AltF4 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Faen, Barne-TV-Silje er så fordømt heit. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 C´est la vie er fransk for "Sånn er livet". Siden vi alt skal si alt C´est la vie er. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) Voulez-vous vous chez avec moi, Rider? Endret 13. januar 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Hehehe, så klart! Ma maison ou la vôtre? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Ma. Je suis en attente Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Har forøvrig forstet hånden, og er mer eller mindre invalid frem til mandag ifølge legen Slitasjeskade? Nei, bare fail av meg når jeg skulle "slippe" manualene etter tredje serien. Klarte på en eller annen måte å glippe den ene manualen, samtidig som tommelen hektet seg fast og fikk et rykk bakover. Auau Var og så på skolerevyen i dag (Berg vgs sin) og det var dritbra! Definitivt positivt overrasket. Jeg hadde organisert så vi var mange venner som dro sammen, så det gjorde det ekstra hyggelig. Ellers har jeg invitert fem veninner over på middag på søndag. Hustlin' dem bitches like a baws. På tide å briefe med matlagingsskills. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Jeg tror jeg nettopp så et stjerneskudd! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Ellers har jeg invitert fem veninner over på middag på søndag. Hustlin' dem bitches like a baws. På tide å briefe med matlagingsskills. To be quite honest, du høres mer ut som deres homofile venn. Not that there's anything wrong with that. Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) Legg merke til at det er venninner Har passet på å ikke invitere potensielle kjærester o.l Endret 13. januar 2012 av Error Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Ellers har jeg invitert fem veninner over på middag på søndag. Hustlin' dem bitches like a baws. 1 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Legg merke til at det er venninner Har passet på å ikke invitere potensielle kjærester o.l Hvorfor skal du da: Hustlin' dem bitches like a baws. På tide å briefe med matlagingsskills. Me confused. Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Jeg inviterer fem venninner til middag på søndag ettermiddag, noe som helt klart er så lite gangster som mulig, så derfor slang jeg på en litt selvironisk kommentar på slutten ¯\_(ツ)_/¯ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Jeg inviterer fem venninner til middag på søndag ettermiddag, noe som helt klart er så lite gangster som mulig, så derfor slang jeg på en litt selvironisk kommentar på slutten ¯\_(ツ)_/¯ 1 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Okei. Da kan jeg legge det bak meg. Fortsatt litt rart, tho. Men det er vel bare meg. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Ferdig med Skyrim. Nå skal jeg begynne på Skyward Sword. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Ble det mange timer i Skyrim? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Skyrim ja er 37 timer inne i det med en karakter. Så vidt rørt main questen, alltid noe som kommer i veien. Men snart ferdig med Thieves Guild, men det er vel det eneste jeg kan si at jeg er nesten ferdig med. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Ferdig med Skyrim. Nå skal jeg begynne på Skyward Sword. Dark Souls!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå