Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meh, er vel preferanse, men jeg synes silikon er veldig turnoff. Vitner om lite selvtillit samtidig som at det ser utrolig tåpelig ut

Du har sett dårlege silikonpuppar.

ngbbs4e9af149ed66a.jpg

Eplefe har forøvrig rett; med mindre du er profesjonell burde du ikke se forskjell på et par godt utførte silikonpupper og et par naturlige.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Men jeg kan likevel forstå at når en jente har BMI på 13 og astronomisk store pupper, så er de falske.

Og det ser tåpelig ut

Og det er et vitne om dårlig selvtillit som nevnt tidligere

Og det er en rar tanke på tenke at jenta har silikon i kroppen, veldig unaturlig

Og doomsday

Go on, fyll på med silikon, kjør alt for mye solarium og boost opp leppene, men da krysses du ut av min bok.

Lenke til kommentar

Er det? Man tafser kanskje ikke på en falsk Skrik, men det er da falsk vare like fullt?

...

Med silikonpupper endrer du noe for at det skal bli penere. Når jeg legger inn bilder i avisa jeg jobber for har jeg lov til å forbedre farger og lignende i Photoshop for at de skal se bedre ut på trykk - jeg har ikke lov til å klippe og lime og endre selve bildet (forfalske). At bilder blir forfalsket skjer av en helt annen grunn enn om bilder blir forbedret - førstnevnte skjer med det mål å tjene på å skjule sannheten for noen andre. Sistnevnte skjer med det mål å endre grunnkvalitetene i bildet for at det skal ta seg bedre ut.

Jeg har ikke tatt noe standpunkt i saken selv, men det er mange som ikke ser flere sider av saken.

Hvis dere kunne velge mellom dette og dette - hva ville dere valgt?

Hvis dere hadde vært sammen med ei dame i ti år, for så å finne ut at hun hele tiden har hatt silikonpupper - ville hele verden raknet da? Greit nok at hun løy, men hvis dere ikke hadde merket noe innen sannheten kom frem, ville det hatt noen betydning?

Lenke til kommentar

Men det er ikkje dei einaste jentene som TAR silikon. Hadde det vore det, hadde eg sjølvsagt vore samd med dykk. Problemet er at de skjærar alle jentar over ein kam, berre fordi dei har valgt å endre brystane sine kirurgisk. Ikkje alltid storleik, heller. Ofte form, rekonstruksjon beire passform på eiga kropp osv.

post-108848-0-64681500-1325279734_thumb.jpg

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Om ei jente har ein plastisk operasjon på ein eller annan kroppsdel - nese eller pupper - så gjer ho det nok primært for sin eigen del, ikkje for alle andre.

Om det medfører at ho vert "kryssa ut av boka" til nokon, så trur eg ikkje ho ligg vaken om natta av den grunn. Å ha det som ekskluderande kriterie gjer deg omtrent like grunn og overfladisk som dei solariumsbrune gangurojentene du forbind med plastikk - no great loss.

Endret av Zealuu
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Så deilig denne tråden plutselig ble da.

Min erfaring med pupper med og uten silikon tilsier at det spiller ingen rolle; enten ser puppene bra ut, eller så gjør de det ikke. Det er hvertfall ikke sånn at naturlige pupper automatisk er bedre enn silikonpupper, for akkurat som det finnes mange som er vært uheldige med en operasjon finnes det jammen mange som er vært uheldige fra naturens side og. Det gjelder ikke bare pupper men så og si alle deler av kroppen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...