Error Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Om ei jente har ein plastisk operasjon på ein eller annan kroppsdel - nese eller pupper - så gjer ho det nok primært for sin eigen del, ikkje for alle andre. Om det medfører at ho vert "kryssa ut av boka" til nokon, så trur eg ikkje ho ligg vaken om natta av den grunn. Å ha det som ekskluderande kriterie gjer deg omtrent like grunn og overfladisk som dei solariumsbrune gangurojentene du forbind med plastikk - no great loss. Go on, fyll på med silikon, kjør alt for mye solarium og boost opp leppene, men da krysses du ut av min bok. *Host* Hvis en jente bare har silikon i brystene kan jeg leve med det, men det er fortsatt en definitiv turn-off faktor. Jeg la i midlertidig litt mer i det enn kun det. Og ja, jeg vil absolutt ikke være sammen med brunkremsberter som lever på solariumet og som tar operasjoner over en lav sko. Go on, døm meg for det, men det vil jeg si er veldig normalt. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Ojda, farlig å kjede seg på jobb, vips var en usa tur bestilt hæ hæ Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Denne tråden skulle det vært 18 års grense på. Siden det ikke ser ut til å være det så burde det ha vært aldersgrense på forumet Aldersgrense for å sjå PUPPAR? Gje deg. nei, jeg mener det og jeg mener det jeg sier. og dere liker alt for store pupper. De skal være små til medium størrelse og nippla skal ikke være jævla svære. Ikke svære melonhengepupper som henger ned som det sku vært jura til ei sprengt ku. Ojda, farlig å kjede seg på jobb, vips var en usa tur bestilt hæ hæ Du kan sikkert sende biletten til meg siden det høres ut som du gjorde en tabbe så da håper jeg at du er opptatt. Aldri vært i usa og kommer sikkert inn heller men jeg skal søke. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Kvifor er det ein turn-off-faktor? Om det ikkje er ein glamourmodell med ein halvkilo implantat for mykje på kvar side, så vil du verken sjå eller kjenne nokon skilnad etter at dei har "satt seg" (rundt rekna seks månader). Stappi: Skal dei vere glattbarberte og gå med Hello Kitty-pysjamas òg? Endret 30. desember 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Men jeg kan likevel forstå at når en jente har BMI på 13 og astronomisk store pupper, så er de falske. Og det ser tåpelig ut Og det er et vitne om dårlig selvtillit som nevnt tidligere Og det er en rar tanke på tenke at jenta har silikon i kroppen, veldig unaturlig Og doomsday Go on, fyll på med silikon, kjør alt for mye solarium og boost opp leppene, men da krysses du ut av min bok. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2011 Men det der har jo ingenting med røynda å gjere. Små (og store, eigentleg alle) jenter med silikonpupper har stort sett følgt råda dei fekk av kirurgen før operasjonen, og gått før eit innleggsvolum som som gjev dei litt større, men framleis proporsjonale pupper. Med det, pluss det eg nemnte i førre posten bak i hovudet, kvifor ser det tåpeleg ut? Dei fleste som får brystforstørring/reduksjon/sculpting gjer det før å få eit betre sjølvbilete og auka sjølvverd. Når dei vert nøgde med kroppen sin får dei betre sjølvtillit enn før - så korleis er silikonpupper eit teikn på dårleg sjølvtillit? At det er "unaturleg" høyrest ut som Jehovas Vitne-logikk, men think but this and all is mended: "Silikon" er i dag berre eit omgrep arva frå 80-talet, dei faktiske implantata inneheld no noko så naturleg som saltvatn. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Hm, kjøpe Deus Ex: HR Missing Link DLC til 3,73 euro Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Akkurat røyka noe som ser ut som hvit sjokolade. hvit kashmir! <3 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Tru dat. Men mykje kjem jo òg frå andres forventningar til jentekropper. Og det er trist å tenke på, at kvinner lar forventningar øydelegge dei. Gjør vi ikke alle? Stappi: Skal dei vere glattbarberte og gå med Hello Kitty-pysjamas òg? Å gud... *fapfapfap* Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Ojda, farlig å kjede seg på jobb, vips var en usa tur bestilt hæ hæ Jasså? Også jeg som leste på nettet i går om at folk foretok flere og flere nettkjøp i fylla, deriblant ferieturer... Pupper! Synes puppene til Emilia Clarke (AKA Daenerys Targaryen) er nydelige. Game of Thrones begynner på NRK3 torsdag den 5 januar tror jeg, klokka 21:40. For de som er interessert. Selv greier jeg aldri å følge med på serier som går på tv. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Er det noen som vet når ølsalget stenger i morgen? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Klokka tre. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Aldregrense ? Neh trengs ikke, begynner å bli lei av å vente å kunne kjøpe brennvin så nei . Så du er den typen som står utenfor polet og spør folk? I dag var jeg på polet, noen kids spurte om jeg kunne kjøpt spiritus til dem. Jeg sa ja, gikk inn, kjøpe 2 ekstra flasker for penga. Gikk ut, ignorerte dem, stakk av med penga. Vel, bare gikk forbi dem, de sa "få flaskene da!" etc. Jeg bare "nope, du er ikke 20!" Akkurat røyka noe som ser ut som hvit sjokolade. hvit kashmir! <3 Northern lights here, u jelly? Tits?! Synd jeg sletta fapfolderen min. Endret 31. desember 2011 av Bundy 2 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Synes puppene til Emilia Clarke (AKA Daenerys Targaryen) er nydelige. Seconded! Edit: For å bidra til diskusjonen. Eneste kravet jeg har til pupper er at de passer til kroppen jenta har. De kan godt få lov til å endre på puppene sine, så lenge puppene ikke blir for store (stor kropp kan ha større pupper, liten kropp skal ikke ha store pupper), og at de har en "naturlig" form. Når puppene ser ut som ballonger noen har sydd fast på kroppen er det feil. Men nå er da også jeg av den typen som synes et godt utformet hofte-rompe parti er langt mer attraktivt enn pupper. Endret 31. desember 2011 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Ikke værst de, jeg liker dem. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Klin til med de litt finere skjortene hos dressmann, de er digge og kommer i mange fete Sorry da, prøvde bare å hjelpe. Og de har jævlig mange fete farger og er i skikkelig stoff. Handler ikke mye hos dressmann men de skjortene som kom nå i vinter er ordentlige ditt jævla fittetryne. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Jeg fryser ballene av meg for dere! 10 minusgrader er ikke gøy når jeg er vant med 10 plussgrader Et bilde av søte lille meg mens jeg lagde del 2: Endret 31. desember 2011 av Lexiboij 1 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Elendig kvalitet, dårlig passform og i hovedsak veldig kjedelige plagg (enkelte unntak) Alt egentlig If youre a little bitch De har slimfit skjorter nå vettu noob, så ta en tur. Dropp å handle antrekket på Handz Up for 5 året på rad Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Jeg fryser ballene av meg for dere! Pyse. Er mye kaldere her. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Jeg er kaldest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå