Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, bokprosjekter. Tror det er mange som har hatt det opp gjennom *se i retning RoR*

Like sannsynlig at det kommer til å bli ferdig som at AltF4 får seg en leilighet, make of that what you will :tease:

Endret av Error
Lenke til kommentar

Ah, bokprosjekter. Tror det er mange som har hatt det opp gjennom *se i retning RoR*

Like sannsynlig at det kommer til å bli ferdig som at AltF4 får seg en leilighet, make of that what you will :tease:

No tar eg ikkje det like seriøst som RoR med high fantasy i alle retningar og må bygge univers og religion og gudane veit kva anna før eg får starta med historien (ikkje at ikkje båe eg og Zealuu har eit par nesten-ferdige univers liggande... men det får vere ein anna sak).

Edit: De kan i kvart fall lese det og sei at det ikkje sug, då. :cry:

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Hva handler så dette bokprosjektet ditt om?

Mmm, kvardagskomedie/drama. Dramedie. Link i signaturen min. <_<

Du har en karakter som heter Erik. Du kan like gjerne bare sende den til Gyldendal og sprette champagnen nå med det samme.

Lenke til kommentar

Du har en karakter som heter Erik. Du kan like gjerne bare sende den til Gyldendal og sprette champagnen nå med det samme.

Funny story! Han er oppkalt etter deg. Eg gjekk tom for namn, trengte eit, så på facebook-chat og tok fyrste guttenamnet eg fann.
Lenke til kommentar

Funny story! Han er oppkalt etter deg. Eg gjekk tom for namn, trengte eit, så på facebook-chat og tok fyrste guttenamnet eg fann.

Fatter du hva du har gjort!?

Selvtilliten til Presten steg nå nettopp på nivå med størrelsen til Jupiter.

BONER ALERT.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...