Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Twitter er ikkje særleg hipster lenger - er som facebook for tre år sidan, då alt frå statsrådar til bedriftsleiarar skulle "ha en tilstedeværelse på de viktige, nye, sosiale mediene for å treffe de yngre demografiene". Som ler av dei bak ryggen deira.

Er hos Eplefe, som var på jobb i dag. Har ete ribbe, sikra at ei venninne kjøpte riktig sort TV, og drikk Guinness.

Lenke til kommentar

@Errora: Er hos min søster. Ingen fest, men skal spille litt brettspill og kose oss så fort unga sovner. Skal lese Gruffalo for niesa mi, jeg tror jeg gleder meg mer enn henne :p

Egentlig hater jeg nyttårsaften. Det er den kvelden i året alle forventer at man skal drikke og skråle og pule rundt. Jeg er liksom ikke der og har vel knapt vært der noen gang.

Lenke til kommentar

Ja, har du nokonsinne tenkt "oi, <politikar> er på Facebook/Twitter, dei må vere flotte menneske og eg vil no røyste på dei! Dei har hausta suksess hos meg, som del av den unge, teknologimedvite generasjonen!"?

Det har iallefall ikkje eg. :p

Sosiale media er valkamp/marknadsføring som alt anna.

Lenke til kommentar

Nei, jeg tenker ikke at de automatisk er flotte fordi de er på et sosialt medium, men dersom man er politisk engasjert og er medlem i et ungdomsparti kan vel det å følge partiet på Facebook være en grei måte å få med seg nyheter om partiet/politikken deres. Jeg bryr meg ikke om Erna Solberg skaffer seg Twitter, men det er sikkert greit for høyreungdom.

Lenke til kommentar

Partia - vel, iallefall dei eg følg - har ein "parti-twitter", som på en måte er overordna dei personlege greiene. Nokre politikarar ser ut til å ha faktisk ha ein viss forståing for og/eller interesse for sosiale media (til dømes Jonas Gahr Støre eller ho Vampus-dama), men fleirtalet av personlege twitterkontoar for offentlege folk spyr konsekvent ut avkorta PR-releases eller polemisk dilldall.

Lenke til kommentar

Egentlig hater jeg nyttårsaften. Det er den kvelden i året alle forventer at man skal drikke og skråle og pule rundt. Jeg er liksom ikke der og har vel knapt vært der noen gang.

Drikking og skråling er jo fantastisk gøy så lenge det ikke går over alle støvleskaft og du er med gode venner.

Puling tror jeg at jeg skal vente med litt. Holder fortsatt på med samme jenta, og selv om det går litt trått så lever jeg i håpet.

Er så latterlig i festmodus nå, og så er de eneste som er rundt meg enten barn eller folk på 40+. Sheez, wanna partey

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...