Lakus Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Om du ikke er ute etter en livspartner er det ikke noe galt med en nyskilt fru. Kan bli mye moro ut av det, men det er jo igjen avhengig av om du tror du kommer til å jobbe på samme sted lenge. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Kan jo øve deg på ho, veit du. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Ah, bokprosjekter. Tror det er mange som har hatt det opp gjennom *se i retning RoR* Oy, oy, hvor tar du dette "hatt" fra? Prosjektet mitt er fremdeles up and running,det har bare blitt satt litt til side av, vel, forskjellige grunner. Angående den andre diskusjonen så er jeg enig med det lange innlegget Lakus kom med. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Ah, fugde. Duden spurte om hvor den er kjøpt og om jeg hadde kvittering. Den er kjøpt i USA og nei, jeg har ikke kvittering. Spørs om han vil gi noe mer nå Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Nå er det jo livspartner jeg egentlig ser etter da. I hvert fall ei jeg kan bo sammen med siden jeg neppe kommer til å få rå til å bo alene noen gang. Skilt eller singel bryr jeg meg ikke noe om, det er tross alt det samme. Kan jo øve deg på ho, veit du. Det spørs vel hvor happy sjefen blir om den nyeste på jobben kommer og klager på sexpress. Har forøvrig fest med jobben denne måneden. Endret 8. januar 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Skilt og singel er da langt ifra det samme. Skilt: Singel: 1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Hva med gift? i ain't the homewerecker kind of guy. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 //noe som skjedde på nyttårsfesten jeg var på. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Hehe den er lei. Samtidig tror jeg ikke pick-up lines egentlig har så mye for seg, det er vel langt bedre å la seg til kjenne på andre måter. Samtidig så må man jo ha en brakreplikk om det er ukjente selvfølgelig. Skulle ta meg litt mat, barbere meg og se på Dexter, i stedet ble jeg sittende å se denne låta om og om igjen. Avslutningssoloen er så herlig at jeg finner nesten ikke ord. http://www.youtube.com/watch?v=pkDFWG2OJbs&feature=related Endret 8. januar 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Gå bort til to jenter på bar/utested/whatevs, innled en samtale men kun en av dem. Om hun svarer "jeg har type" elns, så svarer du "det er greit, for det er egentlig venninna di jeg er interessert i" - for så å GTFO en liten stund. Om venninna hennes ser på deg så går du tilbake. #Tingjegaldriharprøvdfør Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Ting du også kan gjere, sida du speler douche-kortet er å berre klype ho i puppen og klapse ho på rompa. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Oh gawd nå er han memefisert med 10 flere sånne liknende på facebook-veggen hans. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Ting du også kan gjere, sida du speler douche-kortet er å berre klype ho i puppen og klapse ho på rompa. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Ta en John Arne Rise og send "Vi burde bli sammen"-meldinger til samtlige kvinner du kunne ha tenkt deg på face og sms. Sjansen for havari er stor, men det er mulig du finner en overlevende blant vrakrestene. Do it! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Hvordan i svarte gjør jeg om størrelsen på en f.eks avatar? Forum-avatar altså, så ikke prøv dere med noen "shrinkrayfunkerfettsomfaen" jokes. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Åpne avataren i photoshop/gimp/paint å resize den, men kan fort bli dårligere kvalitet hvis du skal ha den større. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Nei skulle minske, men fikk ordna det. Takk skarru ha! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Typisk! Grovt forkjøla dagen før jeg skal fly og ta tog med to kofferter på slep. Great, fuckin great! Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Når ei dame har ofte tatt iniativ til samtaler på facebook, er det da jeg burde ta noen hint? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå