Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hovedargumentet for å handle på Dressmann er vel uansett pris. Det er ofte man trenger en dress uten at man nødvendigvis kan/vil bla opp fem tusen. Jeg kjøpte en dress, to skjorter, to slips og et belte på Dressmann for noen uker siden for rundt 2500. Jeg kunne godt kjøpt noe mer fancy på et dyrere sted, men i min erfaring så kan 99% av den norske befolkning ikke se forskjell på en billig og dyr dress uansett, så det føles lite hensiktsmessig.

Lenke til kommentar

Sorry da, prøvde bare å hjelpe. Og de har jævlig mange fete farger og er i skikkelig stoff. Handler ikke mye hos dressmann men de skjortene som kom nå i vinter er ordentlige ditt jævla fittetryne.

If youre a little bitch :) De har slimfit skjorter nå vettu noob, så ta en tur. Dropp å handle antrekket på Handz Up for 5 året på rad :)

oh-i-know-u-mad-cuz-im-stylin-on-you-ec2124.jpg

Lenke til kommentar

Jeg styler mad bro, jeg har på meg dressmannskjorte nå faktisk :) Skal en tur til Oslo, hva ble det til av det antrekket ditt?

Jeg kjører: Dressmannskjorte av egyptisk stoff eller hva faen, Lloyd mørke skinnsko, Diesel slimfit bukse sort, sløyfe fra Frost, toppet med en mørk stripete dressjakke fra mario conti.

Jeg ser jævlig digg ut.

Godt nyttår!

Lenke til kommentar

# kan du bruke for å markere eit emne, stort sett fads eller ståande uttrykk. ÅNEI FIKK FEIL FARGE IPAD 2 TIL JUL QQ #firstworldproblems

Akkurat der har jeg fått med meg. Hvordan er det med navn og flere ord? Bare drite i melllomrommet?

@Villery Andeville: :wee::love:

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...