AltF4 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Usikker selv, men de pleier å være åpne på nyttårsaften. Til to eller der omkring. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Meh, er vel preferanse, men jeg synes silikon er veldig turnoff. Vitner om lite selvtillit samtidig som at det ser utrolig tåpelig ut Du har sett dårlege silikonpuppar. Eplefe har forøvrig rett; med mindre du er profesjonell burde du ikke se forskjell på et par godt utførte silikonpupper og et par naturlige. Endret 30. desember 2011 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Man ser ikke forskjell på et godt forfalsket bilde heller, men jeg foretrekker like fullt originalen. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Det var da en meningsløs sammenligning. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Er det? Man tafser kanskje ikke på en falsk Skrik, men det er da falsk vare like fullt? Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Men jeg kan likevel forstå at når en jente har BMI på 13 og astronomisk store pupper, så er de falske. Og det ser tåpelig ut Og det er et vitne om dårlig selvtillit som nevnt tidligere Og det er en rar tanke på tenke at jenta har silikon i kroppen, veldig unaturlig Og doomsday Go on, fyll på med silikon, kjør alt for mye solarium og boost opp leppene, men da krysses du ut av min bok. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Enig med tha Errorizer her. Jeg foretrekker ekte varer. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg trodde vi skulle forsette med tits. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 For all del. Don't let us stop you. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Er det? Man tafser kanskje ikke på en falsk Skrik, men det er da falsk vare like fullt? ... Med silikonpupper endrer du noe for at det skal bli penere. Når jeg legger inn bilder i avisa jeg jobber for har jeg lov til å forbedre farger og lignende i Photoshop for at de skal se bedre ut på trykk - jeg har ikke lov til å klippe og lime og endre selve bildet (forfalske). At bilder blir forfalsket skjer av en helt annen grunn enn om bilder blir forbedret - førstnevnte skjer med det mål å tjene på å skjule sannheten for noen andre. Sistnevnte skjer med det mål å endre grunnkvalitetene i bildet for at det skal ta seg bedre ut. Jeg har ikke tatt noe standpunkt i saken selv, men det er mange som ikke ser flere sider av saken. Hvis dere kunne velge mellom dette og dette - hva ville dere valgt? Hvis dere hadde vært sammen med ei dame i ti år, for så å finne ut at hun hele tiden har hatt silikonpupper - ville hele verden raknet da? Greit nok at hun løy, men hvis dere ikke hadde merket noe innen sannheten kom frem, ville det hatt noen betydning? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg har tatt plastisk operasjon på ørene mine, men ikke si det til noen, for da vil ingen tafse på de lenger Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Men det er ikkje dei einaste jentene som TAR silikon. Hadde det vore det, hadde eg sjølvsagt vore samd med dykk. Problemet er at de skjærar alle jentar over ein kam, berre fordi dei har valgt å endre brystane sine kirurgisk. Ikkje alltid storleik, heller. Ofte form, rekonstruksjon beire passform på eiga kropp osv. Endret 30. desember 2011 av Eplefe Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Om ei jente har ein plastisk operasjon på ein eller annan kroppsdel - nese eller pupper - så gjer ho det nok primært for sin eigen del, ikkje for alle andre. Om det medfører at ho vert "kryssa ut av boka" til nokon, så trur eg ikkje ho ligg vaken om natta av den grunn. Å ha det som ekskluderande kriterie gjer deg omtrent like grunn og overfladisk som dei solariumsbrune gangurojentene du forbind med plastikk - no great loss. Endret 30. desember 2011 av Zealuu 3 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Jeg trodde vi skulle forsette med tits. Tits continued. Endret 30. desember 2011 av Lakus Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Denne tråden skulle det vært 18 års grense på. Siden det ikke ser ut til å være det så burde det ha vært aldersgrense på forumet Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Denne tråden skulle det vært 18 års grense på. Siden det ikke ser ut til å være det så burde det ha vært aldersgrense på forumet Aldersgrense for å sjå PUPPAR? Gje deg. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Tenkte på å se på noe tv. Står mellom 30 Rock og Fringe, hmmm... Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Aldregrense ? Neh trengs ikke, begynner å bli lei av å vente å kunne kjøpe brennvin så nei . Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Så deilig denne tråden plutselig ble da. Min erfaring med pupper med og uten silikon tilsier at det spiller ingen rolle; enten ser puppene bra ut, eller så gjør de det ikke. Det er hvertfall ikke sånn at naturlige pupper automatisk er bedre enn silikonpupper, for akkurat som det finnes mange som er vært uheldige med en operasjon finnes det jammen mange som er vært uheldige fra naturens side og. Det gjelder ikke bare pupper men så og si alle deler av kroppen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Tru dat. Men mykje kjem jo òg frå andres forventningar til jentekropper. Og det er trist å tenke på, at kvinner lar forventningar øydelegge dei. Edit: Oppdaga nett at tumblr ikkje har noko content-reglement. NSFW: http://sweetbabyjesusletsfuck.tumblr.com/ Endret 30. desember 2011 av Eplefe 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå