Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, bokprosjekter. Tror det er mange som har hatt det opp gjennom *se i retning RoR*

Oy, oy, hvor tar du dette "hatt" fra? Prosjektet mitt er fremdeles up and running,det har bare blitt satt litt til side av, vel, forskjellige grunner. :p

Angående den andre diskusjonen så er jeg enig med det lange innlegget Lakus kom med.

Lenke til kommentar

Nå er det jo livspartner jeg egentlig ser etter da. I hvert fall ei jeg kan bo sammen med siden jeg neppe kommer til å få rå til å bo alene noen gang.

Skilt eller singel bryr jeg meg ikke noe om, det er tross alt det samme.

Kan jo øve deg på ho, veit du.

Det spørs vel hvor happy sjefen blir om den nyeste på jobben kommer og klager på sexpress.

Har forøvrig fest med jobben denne måneden.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Hehe den er lei. Samtidig tror jeg ikke pick-up lines egentlig har så mye for seg, det er vel langt bedre å la seg til kjenne på andre måter. Samtidig så må man jo ha en brakreplikk om det er ukjente selvfølgelig.

Skulle ta meg litt mat, barbere meg og se på Dexter, i stedet ble jeg sittende å se denne låta om og om igjen. Avslutningssoloen er så herlig at jeg finner nesten ikke ord.

http://www.youtube.com/watch?v=pkDFWG2OJbs&feature=related

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Gå bort til to jenter på bar/utested/whatevs, innled en samtale men kun en av dem. Om hun svarer "jeg har type" elns, så svarer du "det er greit, for det er egentlig venninna di jeg er interessert i" - for så å GTFO en liten stund. Om venninna hennes ser på deg så går du tilbake.

#Tingjegaldriharprøvdfør

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...