Slimda Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Skulle gjerne gjort det, men de hører nok ikke på en intelligent datanerd. De er for opptatte med å ta seg best ut på TV og være mest mulig forferdet over det grusomme som har skjedd Madcon. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Syns regelrett synd på fyren. Teit vits, greit nok, men den kan ikke en gang måles på rasisme-skalaen. Så har vi alle disse pr-kåte individene som mer enn gjerne tyr til mobbing og sjikanering for å prøve å bevise noe til det norske folk. Antimobbing var vel in ifjor det. Old news, tydeligvis. Og sist, men ikke minst, så har vi den største idioten av dem alle, "Kaizers-Terje", som aner en gylden mulighet for å vise sitt standpunkt når kameralysene gløder, og heller et glass over hodet til en mann i dyp anger. Det er rett og slett dritflaut, hele opplegget. Veldig godt sagt. Du fortjener en pluss. 1 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Syns det var morsom underholdning først jeg også, fram til hele kjendisnorge følte for å bli irriterende gjennomskuelige bølgeryttere. Takk RoR, det gjør du også. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Madcon tjener vel ikke akkurat poeng når de bruker "fittehøl" heller, så det er vel en sak som er dobbelt lei. Tshawe* Merker jeg ble lei av denne saken ti minutter etter at jeg hørte om den. Det har da virkelig ikke noen betydning for noen ting. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Ikke for å kommentere mer på Plumbo, men Jan Fredrik Karlsen er fantastisk å se på når han er oppspilt http://www.vgtv.no/#!id=48288 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg syns denne var pretty clever 2 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Haha, den var god som gull. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Anbefaler alle å kjøpe VG i morgen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Partisk. Er Facebook ødelagt hos dere? Siste ukene har alle sidene der inne for meg startet godt ned på siden. Siden starter omtrent midt på profilbildet til folk. Endret 15. januar 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Anbefaler alle å kjøpe VG i morgen. Hvorfor? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Ja, kvifor? VG er ikkje akkurat høgst oppe på innkjøpslista mi. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Det er visst en ny type Shampoo som skal lanseres. Den skal visst være revolusjonerende. For å få vite mer må vi kjøpe papirutgaven av VG, for artikkelen er eksklusiv der. Endret 16. januar 2012 av nouse4aname Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 ^ What he said. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Så fyren som ble overkjørt av trikken på vei til jobben i dag (jmf. dagens avisoverskrifter). De vognene der er livsfarlige; kommer rundt hjørnet nesten lydløst og ser ut til å ha egne trafikkregler med forkjørsrett overalt uavhengig av situasjon. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Spartapus: Det er nettopp det de har. Forkjørsrett overalt, ingen regler å ta hensyn til. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Også over mennesker? :!: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 1. Trikken bråker som et uvær. Er da umulig å ikke legge merke til? 2. Trikken har forkjørsrett, selv på fotovergangsfelt. 3. Trikken ringer alltid med "bjellene" når folk går i nærheten. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg synes trikken blir ganske lydløs i bråkete folkemengder der det er masse biler som brummer. Vært nære på å gå i veien for den selv mange ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå