ShampooMacTavish Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 http://www.vg.no/spill/artikkel.php?artid=10075626 Det kom visst på nett allikevel. Min anmeldelse. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Argh, det gjør vondt å komme ut med det. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Adrian Simen Holm, 17 år fra Trøgstad. Høres ikke like kult ut som ShampooMacTavish, hm? Ser du har anmeldt flere av favorittspillene mine, og du liker Metal Gear Solid? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Har bare anmeldt ett spill foreløpig, debuterer med The Old Republic Elsker Metal Gear Solid, men presiserer at det er det første spillet i serien jeg snakker om - har ikke spilt gjennom alle de andre enda (en skam, jeg vet). Nå som HD-remakes er ute bør jeg nesten satse på å få spilt det innen året er omme. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Suddenly.. Wild internet appeared Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Har bare anmeldt ett spill foreløpig, debuterer med The Old Republic Elsker Metal Gear Solid, men presiserer at det er det første spillet i serien jeg snakker om - har ikke spilt gjennom alle de andre enda (en skam, jeg vet). Nå som HD-remakes er ute bør jeg nesten satse på å få spilt det innen året er omme. Men det passer jo perfekt. Problemet er når folk ikke har spilt eneren men går løs på 2-4 fordi eneren er så vanskelig å få tak i, eller de rett og slett synes den blir for gammeldags. Ellers ingen grunn til ikke å spille gjennom 2-4, vel? Dette er jo spill som ikke er lengre enn at de kan rundes på 2-3 kvelder. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) 17?! Hadde jeg aldri trodd... Legger ved denne for å ha et innlegg med innhold http://www.youtube.com/watch?v=HTRtsutBAok&feature=related Dette går over både JB og frøken Black.. Endret 16. januar 2012 av Backstabber Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Adrian altså. Kjekt å få et navn og ansikt til jenta fra Funcom-universet. Anmeldelsen syns jeg var bra. Har ingen interesse av å spille mmorpg, men jeg ble sittende og lese ferdig. Så kudos til deg for bra arbeid! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Star Wars kan du trygt prøve på. Spillet er perfekt for de som liker å spille Solo. Du får praktisk talt Star Wars: Knights of the Old Republic-følelsen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Liker å spille solo? Er det Han Solo du sikter til? Flott anmeldelse. Moro! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Haha, du er en liten morromann du, AltF4. Kjempebra anmeldelse Adrian "ShampooMacTavish" Holm. Visste hva du het, men 17 er en overraskelse, da er du slett ikke født i 89, din luring. Trodde du og gamlefar, som er så gode buddybuds, var på ca samme alder. >< MEN, hvor ble det av den revolusjonerende shampooen? Endret 16. januar 2012 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 89-kullet er forøvrig småunger. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Tsk, tsk. Er jo bare bra det. Hvem vil vel være en gammel gris. I likhet med Arne Næss så har jeg tenkt å være et barn til jeg dør. ^_^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Minusen med å være 86-kullet, er at jeg ikke lengre kan sikle etter 16-åringer uten å få kommentarer/blikk. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Takk for alle kommentarer Veldig gøy å få jobben. @Rider: AltF4 ble nok litt mer sjokkert enn deg da han fikk vite alderen min. Trodde først jeg skulle lure meg til å kjøpe en barnebillett på toget, før han fant ut at jeg faktisk hadde lov. Han ble veldig paff. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Shampoo, gratulerer med å bli anmelder i VG og med en fin anmeldese! Veldig overrasket over alderen din dog. Var bombesikker på at du var 24-25 år. MEN, hvor ble det av den revolusjonerende shampooen? Av hva jeg har lest av rykter idag trakk VG artikkelen i siste liten, fordi shampooen rett og slett var FOR revolusjonerende for menneskeheten. Oppskriften og shampooene som ble laget er sendt ut i verdensrommet, der de svever rundt før noen romvesener kanskje finner dem. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Var det ikke det jeg trodde. Vi snakker skikkelig konspirasjon på et massivt nivå her altså. Minusen med å være 86-kullet, er at jeg ikke lengre kan sikle etter 16-åringer uten å få kommentarer/blikk. Heh, hvis det trøster så er det også en rimelig god stund siden jeg kunne det. Har alltid sett eldre ut enn jeg er. På den annen side så drev en relativt smokin lady rundt AltF4s alder å flørtet meg meg her om dagen, så det er ikke helt uten fordeler. @Rider: AltF4 ble nok litt mer sjokkert enn deg da han fikk vite alderen min. Trodde først jeg skulle lure meg til å kjøpe en barnebillett på toget, før han fant ut at jeg faktisk hadde lov. Han ble veldig paff. Haha, nice. xD Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Er du fast ansatt eller frilans? Gratulerer uansett! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Heh, hvis det trøster så er det også en rimelig god stund siden jeg kunne det. Har alltid sett eldre ut enn jeg er. På den annen side så drev en relativt smokin lady rundt AltF4s alder å flørtet meg meg her om dagen, så det er ikke helt uten fordeler. Tja, de damene er ikke like forbudne frukter. Joda, flotte damer over 20 også, man må bare finne de som er single. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå