Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forskjell på å være respektløs på direktesendt TV og å ta igjen litt. Og for å være helt ærlig så er det sånt jeg vil høre når folk går over streken. Ikke noe "jeg/vi og mine/våre følelser mener/tror at dette muligens er/var noe en/man kan/vil reagere på blablabla". Drop nukes.

Lenke til kommentar

Emm, nei. Plumdo hadde ingen business i Årets Hit-kategorien i det hele tatt egentlig. Latterlig at ikke Cir.Cuz var nominert engang da de er et av årets klart mest spilte. Kaizers fikk heller ingenting, noe jeg personlig både hadde håpet og trodd.

Lenke til kommentar

Det var da enda bra!

Er det forbudt å hore etter followers på twitter på dette forum?

EDIT:

@Mahavishnu: Aldri sagt det heller, men hovedsaklig så er de beste sitcomene fra USA. ;)

Dette er igjen en smakssak selvsagt.

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

Syns regelrett synd på fyren. Teit vits, greit nok, men den kan ikke en gang måles på rasisme-skalaen. Så har vi alle disse pr-kåte individene som mer enn gjerne tyr til mobbing og sjikanering for å prøve å bevise noe til det norske folk. Antimobbing var vel in ifjor det. Old news, tydeligvis.

Og sist, men ikke minst, så har vi den største idioten av dem alle, "Kaizers-Terje", som aner en gylden mulighet for å vise sitt standpunkt når kameralysene gløder, og heller et glass over hodet til en mann i dyp anger.

Det er rett og slett dritflaut, hele opplegget.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...