Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det som skjer nå da? Både diskusjon og 4chan er nede samtidig. OG jeg ble nettopp ferdig med animen min. Tror noen vil ødelegge kvelden min.

Kjipt!

Hvilken anime var det du ble ferdig med?

Ghost in the Shell: Stand alone Complex: 1gig. Ble rimelig bra på slutten. Animen stiller noen veldig relevante spørsmål om A.I. inteliggens og er generelt sett veldig filosofisk angående etikk, roboter og hva som egentlig kan definer som "liv". Dette gjør den samtidig som den er fylt med action og et godt plot. (ca 50% av episodene er "stand alone" episoder som ikke har med plottet å gjøre) Er nokså vanskelig å følge med i svingene, men man trenger ikke å skjønne alt for å få utbytte av serien.

Gir den 8/10. Skal starte på 2. gig snart.

Lenke til kommentar

Er så fantastisk trøtt at jeg har lyst til å legge meg. Installerer Borderlands, så får jeg se om det er så bra som AltF4 og Villanden skal ha det til.

I singleplayer er det kanskje et av de kjedeligste spillene der ute. Mye morsommere hvis man spiller sammen med noen.

AltF4 er uenig, men er man forever alone så er det lettere å stå for at SP er bedre enn at grunnen til at man ikke spiller MP er fordi man ikke har noen venner

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er det som skjer nå da? Både diskusjon og 4chan er nede samtidig. OG jeg ble nettopp ferdig med animen min. Tror noen vil ødelegge kvelden min.

Kjipt!

Hvilken anime var det du ble ferdig med?

Ghost in the Shell: Stand alone Complex: 1gig. Ble rimelig bra på slutten. Animen stiller noen veldig relevante spørsmål om A.I. inteliggens og er generelt sett veldig filosofisk angående etikk, roboter og hva som egentlig kan definer som "liv". Dette gjør den samtidig som den er fylt med action og et godt plot. (ca 50% av episodene er "stand alone" episoder som ikke har med plottet å gjøre) Er nokså vanskelig å følge med i svingene, men man trenger ikke å skjønne alt for å få utbytte av serien.

Gir den 8/10. Skal starte på 2. gig snart.

Ah, nice! Den har jeg faktisk sett. Knall serie. En veldig god beskrivelse du kom med der, jeg er helt enig i det du sier. :)

Lenke til kommentar

I singleplayer er det kanskje et av de kjedeligste spillene der ute. Mye morsommere hvis man spiller sammen med noen.

AltF4 er uenig, men er man forever alone så er det lettere å stå for at SP er bedre enn at grunnen til at man ikke spiller MP er fordi man ikke har noen venner

Vi er begge bortskjemte, egosentriske vinnertyper som ei liker å dele gevinster med lavtstående tagalongs. Derfor er Borderlands best i SP.

Lenke til kommentar

Jeg ser på Ergo Proxy for tiden, den beskrivelsen passer en smule for den serien og :p

Har sett Ergo Proxy også :p Den er rimelig kul. Klarte ikke følge helt med der heller... Den tar av på slutten da, husker ikke helt hva som skjedde men jeg tror det var litt antiklimaks. Forholdet mellom de 2 hovedpersonene var noe av de beste med hele serien, følte meg som en 14 år gammel jente. "KYSS HENNE DA FOR HELVETTE!" :p

Lenke til kommentar

Jeg har hatt lyst til å se Ergo Proxy, men er redd jeg vil hate den. Det er en trend innen anime til at man forsøker å gi et inntrykk av dybde og refleksjon ved å ha en minst mulig sammenhengende eksposisjon med tilsynelatende tilfeldig klipping mellom scener som er gjort mest mulig diffuse. Det blir så kvasi-intellektuelt og pretensiøst at jeg har vanskelig for å svelge det. Hvis man faktisk har et dypereliggende budskap i historien man ønsker å fortelle så vil det uansett gå frem av eksposisjonen og treffe de mer observante blant publikum for egen maskin og i kraft av sin tyngde. Når budskapet - i den grad det finnes - skal tåkelegges ved å forvirre publikum, mistenker jeg bare at skaperne egentlig ikke har noe å formidle, men gjerne skulle ønske de hadde det.

Eg hadde kunder som nekta å gå i kveld. Eg er ein time forsinka. Cue dårlig humør.

Det første man burde se etter i en jobb er til hvilken grad man må forholde seg til andre mennesker. Det finnes ikke noe som skaper grobunn for flere frustrasjoner enn det. De mest avanserte tekniske og teoretiske problemstillinger er som en oase av fornuft og harmoni i forhold.

Lenke til kommentar

Jeg prøvde å se Ghost in the Shell, både seriene og filmene. Klarte ikke å fullføre, da jeg holdt på å sovne av kjedsomhet. Ikke helt min smak.

Sist gang jeg prøvde Ergo Proxy, var det noe galt med avspilleren/mediafilene, så kom meg aldri i gang med serien. Men en dag...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...