Error Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Det er da du tar steget vekk fra facebook som er den ultimate kjærlighetskiller til real life og spør om hun vil være med på kino en dag. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Huff, dumme avstander. Liker ikke Trøndelag jeg. EDIT: 3. Januar neste år kjører jeg opp, så da kan jeg bli glad i stedet mitt igjen. Endret 9. januar 2012 av Lexiboij Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) @villery: Det høres jo reint drit ut. Putt papir i begge nesebor. @Lexi: Gogogo Endret 9. januar 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Avstandsforhold er bare tull, bli sammen med ei jente du kan være med. No offense til Lakuspakus og RoR Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Rimelig lei fiender som hele tiden respawner i Borderlands. Var inne i en grotte for å sanke krystaller, og hadde kommet et godt stykke inn før jeg ble drept. Da jeg begynte igjen var alle fiendene kommet tilbake. Frister lite å spille videre når det er slik. De kunne i det minste ventet en stund før de kom tilbake. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Fiender bruker lang tid på å respawne. Sikker på at du drepte alle første gangen? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Alle? Drepte ikke alle nei, men en god del. Og de jeg drepte spawnet igjen med en gang jeg begynte igjen. Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Ugh, respawning i Borderlands er superteit. Hvis du rusher går det greit, men hvis du tar deg litt tid kommer de alltid tilbake Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Noen som har merket at det nå kommer lyd hvis du trykker på +/liker etter forumoppdateringen? 4 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Alle? Drepte ikke alle nei, men en god del. Og de jeg drepte spawnet igjen med en gang jeg begynte igjen. Rart. Nå er det litt lenge siden jeg prøvde, men det har aldri vært sånn før. Med alle mener jeg for det området der du spawner igjen - om det er fiender igjen der må du jo drepe dem når du spawner. Hva spiller du på forresten? Ugh, respawning i Borderlands er superteit. Hvis du rusher går det greit, men hvis du tar deg litt tid kommer de alltid tilbake En periode kan det være litt mye, men når du får en Mordechai med Bloodwing som angriper 6 fiender hvert 10. sekund hvor alle dropper 5 items hver så blir det ganske moro. Endret 9. januar 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 No offense til Lakuspakus og RoR Sex når man vil og ingen masing. Sounds like a deal! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 AltF4: Drepte alle for området jeg spawnet på ja. Spiller som Roland og er på level 15. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Sex når man vil og ingen masing. Sounds like a deal! Ingen masing? You're in for a surprise, my friend. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 AltF4: Drepte alle for området jeg spawnet på ja. Spiller som Roland og er på level 15. PC eller 360? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Noen som har merket at det nå kommer lyd hvis du trykker på +/liker etter forumoppdateringen? Testet på innlegget ditt og det kom ingen lyd. ...Med mindre det var et triks for at vi jeg skulle trykke på + knappen, så du fikk mer i rykte. Din lille snik! Fikk ikke logget inn på forumet i Firefox, fikk logget meg inn i Chrome da. Endret 9. januar 2012 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Synest eg høyrde ein "ping!"-lyd, men det kan vere stadfestingsbias. 2 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 MOTHERFUCKINGS TRICKSERIES!!! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Er en del ting som må justeres her og der. Det kan jo være at det ikke kommer noe lyd i Chrome, men i andre nettlesere. Aner ikke hva andre her bruker, men jeg synes ikke det kom noen lyd da jeg prøvde. Har på ganske høy lyd også faktisk. Whatever... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Jeg er så jævlig frista til å prøve. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=F1aJkUGJEw8 :!: 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå