Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

:wee:

Lolocoaster! Jeg tweeta på tull til journalist Joacim Lund om at han måtte slå i bordet og forlange et A-magasin for seg selv. Han gjorde det og jeg har havnet midt i en munter samtale mellom ham og sjefredaktøren. Ahh I feel noticed :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ironien har truffet meg. Jeg vil ikke starte Fallout 3. Etter å ha blitt lokket på glattisen av Orcs Must Die! har jeg fått denne pausen jeg visste ville komme, og nå gidder jeg liksom ikke starte vandringen i Capitol Wasteland lenger. Mangler noen få Nuka-Cola Quantum for å klare et oppdrag til, så får vel gjøre det så siste oppdrag i historien før jeg legger det på hylla.

Frister med Skyrim, men jeg vet ikke. Fallout New Vegas frister ikke så mye igjen, det blir fort for mye av det samme frykter jeg, selv om jeg kjenner at det ikke egentlig er verdenen i seg selv jeg er lei men heller de samme gamle omgivelsene og konklusjonen på historien.

Lenke til kommentar

Ironien har truffet meg. Jeg vil ikke starte Fallout 3. Etter å ha blitt lokket på glattisen av Orcs Must Die! har jeg fått denne pausen jeg visste ville komme, og nå gidder jeg liksom ikke starte vandringen i Capitol Wasteland lenger. Mangler noen få Nuka-Cola Quantum for å klare et oppdrag til, så får vel gjøre det så siste oppdrag i historien før jeg legger det på hylla.

Frister med Skyrim, men jeg vet ikke. Fallout New Vegas frister ikke så mye igjen, det blir fort for mye av det samme frykter jeg, selv om jeg kjenner at det ikke egentlig er verdenen i seg selv jeg er lei men heller de samme gamle omgivelsene og konklusjonen på historien.

Eitt ord (eigentleg tre): DLC.

Lenke til kommentar

Nei har ikke. Platekompaniet solgte samleboks til en svært lav pris, vurderer å gi den til fattern i bursdagsgave. Han påstår hardnakket at western er død som sjanger, problemet er at han har fått så jævlig mange filmer og serier i de senere årene at jeg mistenker at han er lei.

Selv har jeg nok av annet å se i lang tid fremover, så om jeg kjøper den til meg selv begynner jeg vel i sommer en gang tipper jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...