Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg stusser også litt over den enorme folkelige interessen for hver minste detalj om Breiviks liv og virke. Folk må da skjønne at personer som Breivik elsker denne typen oppmerksomhet; dette er tidenes egowank for ham. Jeg kan bare se for meg hvordan han fryder seg over å være på forsidene av avisene annenhver dag og jeg skal vedde på at han til og med har lest alle avisene fra da han hadde avisforbud.

Føler bare for å gjenta at det største kjennetegnet til en hipster er at han på død og liv ikke vil innrømme at han er det :whistle:

Det er ikke så rart. Hvis man går inn for å være mest mulig av en alternativ individualist er det ikke spesielt gøy å høre at man passer rett inn i en mer eller mindre konform gruppe. Men dette er forbannelsen til alle "individualistiske" subkulturer; individualismen varer bare til det blir populært, og det er uansett da de fleste henger seg på.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har vunnet en del på P3. Faktisk der jeg har vunnet alt nesten, ved unntak av Assasins Creed: Brotherhood DLC som jeg vant fra Gamer.no.

Har mellom 2007 og 2011 "vunnet" 6 forskjellige ting ifra radiokanalen.

Folkets Fredag @ At Sexy, vant t-skjorte ifra programmet for et bidrag.

P3 Morgen vant jeg noe konkurranse, fikk en altfor liten t-skjorte.

Radioresepsjonen sendte jeg inn en One-liner, som jeg fant random på nette og vant en T-skjorte for.

Fleet Foxes-konkurranse med at jeg vant LP og T-skjorte på Lydverket.

Glasvegas-konkurranse/bidrag jeg vant en t-skjorte, håndkle og pins fra.

Filmpolitet så vant jeg hele serien av Deadwood på DVD i høst.

Lenke til kommentar

Gratz. Jeg var ikke med på noen faktisk når jeg tenker meg om, men nå vinner jeg aldri uansett.

Hehe, har alltid tenkt det samme. Svart ca hver dag på 8 julekalendere i 4 år. Og dette er første gangen jeg har vunnet noe. Skulle helst vunnet hovedpremien da. :p

Jeg tenker RoR blir grisedeilig i de knestrømpene der. Bilder forventes. :dribble:

Nyaaaahhhh~~~~~~ ;):love:

Lenke til kommentar

Vinner jævlig lite selv. Begynte sterk på Gamer, vant God of War 3 Media Kit via Facebook og fikk dele ut pris på Gullstikka (nå var det rett nok ingen konkurranse men heller TST sitt valg) - men etter det har det vært jævlig stilt :p

Lenke til kommentar

Tre timer til og så er det trening etterfulgt av frihet. Jeg tenker virkeligheten burde hatt en fast forward-funksjon, for den er akkurat som en lang, dårlig film; full av scener som er altfor drøye uten å tilføre noe til historien. Virkeligheten har et desperat behov for en god regissør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...