Villanden Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Jeg gir Chrome et nytt forsøk til fordel for Firefox. Fant et program som gjorde det enkelt å overføre bookmarks, samt Adblock Plus var tilgjengelig for Chrome, så so far so good. Og, klokken på laptopen min går baklengs. Fudge! Endret 6. januar 2012 av Villanden Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Og, klokken på laptopen min går baklengs. Fudge! No way? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Aner ikke helt hva den driver med, men i følge den er klokken nå 09:37. Når jeg slo på pcn, viste den 10:something. Sikkert batteriet på hovedkortet som er gåent. Doublefudge! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 3 days syk and counting Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Aner ikke helt hva den driver med, men i følge den er klokken nå 09:37. Når jeg slo på pcn, viste den 10:something. Sikkert batteriet på hovedkortet som er gåent. Doublefudge! Du innser hva dette betyr? DU HAR FUNNET HEMMELIGHETEN TIL Å REISE TILBAKE I TID Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg gir Chrome et nytt forsøk til fordel for Firefox. Fant et program som gjorde det enkelt å overføre bookmarks, samt Adblock Plus var tilgjengelig for Chrome, så so far so good. Og, klokken på laptopen min går baklengs. Fudge! IT WORKED! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Eg treng nokon med bil som kan køyre til Åsane og hente to flatskjermar ASAP. T_T Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Da har jeg disket opp med piggvar, hasselbakte poteter, tartarsaus, bønner, fint oppskårne bønner og annet snack. Alt dandert lekkert på tallerken og presentert for foreldre som muligens ikke fortjener det. Not fuken bad Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) hvorfor? Endret 6. januar 2012 av Gormers Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Tror jeg har gått glipp av en meme nå Litt smårelatert. Var innom 4chan her om dagen, for å se om de hadde klart å komme på noe utenom de samme gamle "trips quads get", og plutselig er jeg i en tråd hvor en fyr bruker bæsjen sin til å style håret til Elvis-sveis, mens han samtidig spiste litt av godsakene. Wat. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Tre timer til og så er det trening etterfulgt av frihet. Jeg tenker virkeligheten burde hatt en fast forward-funksjon, for den er akkurat som en lang, dårlig film; full av scener som er altfor drøye uten å tilføre noe til historien. Virkeligheten har et desperat behov for en god regissør. Å sove = fast forward-funksjonen. Og tro til fast forward, er du desorientert når fast-forward slutter, inntil du innser "når" du er. Litt smårelatert. Var innom 4chan her om dagen, for å se om de hadde klart å komme på noe utenom de samme gamle "trips quads get", og plutselig er jeg i en tråd hvor en fyr bruker bæsjen sin til å style håret til Elvis-sveis, mens han samtidig spiste litt av godsakene. Wat. Welcome to the Internet. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Tror jeg har gått glipp av en meme nå Litt smårelatert. Var innom 4chan her om dagen, for å se om de hadde klart å komme på noe utenom de samme gamle "trips quads get", og plutselig er jeg i en tråd hvor en fyr bruker bæsjen sin til å style håret til Elvis-sveis, mens han samtidig spiste litt av godsakene. Wat. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Orcs must die! er kanskje det rareste jeg har vært borti. Det er innmari gøy, men etter én runde som varer i kanskje ti minutter føler jeg at jeg har fått nok for en god stund. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Da burde du teste ut Dungeon Defenders. Der har jeg spilt ett brett i sammenhengende 8 timer før det er fullført. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Tårnforsvar? Jeg liker egentlig ikke den typen spill, men OMD! har tatt vekk det kjipe med det og satt inn en spillbar karakter i stedet. Ganske artig, særlig fordi man etterhvert får gode muligheter for å variere sin spillestil. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Er det samme som i Dungeon Defenders. Jeg ser på DD som en multiplayer-versjon av OMD!. Rett og slett fordi du gjør det samme. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Har du testet Q.U.B.E, AltF4? Kan minne om Portal. Har spilt de tre første sekvensene og synes det er artig. Litt enkelt kanskje, men det kan jo ta seg opp etterhvert. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Å herre... Er den din eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå