Slimda Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Jammen er ikke poenget med en hipster at han hører bare på vinylplater, kler seg i hjemmestrikkede klær og ser ut som en boms? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg tror ikke jeg er en hispter, jeg prøver i hvert fall ikke å være det. Men så prøver jeg vel heller ikke å ikke være det. Når man kjøper klær to ganger i året er det egentlig vanskelig å være moteriktig. Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Hipsterhore and you know it Ellers, dis album: http://open.spotify.com/album/2ayhUoOppwZ5paYiXTRqqa Så fantastisk bra!! Definitivt verdt å høre gjennom en gang for mye Og jeg begynner å ønske meg en "Breivik ad-block". Er så ufattelig lei av info om kyllingsalaten hans spiste til lunsj en dag i niendeklasse, og annet lignende kvalitetsstoff. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Hva har Hans med Breivik å gjøre? Please hold deg til sak. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Jeg lolla. På tide å tre trynet i puta, er så jævlig trøtt om dagen! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Haha, fikk meg en latter sent på kvelden http://blurry.no/images/5676/hvordan-f-6pack-til-sommeren/ Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg stusser også litt over den enorme folkelige interessen for hver minste detalj om Breiviks liv og virke. Folk må da skjønne at personer som Breivik elsker denne typen oppmerksomhet; dette er tidenes egowank for ham. Jeg kan bare se for meg hvordan han fryder seg over å være på forsidene av avisene annenhver dag og jeg skal vedde på at han til og med har lest alle avisene fra da han hadde avisforbud. Føler bare for å gjenta at det største kjennetegnet til en hipster er at han på død og liv ikke vil innrømme at han er det Det er ikke så rart. Hvis man går inn for å være mest mulig av en alternativ individualist er det ikke spesielt gøy å høre at man passer rett inn i en mer eller mindre konform gruppe. Men dette er forbannelsen til alle "individualistiske" subkulturer; individualismen varer bare til det blir populært, og det er uansett da de fleste henger seg på. 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Og der kom pakken fra Filmweb. Kult! Første gang jeg har vunnet noe i en julekalender. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Bare noen småting, det viktige er at jeg faktisk vant. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Gratz. Jeg var ikke med på noen faktisk når jeg tenker meg om, men nå vinner jeg aldri uansett. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Var med på de aller fleste fra Tek-nettverket, samt Komplett.no sin julekalender. Ikke overraskende vant jeg absolutt ingenting. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg tenker RoR blir grisedeilig i de knestrømpene der. Bilder forventes. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg har vunnet en del på P3. Faktisk der jeg har vunnet alt nesten, ved unntak av Assasins Creed: Brotherhood DLC som jeg vant fra Gamer.no. Har mellom 2007 og 2011 "vunnet" 6 forskjellige ting ifra radiokanalen. Folkets Fredag @ At Sexy, vant t-skjorte ifra programmet for et bidrag. P3 Morgen vant jeg noe konkurranse, fikk en altfor liten t-skjorte. Radioresepsjonen sendte jeg inn en One-liner, som jeg fant random på nette og vant en T-skjorte for. Fleet Foxes-konkurranse med at jeg vant LP og T-skjorte på Lydverket. Glasvegas-konkurranse/bidrag jeg vant en t-skjorte, håndkle og pins fra. Filmpolitet så vant jeg hele serien av Deadwood på DVD i høst. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Gratz. Jeg var ikke med på noen faktisk når jeg tenker meg om, men nå vinner jeg aldri uansett. Hehe, har alltid tenkt det samme. Svart ca hver dag på 8 julekalendere i 4 år. Og dette er første gangen jeg har vunnet noe. Skulle helst vunnet hovedpremien da. Jeg tenker RoR blir grisedeilig i de knestrømpene der. Bilder forventes. Nyaaaahhhh~~~~~~ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Vinner jævlig lite selv. Begynte sterk på Gamer, vant God of War 3 Media Kit via Facebook og fikk dele ut pris på Gullstikka (nå var det rett nok ingen konkurranse men heller TST sitt valg) - men etter det har det vært jævlig stilt Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Fått nytt keyboard nå. US-layout så det er greit å kunne hot-swappe mellom US og Norsk layout på alt-shift. Også fått prisen på kjøreopplæreingen min tilsammen. Trodde ikkje jeg måtte opp i 28k. :/ Da kunne jeg det meste fra før også. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Endelig fikk jeg mer eller mindre sovet i gjennom en hel natt. Nå må jeg svært meget på do, men badet er opptatt... Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Tre timer til og så er det trening etterfulgt av frihet. Jeg tenker virkeligheten burde hatt en fast forward-funksjon, for den er akkurat som en lang, dårlig film; full av scener som er altfor drøye uten å tilføre noe til historien. Virkeligheten har et desperat behov for en god regissør. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Eg fekk leppebalsam i posten i dag. My preciousssss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå