Nøtte Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Min favoritt er Gimlet: 4 cl gin 3 cl limjuice cordial alt blandes i et short drink glass med knust is! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Aue. Jeg brant meg. Jeg FFK'et meg. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Min favoritt er Gimlet:4 cl gin 3 cl limjuice cordial alt blandes i et short drink glass med knust is! Hehe det enkle er ofte det beste Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Aue. Jeg brant meg. Skyll handa i lunket vann så går det fortere over og blemmen blir mindre! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Som oftest et godt tips, Nøtte, men nå var det nå en gang tungen min jeg brant. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Som oftest et godt tips, Nøtte, men nå var det nå en gang tungen min jeg brant. Drikk 3 flasker vin så merker du ikke noen ting! Jeg har råd for det meste! Endret 21. mars 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg tar en trøsterøyk i stedet. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Løp ut, sleik på en lyktestolpe! Obs! Kan bare gjøres da lyktestolpene har frosnet! Lenke til kommentar
JanF Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Beste er vel å putte tungen i lunkent vann... eller? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Nå legger jeg meg. God nattzz Lenke til kommentar
JanF Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Løp ut, sleik på en lyktestolpe! Obs! Kan bare gjøres da lyktestolpene har frosnet! Kjipt hvis den frosser fast og noen må komme og helle over varmt vann for at du skal få den løs igjen da Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hva om du tisser på den da?? Lenke til kommentar
JanF Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Om du klarer å tisse på din egen tunge mens den er frosset fast i en lyktestolpe er det creds ass! Edit: Eller mente du at du skal gjøre det når du har brent deg på den? Uansett kjempe ekkelt! Endret 21. mars 2009 av JanFr (StabakJF) Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Nå legger jeg meg. God nattzz Våkn opp! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg tror at det beste er å gå og legge seg etter en joggetur og så våkne i morgen og rydde litt i huset, lage middag og få Zealuu hit til mandag når han er ferdig på jobb. Huhei. Joggetur nå. Da må jeg finne en bukse. God natt, forumet. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg tror at det beste er å gå og legge seg etter en joggetur og så våkne i morgen og rydde litt i huset, lage middag og få Zealuu hit til mandag når han er ferdig på jobb. Huhei. Joggetur nå. Da må jeg finne en bukse. God natt, forumet. IMOOOOOOOOOOOOOOORTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL TECHNIQUEEEEEEEEEEEE! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Om du klarer å tisse på din egen tunge mens den er frosset fast i en lyktestolpe er det creds ass! Edit: Eller mente du at du skal gjøre det når du har brent deg på den? Uansett kjempe ekkelt! Når du har frosset fast i en lykte stope:-) hehehe! Tror jeg heller hadde tatt meg et glass lunket vann om jeg hadde brent meg...! Jeg tror at det beste er å gå og legge seg etter en joggetur og så våkne i morgen og rydde litt i huset, lage middag og få Zealuu hit til mandag når han er ferdig på jobb. Huhei. Joggetur nå. Da må jeg finne en bukse. God natt, forumet. Neida trenger ikke bukser for å jogge...! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Jeg tror Eplefe hadde hatt problemer med det siden hun er av det kvinnelige kjønn. Edit: EEEEEW, BILDER I HODET! Endret 21. mars 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå