AltF4 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Lolocoaster! Jeg tweeta på tull til journalist Joacim Lund om at han måtte slå i bordet og forlange et A-magasin for seg selv. Han gjorde det og jeg har havnet midt i en munter samtale mellom ham og sjefredaktøren. Ahh I feel noticed Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg spiller Skyrim med musikk på øret, brente mandler og NRK på dataen. Venter på avslutningen av TDS og håper Marit knuser Kowalczyk. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg spiller Skyrim med musikk på øret, brente mandler og NRK på dataen. Venter på avslutningen av TDS og håper Marit knuser Kowalczyk. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Får gå ned og finne meg noe Cola og trøste meg med. God innsats for all del, men hadde inderlig håpet Marit skulle vinne. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Ironien har truffet meg. Jeg vil ikke starte Fallout 3. Etter å ha blitt lokket på glattisen av Orcs Must Die! har jeg fått denne pausen jeg visste ville komme, og nå gidder jeg liksom ikke starte vandringen i Capitol Wasteland lenger. Mangler noen få Nuka-Cola Quantum for å klare et oppdrag til, så får vel gjøre det så siste oppdrag i historien før jeg legger det på hylla. Frister med Skyrim, men jeg vet ikke. Fallout New Vegas frister ikke så mye igjen, det blir fort for mye av det samme frykter jeg, selv om jeg kjenner at det ikke egentlig er verdenen i seg selv jeg er lei men heller de samme gamle omgivelsene og konklusjonen på historien. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Ironien har truffet meg. Jeg vil ikke starte Fallout 3. Etter å ha blitt lokket på glattisen av Orcs Must Die! har jeg fått denne pausen jeg visste ville komme, og nå gidder jeg liksom ikke starte vandringen i Capitol Wasteland lenger. Mangler noen få Nuka-Cola Quantum for å klare et oppdrag til, så får vel gjøre det så siste oppdrag i historien før jeg legger det på hylla. Frister med Skyrim, men jeg vet ikke. Fallout New Vegas frister ikke så mye igjen, det blir fort for mye av det samme frykter jeg, selv om jeg kjenner at det ikke egentlig er verdenen i seg selv jeg er lei men heller de samme gamle omgivelsene og konklusjonen på historien. Eitt ord (eigentleg tre): DLC. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Det er vel egentlig tre bokstaver. Uansett så er jeg usikker på om jeg skal bruke penger på DLC til det spillet. Litt dyrt, og jeg vet at ikke alle er like bra (skal i tilfelle skaffe meg Broken Steel og Operation Anchorage). Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Ett ord, tre bokstaver og en forkortelse for to ord: Downloadable content Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Velger å gjøre ting enda vanskeligere, oversetter til norsk: nedlastbart innhold. Ja, også Lakus, sitter og ser på The Pillars of the Earth denne helga, og din tidligere avatar Ian McShane spiller biskop. Den første karakteren jeg virkelig hater siden Marlo Stanfield i The Wire. Vi snakker like før jeg kaster ting på TV'en her. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 McShane er så badass at jeg dævver jeg assa. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Litt rart, for jeg har bare sett ham i den heller trivielle Death Race, hvor han spilte good guy til de grader. Derfor er det rart å se ham snu på flisa og bli rasshøl nok for helle middelalder-England. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Mc Shane er definitivt født som en badguy. Har du sett Deadwood? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Deadwood. <3 Eg får ikkje til å sette på Lykke Li høgt nok til å overdøve storebror sin fotballkamp. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Nei har ikke. Platekompaniet solgte samleboks til en svært lav pris, vurderer å gi den til fattern i bursdagsgave. Han påstår hardnakket at western er død som sjanger, problemet er at han har fått så jævlig mange filmer og serier i de senere årene at jeg mistenker at han er lei. Selv har jeg nok av annet å se i lang tid fremover, så om jeg kjøper den til meg selv begynner jeg vel i sommer en gang tipper jeg. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Deadwood kan jeg lett anbefale. McShane er egentlig grunn nok. Ellers kjenner jeg det skal bli godt med 10 varmegrader kontra 6 kalde når jeg på tirsdag flyr tilbake til fotballøya. Jeg er ikke laget for dette klimaet. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 I'm too old for this shit! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Herregud, eg har så nervar for at folk skal hate bokprosjektet mitt og tykkje at det er megalame. :c Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Hva handler så dette bokprosjektet ditt om? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Bakteriefloraen blant østlandsnegler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå