Error Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Hvis jeg kunne tatt armen gjennom skjermen og stjålet den, ja Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Lyst på en ridgeback jeg Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Har du testet Q.U.B.E, AltF4? Kan minne om Portal. Har spilt de tre første sekvensene og synes det er artig. Litt enkelt kanskje, men det kan jo ta seg opp etterhvert. Hm, nei det har jeg ikke gjort. Laster ned demoen nå. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Har noen bilder av kattene våre på dataen, men ikke fra de var så små. Vil tippe de så slik ut, for våre katter har samme farge i pelsen som den. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Etter hva jeg har lest er ikke demoen særlig representativ. Den er visst veldig kort og veldig lett. Jeg har spilt sekvens fem nå, og den var en god del vanskeligere. Det har kommet en del nye elementer siden starten av spillet. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Vært på kaffebesøk med dama hos en kompis og damen hans. Føler meg gammel nå. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Hva? Nå skal maskinen prøve å ha det til at min versjon av Windows ikke er ekte. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Vært på kaffebesøk med dama hos en kompis og damen hans. Føler meg gammel nå. Jeg la meg halv 10 i går kveld og jeg likte det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg sov ca tolv timer i natt. Er ikke sikker på om jeg likte det. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Føler meg yngre nå. RoR: Har du faktisk kjøpt Windows? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg kunne godt tenkt meg å legge meg nå, men regner med at det er noe middag snart, så kan jo ikke det. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 @Villanden: Nei, den var allerede instalert på laptopen når jeg kjøpte den. Nå poppet det plutselig opp beskjed om at den ikke er ekte. WTF! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Computer's been hitting the skooma, I say. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Føler meg yngre nå. RoR: Har du faktisk kjøpt Windows? For å gjøre det enda bedre: Jeg har faktisk kjøpt Windows. @nouse4abergenser (høhøhøhø): Demoen var jævlig kort, jeg brukte 8 minutter. Det var vel egentlig 8 minutter jeg ikke følte noe veldig for. Q.U.B.E. hadde 2 ting som ikke fungerte for meg. Det første var at størrelsen på de kubene som gjorde brettene var litt for store, så det så ut som om karakteren min gikk med konstant knebøy eller bare var veldig liten. Det andre var at hendene ikke hang i hop med resten av det kroppen gjorde, noe jeg sist husker jeg la merke til i The Darkness. Det føles bare så rart å løpe for full fart og hoppe når hendene bare stikker rett ut. Det siste er egentlig et rart fenomen, for slik er det jo i alle spill mer eller mindre. Men det er altså slik at jeg ikke tenker noe over det i de aller fleste tilfeller, men når jeg først legger merke til det så irriterer det vettet av meg. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) @RoR: That sucks. Du får sende en mail til utsalgsstedet, så de kanskje kan sende deg en kopi eller sikkerhetsnøkkel. Hvis ikke, får du ty til det ulovlige og søke opp aktivatorer på nettet. @AltF4: Du er så klar for å bli far du. Endret 7. januar 2012 av Villanden Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Altefar: Litt dumt at slike ting ødelegger da, for det har noen veldig artige gåter. Det skal dog sies at spillet er veldig kort, så om det forsvarer en pris på 10 euro vet jeg ikke. Om du derimot finner det billig(ere) en gang vil jeg anbefale deg å kjøpe det. Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Har ikke lyst til å spille, orker ikke å lese bok fordi den jeg leser nå er kjedelig (i forbindelse med skole..), for sent til å gjøre lekser eller se film og har hørt masse på musikk i dag. Wat do? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Ser ut som han gikk for begge to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå