Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joggebukse er greit å gå med så lenge man ikke går utenfor husets fire vegger eller trener. Men det er drit å trene med joggebukse, shorts er mye mer behagelig.

Hvis du noen sinne ellers bruker det kommer jeg til å dra opp til Trondheim (eller var det tromsø?), stjele joggebuksene dine og kaste de i sjøen.

Lenke til kommentar

Joggebukse er kanskje ikke det tøffeste, men det er deilig å gå med, og derfor bruker jeg det både inne og ute. Samme med Bula, selv om de er tøffere da. http://www.bula.no/index.php?mapping=27&&maingroup=STR&subgroup=PNT&brand=BULA&itemno=790109&subgroup=PNT

Har nå lest ordet joggebukse så mange ganger nå at det nesten har mistet sin betydning :p

Lenke til kommentar

Transport = 300 kr i måneden

Mat = Har ikke peiling, 2000 i måneden?

Klær = 3000 i året

Leie = 8000 i måneden?

Media og annet gøy = 1200 på spotify, pluss 300 i kino

Annet = 5000 i måneden

På det budsjettet lever jeg fett, og jeg kan bo der på en million til jeg blir en gammel nisse

Simple mathz:

I måneden: (300+2000[?]+(3000/12=250)+8000+1500+5000) = 17050 ~ 17000,-

Delt på en million: 1000000/17000 ~ 59 måneder

Delt på 12 (måneder i et år): 59/12 = 4,9 ~ 5 år.

(Jeg var flink og husket benevning etter svaret)

Altså kan du "leve fett" i maks 5 år. Hvis du rekker å bli en gammel nisse innen den tid eldes du fort.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Litt færre, vil jeg tro. Jeg har vært i kontakt med flere katter som har vært nærmere/over 20 år, noe hunder sjeldent blir. Gjennomsnittsalderen virker uansett å være 15, mens den er rundt 12 år for hunder (husk at det første hundeåret teller som 14 menneskeår).

Edit: http://www.rasekatter.no/blogg/kattear-hvor-gammel-er-din-katt/

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Error = 18*

RoR = 23 (ca)

RoR = Gammel nisse

Error = Sprek ungfole

Er = 5**

RoR - Error = Er

RoR = Er + Error

23 = 5 + 18

Gammel nisse = 5 år + sprek ungfole

Easy maths

*Om mindre enn en måned

** TV-serien ER hadde 15 sesonger, og har blitt referert til tre ganger i andre medier. 15/3 = 5.

http://en.wikipedia.org/wiki/ER_%28TV_series%29

Endret av Error
Lenke til kommentar

Transport = 300 kr i måneden

Mat = Har ikke peiling, 2000 i måneden?

Klær = 3000 i året

Leie = 8000 i måneden?

Media og annet gøy = 1200 på spotify, pluss 300 i kino

Annet = 5000 i måneden

På det budsjettet lever jeg fett, og jeg kan bo der på en million til jeg blir en gammel nisse

Bo for 8k i Oslo? Du får kose deg i pappesken din.

Hjemme fra jobb nå. Få unger så jeg gikk tidlig. Skal på Jessheim å bytte en genser jeg fikk til jul, men glemte lommeboka hjemme så må hente den først. Tar meg litt mat i samme slengen, pappa skulle på senteret også så sitter på med ham bort.

Endret av AltF4
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg får ikke meg selv til å gå ute med joggebukse. Har noe med å gjøre at jeg aldri har fått dem til å sitte på ordentlig. Uansett blir det litt vel dass å gå ute i etter min smak.

@Gormerero: Jeg går alltid i dress på nyttårsaften så sant jeg skal ut blant folk.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Skjorte og vest, et lite motetips fra meg selvom jeg ikke akkurat er Jan Thomas(foruten leppene, de bærer botoxpreg)

Klin til med de litt finere skjortene hos dressmann, de er digge og kommer i mange fete farger! Jeg har fått sansen for de ihvertfall, og da ser du ut som en million, uten å bruke det. Kombiner med en fet vest fra samma butikk. Slips er et must. Går du for det kan du nesten gå i bermudashorts! Easy maths.

Lenke til kommentar

Skjorte og vest, et lite motetips fra meg selvom jeg ikke akkurat er Jan Thomas(foruten leppene, de bærer botoxpreg)

Klin til med de litt finere skjortene hos dressmann, de er digge og kommer i mange fete farger! Jeg har fått sansen for de ihvertfall, og da ser du ut som en million, uten å bruke det. Kombiner med en fet vest fra samma butikk. Slips er et must. Går du for det kan du nesten gå i bermudashorts! Easy maths.

Hvor får man egentlig tak i vest?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...