Eplefe Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Hva handler så dette bokprosjektet ditt om? Mmm, kvardagskomedie/drama. Dramedie. Link i signaturen min. <_< Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Hadde det vært om temaet Lakus nevnte, hadde jeg kanskje kjøpt den. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Hadde det vært om temaet Lakus nevnte, hadde jeg kanskje kjøpt den. Får heller verte neste gong. Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Ah, bokprosjekter. Tror det er mange som har hatt det opp gjennom *se i retning RoR* Like sannsynlig at det kommer til å bli ferdig som at AltF4 får seg en leilighet, make of that what you will Endret 8. januar 2012 av Error Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Ah, bokprosjekter. Tror det er mange som har hatt det opp gjennom *se i retning RoR* Like sannsynlig at det kommer til å bli ferdig som at AltF4 får seg en leilighet, make of that what you will No tar eg ikkje det like seriøst som RoR med high fantasy i alle retningar og må bygge univers og religion og gudane veit kva anna før eg får starta med historien (ikkje at ikkje båe eg og Zealuu har eit par nesten-ferdige univers liggande... men det får vere ein anna sak). Edit: De kan i kvart fall lese det og sei at det ikkje sug, då. Endret 8. januar 2012 av Eplefe Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Okeii da, tror det kommer til å gå kjempebra, og hvis du faktisk gidder å dedikere litt tid til det hver dag så burde du komme deg gjennom uten alt for mye stress Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Okeii da, tror det kommer til å gå kjempebra, og hvis du faktisk gidder å dedikere litt tid til det hver dag så burde du komme deg gjennom uten alt for mye stress Skal skrive kvar dag. KVAR DAG EVeRYDAY FOREVER. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Da kan jo til og med en ape rundskrive deg, så jeg ville ikke satset på å skrive i evigheten. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Hva handler så dette bokprosjektet ditt om? Mmm, kvardagskomedie/drama. Dramedie. Link i signaturen min. <_< Du har en karakter som heter Erik. Du kan like gjerne bare sende den til Gyldendal og sprette champagnen nå med det samme. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Du har en karakter som heter Erik. Du kan like gjerne bare sende den til Gyldendal og sprette champagnen nå med det samme. Funny story! Han er oppkalt etter deg. Eg gjekk tom for namn, trengte eit, så på facebook-chat og tok fyrste guttenamnet eg fann. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Fatter du hva du har gjort!? Selvtilliten til Presten steg nå nettopp på nivå med størrelsen til Jupiter. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 "Hey, sexyface. Jeg heter Erik. Du kjenner kanskje igjen navnet mitt fra bokprosjektet til Eplefe. Min mors leilighet eller din?" 1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Funny story! Han er oppkalt etter deg. Eg gjekk tom for namn, trengte eit, så på facebook-chat og tok fyrste guttenamnet eg fann. Fatter du hva du har gjort!? Selvtilliten til Presten steg nå nettopp på nivå med størrelsen til Jupiter. BONER ALERT. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 BONER ALERT. OBS! OBS! SPOILER FRÅ USKRIVNE DELAR AV BOKA. Du kjem totally til å bone Frida. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Fantasiversjonen av meg får seg noe mer enn meg. Jaja, bedre det enn at ingen av oss får pule. Endret 8. januar 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Fantasiversjonen av meg får seg noe mer enn meg. Jaja, bedre det enn at ingen av oss får pule. Han: 1) Drikk oftare og 2) Er ikkje så veldig fornuftig i fylla. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Da vet du hva du må gjøre: Drikk deg snydens og oppfør deg som en idiot. Det kan virke som fasiten noen ganger. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Etter egne erfaringer er det fasiten hver gang. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Da vet du hva du må gjøre: Drikk deg snydens og oppfør deg som en idiot. Det kan virke som fasiten noen ganger. Treat them like bitches er vel den kortsiktige løsningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå