dansetimer. Forever_surrounded_by_horny_bitches.wmv Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Vet du, det gjør ikke jeg heller, Altemann. Men skitt la gå, hvem vil vel ha prippne fisefine norske pyntedamer, nei ellers takk. Tenk, maser om likestilling gjør de også, og sier at de liksom er mennesker, ikke ikke objekter, og slik tull. Huff og huff! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Hmm, dansetimer. Swing hadde vært gøy å lære, right? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Hadde Swing på barneskolen for å komme unna vanlige timer, og jeg kan bekrefte at det ikke er gøy å lære. Ser heller for meg Altemann som en Chacha-mann. Endret 16. januar 2012 av Villanden Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Mmmm, ikkje at ikkje dans og moglegheit til å verte henta er gode kvaliteter i ein mann, men... for meg er det ein større bonus om dei oppfører seg som menneske eller dyr. Og evnt. kor dei gjer sistnemnte. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Ny laptop bestilt! Deilig følelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå