iharal3 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Går et genialt program på Nrk2 nå. Skru på NÅ! En dokumentar kalt "Ei lykkeleg løysning"? Lurte dere ^_^ Lite å gjøre Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 så du har liksom alt liggende til å lage den??? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Prøvde nettopp den drinken din Nøtte. Den var god, men litt syrlig for min smak . Hvordan fikk du til det da?? Som JanFr sa, og så sitter jeg bare noen få skritt unna en bar så fikk barkeepen til å blande. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Prøvde nettopp den drinken din Nøtte. Den var god, men litt syrlig for min smak . Hvordan fikk du til det da?? Som JanFr sa, og så sitter jeg bare noen få skritt unna en bar så fikk barkeepen til å blande. Aha hvilken type drink liker du da? Jeg har masse oppskrifter!! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Har ikke prøvd så mange, men husker jeg likte en jeg prøvde som hadde en type sursøt smak med en tanke saltsmak. Var en av de første jeg prøvde. Aner ikke hva som var i den da. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) WHO'S BAD? Så nettop AVGN Michael Jackson's moonwalker Endret 21. mars 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Red hope er ganske god: 2,5 cl Gin 1cl creme de banane 0,5 cl aprikos likør 10 cl sitronsaft 1 dash jordbærsirup shakes siles over i et stort drink glass Denne kan også være litt syrlig ja! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) LD Noen spesiell grunn tl at du ofte poster det samme to ganger? Endret 21. mars 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Blitz (sur søt): 2 cl tequila 2 cl Triple sec (cointreau) 2 cl souther comfort 2 cl grenadin 4 cl sweet and sour mix 4 cl appelsin juice shkaes og siles over i et stort drink glass med isbiter Lenke til kommentar
JanF Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Han har litt treigt internett og er utålmodig Endret 21. mars 2009 av JanFr (StabakJF) Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) WHO'S BAD? Så nettop AVGN Michael Jackson's moonwalker WHO'S BAD? Så nettop AVGN Michael Jackson's moonwalker Ouh! Nei, den episoden var ganske underholdende. Endret 21. mars 2009 av BFG9K Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 LD Noen spesiell grunn tl at du ofte poster det samme to ganger? Dobbeltklikker alltid Gammel vane. LD Noen spesiell grunn tl at du ofte poster det samme to ganger? Dobbeltklikker alltid Gammel vane. WHO'S BAD? Så nettop AVGN Michael Jackson's moonwalker WHO'S BAD? Så nettop AVGN Michael Jackson's moonwalker Ouh! Nei, det episoden var ganske underholdende. Beat it! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Ja, jeg fikk somlet meg til å lage middag i dag. Sånn.. nå. Jeg må vekke mamma for at hun skal få mat. Jeg er en jævlig flink datter. Heheh. heh. Jessda. Apropos drinker: TOKYO ICE TEA GO GO. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Ja, jeg fikk somlet meg til å lage middag i dag. Sånn.. nå. Jeg må vekke mamma for at hun skal få mat. Jeg er en jævlig flink datter. Heheh. heh. Jessda. Apropos drinker:TOKYO ICE TEA GO GO. Stekte du Grandiosa eller kokte du nudler? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Noen som har noen bra All along the watchtower cover sanger? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Razzhål Nam nam skummel!: 4cl bacardi razz 1 lime i båter 2 barskje sukker carnberry juice knus lime og sukker i et glass ha i knust is så bacardi razz fyll opp med cranberry juice! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Red hope var god, men likte Blitzen bedre. Lignet litt på den jeg husket. Tror forresten barkeepen begynner å bli litt lei av meg, har sittet her i noen timer allerede. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Brus: Hell brus i ett glass. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Stekte du Grandiosa eller kokte du nudler?HAHAHAnei.Jeg woket kjøtt, hakket og woket grønnsaker, kokte ris og mekket saus. Jeg måtte bare manne meg litt opp til det. Vi spiser ikke nudler og/eller pizza @ my place, vi lager skikkelig mat. Når ingen gidder å gjøre noe dropper vi å spise og lever på brødmat. Pizza-greien skjer en gang i blant (altså ikke-hjemmelaget type), men da er det ekstrem latskap over flere dager. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Wok me baby one more time! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå