AltF4 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Haha, sendte bilde til Altemann i stedet for Erin. Kan ikkje sei at eg eigentleg trudde agro du kom til å ha den heilt store interessen for dei nye augevippane mine. Til ditt forsvar, Erik og Erin er ganske likt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Kaizers årner opp http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10075550 Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Ja. Faen så fail av plumbo vokalisten. Synd på resten av bandet som blir satt i samme bås. Håper det var mye "heat of the moment" inne i bildet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Ser man på klippet er det i mine øyne klart at det er en kombinasjon mellom fyll og nervøsitet. Madcon tjener vel ikke akkurat poeng når de bruker "fittehøl" heller, så det er vel en sak som er dobbelt lei. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Det fine med slike "events" er at man ser hva slags mennesker folk er. *edit* Og da tenker jeg selvfølgelig på alle andre enn denne "plumbo"-karen. Endret 15. januar 2012 av Slimda Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Forskjell på å være respektløs på direktesendt TV og å ta igjen litt. Og for å være helt ærlig så er det sånt jeg vil høre når folk går over streken. Ikke noe "jeg/vi og mine/våre følelser mener/tror at dette muligens er/var noe en/man kan/vil reagere på blablabla". Drop nukes. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Har aldri høyrd om korkje bandet eller songen som vann årets hit eller kva det no var. Austlandsfenomen? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Emm, nei. Plumdo hadde ingen business i Årets Hit-kategorien i det hele tatt egentlig. Latterlig at ikke Cir.Cuz var nominert engang da de er et av årets klart mest spilte. Kaizers fikk heller ingenting, noe jeg personlig både hadde håpet og trodd. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Ser ikke vitsen med slike priser uansett. Enda et bissart rituale for å hylle noen. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Noen grunn til ikke på å hylle? Litt synd at alt fokuset havner på Plumbo nå. Har en nabo og tidligere leieboer som vant pris som soloartist. Endret 15. januar 2012 av Backstabber Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Hva gavner det oss at kjendiser raver rundt og sløser penger? Ikke en skit. Fokuser heller på bedre TV med intelligent underholdning og lignende. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Og med intelligent underholdning mener du sitcoms fra USA? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Uff, nei! Tenkte mer i retning QI fra england, diverse Discovery Science-programmer og andre eventuelle programmer som er med på å vekke i live de små grå. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Slutt med sånn tull med å si at amerikanerne bare har sitcoms som er for idioter. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Det var da enda bra! Er det forbudt å hore etter followers på twitter på dette forum? EDIT: @Mahavishnu: Aldri sagt det heller, men hovedsaklig så er de beste sitcomene fra USA. Dette er igjen en smakssak selvsagt. Endret 15. januar 2012 av Lexiboij Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Beste sitcomene nå er fra USA ja. Virka bare som du sa at alle amerikanske sitcoms var for idioter. Men de best talkshows og slik er fra britene nå. QI og Graham Norton Show spesielt. Du kan følge meg på twitter, så følger jeg deg. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Syns regelrett synd på fyren. Teit vits, greit nok, men den kan ikke en gang måles på rasisme-skalaen. Så har vi alle disse pr-kåte individene som mer enn gjerne tyr til mobbing og sjikanering for å prøve å bevise noe til det norske folk. Antimobbing var vel in ifjor det. Old news, tydeligvis. Og sist, men ikke minst, så har vi den største idioten av dem alle, "Kaizers-Terje", som aner en gylden mulighet for å vise sitt standpunkt når kameralysene gløder, og heller et glass over hodet til en mann i dyp anger. Det er rett og slett dritflaut, hele opplegget. 3 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg synes det er morsomt jeg. Er det ikke det TV er? Underholdning? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg vil helst ikke underholdes av folks idioti. Det vil jeg helst skyve bort fra TV-skjermen og ned i en søppelbøtte. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Si det til gladiatorene i Collosseum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå