JanF Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Har tenkt jeg skulle skrive det her en stund, men har glemt det. På tirsdag ble jeg dratt tidenes spøk på: Skjul Jeg ble satt bind for øynene på av noen jenter i klassen. Godtok det og tenkte at det sikkert gikk greit. Jeg ble ført bort til en jente i klassen. Deretter sa en annen jente (i parallellklassen) at hun skulle føre hånden min rundt. Jeg sa OK, litt usikker :unsure:. Deretter førte hun hånden min til hodet til hodet til hun i klassen. "Hva er dette?" spurte hun. "Hodet til *jenteiklassen*". "Riktig. Dette da?" spurte hun og førte ned til skulderen. "Skulderen". "Riktig. Men hva med dette?" spurte hun og førte hånden ned til leggen hennes. "Leggen". "Riktig, og dette er?" "Låret!". "Riktig, men hva synes du om dette da?" spør hun og fører hånden min inn i noe i mellom beina hennes som kjentes ut som en f*tte. Jeg fikk sjokk og ble helt :wacko:. Så ble jeg tatt av bindet og jeg hadde fingeren inni en råtten banan ! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Tja hadde fått mye oppmerkosmhet ihvertfall! Jeg hadde ikke hatt noe i mot halv nakne damer som løper rundt om kring... Lenke til kommentar
JanF Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg tror at det beste er å gå og legge seg etter en joggetur og så våkne i morgen og rydde litt i huset, lage middag og få Zealuu hit til mandag når han er ferdig på jobb. Huhei. Joggetur nå. Da må jeg finne en bukse. God natt, forumet. Neida trenger ikke bukser for å jogge...! Da må jeg nesten vite hvor hun skal jogge Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Har tenkt jeg skulle skrive det her en stund, men har glemt det. På tirsdag ble jeg dratt tidenes spøk på: Skjul Jeg ble satt bind for øynene på av noen jenter i klassen. Godtok det og tenkte at det sikkert gikk greit. Jeg ble ført bort til en jente i klassen. Deretter sa en annen jente (i parallellklassen) at hun skulle føre hånden min rundt. Jeg sa OK, litt usikker :unsure:. Deretter førte hun hånden min til hodet til hodet til hun i klassen. "Hva er dette?" spurte hun. "Hodet til *jenteiklassen*". "Riktig. Dette da?" spurte hun og førte ned til skulderen. "Skulderen". "Riktig. Men hva med dette?" spurte hun og førte hånden ned til leggen hennes. "Leggen". "Riktig, og dette er?" "Låret!". "Riktig, men hva synes du om dette da?" spør hun og fører hånden min inn i noe i mellom beina hennes som kjentes ut som en f*tte. Jeg fikk sjokk og ble helt :wacko:. Så ble jeg tatt av bindet og jeg hadde fingeren inni en råtten banan ! Genialt! Did you jizz in ur pants? Endret 21. mars 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg tror at det beste er å gå og legge seg etter en joggetur og så våkne i morgen og rydde litt i huset, lage middag og få Zealuu hit til mandag når han er ferdig på jobb. Huhei. Joggetur nå. Da må jeg finne en bukse. God natt, forumet. Neida trenger ikke bukser for å jogge...! Da må jeg nesten vite hvor hun skal jogge Bergen området en plass?? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Har tenkt jeg skulle skrive det her en stund, men har glemt det. På tirsdag ble jeg dratt tidenes spøk på: Skjul Jeg ble satt bind for øynene på av noen jenter i klassen. Godtok det og tenkte at det sikkert gikk greit. Jeg ble ført bort til en jente i klassen. Deretter sa en annen jente (i parallellklassen) at hun skulle føre hånden min rundt. Jeg sa OK, litt usikker :unsure:. Deretter førte hun hånden min til hodet til hodet til hun i klassen. "Hva er dette?" spurte hun. "Hodet til *jenteiklassen*". "Riktig. Dette da?" spurte hun og førte ned til skulderen. "Skulderen". "Riktig. Men hva med dette?" spurte hun og førte hånden ned til leggen hennes. "Leggen". "Riktig, og dette er?" "Låret!". "Riktig, men hva synes du om dette da?" spør hun og fører hånden min inn i noe i mellom beina hennes som kjentes ut som en f*tte. Jeg fikk sjokk og ble helt :wacko:. Så ble jeg tatt av bindet og jeg hadde fingeren inni en råtten banan ! Haha. Du ble deres bitch. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Har tenkt jeg skulle skrive det her en stund, men har glemt det. På tirsdag ble jeg dratt tidenes spøk på: Skjul Jeg ble satt bind for øynene på av noen jenter i klassen. Godtok det og tenkte at det sikkert gikk greit. Jeg ble ført bort til en jente i klassen. Deretter sa en annen jente (i parallellklassen) at hun skulle føre hånden min rundt. Jeg sa OK, litt usikker :unsure:. Deretter førte hun hånden min til hodet til hodet til hun i klassen. "Hva er dette?" spurte hun. "Hodet til *jenteiklassen*". "Riktig. Dette da?" spurte hun og førte ned til skulderen. "Skulderen". "Riktig. Men hva med dette?" spurte hun og førte hånden ned til leggen hennes. "Leggen". "Riktig, og dette er?" "Låret!". "Riktig, men hva synes du om dette da?" spør hun og fører hånden min inn i noe i mellom beina hennes som kjentes ut som en f*tte. Jeg fikk sjokk og ble helt :wacko:. Så ble jeg tatt av bindet og jeg hadde fingeren inni en råtten banan ! Genialt! Did you jizz in ur pants? Nei, men ble sykt sjokka. Og litt små :unsure: på om hva søren slags måte dette var å sjekke opp noen på Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg tror at det beste er å gå og legge seg etter en joggetur og så våkne i morgen og rydde litt i huset, lage middag og få Zealuu hit til mandag når han er ferdig på jobb. Huhei. Joggetur nå. Da må jeg finne en bukse. God natt, forumet. Neida trenger ikke bukser for å jogge...! Da må jeg nesten vite hvor hun skal jogge Bergen området en plass?? I smell gang rape Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Nå har jeg blogg! http://vaenas.wordpress.com/ Lenke til kommentar
JanF Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg tror at det beste er å gå og legge seg etter en joggetur og så våkne i morgen og rydde litt i huset, lage middag og få Zealuu hit til mandag når han er ferdig på jobb. Huhei. Joggetur nå. Da må jeg finne en bukse. God natt, forumet. Neida trenger ikke bukser for å jogge...! Da må jeg nesten vite hvor hun skal jogge Bergen området en plass?? Der skulle jeg egentlig vært nå Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Nå har jeg blogg! http://vaenas.wordpress.com/ I subscribed, med google reader. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Nå har jeg blogg! http://vaenas.wordpress.com/ Stilig! Si ifra når du poster nye blogginnlegg Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg tror at det beste er å gå og legge seg etter en joggetur og så våkne i morgen og rydde litt i huset, lage middag og få Zealuu hit til mandag når han er ferdig på jobb. Huhei. Joggetur nå. Da må jeg finne en bukse. God natt, forumet. Neida trenger ikke bukser for å jogge...! Da må jeg nesten vite hvor hun skal jogge Bergen området en plass?? I smell gang rape Fly til bergen imorgen!! Tur retur!! Lenke til kommentar
JanF Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) slett Endret 21. mars 2009 av JanFr (StabakJF) Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Nå har jeg blogg! http://vaenas.wordpress.com/ I subscribed, med google reader. Men hva er google reader? Nå har jeg blogg! http://vaenas.wordpress.com/ Stilig! Si ifra når du poster nye blogginnlegg Skal det Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Nå har jeg blogg! http://vaenas.wordpress.com/ I subscribed, med google reader. Men hva er google reader? Genial side fra google! Du kan abonomere på nyheter fra sider så du slipper og gå inn på alle sidene. Så isteden for og besøke 20 sider daglig kan du bare bla fort gjennom google reader. http://www.google.no/reader Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hørtes genialt ut. Det tror jeg at jeg må prøve ut. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Hørtes genialt ut. Det tror jeg at jeg må prøve ut. Ehhhm så eplefe løpe uten bukse eller noe annet??? Endret 21. mars 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hæ? Hvordan kom du fram til det utifra det? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Bare med tanke på hva vi prata om tidligere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå