Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er skremmende, men sant. En million varer ikke lenge i verdens dyreste land, nei. :(

Nå så jeg nesten for meg at du satt i stresslessen din med pleddet over deg og stirret på flammene i ovnen mens du drakk rødvinen din, nouse. ^_^

Hehe, det hadde vært enda koseligere. Rødvin smaker faktisk ganske godt, og så er det sunt også. I moderat mengde selvsagt.

Lenke til kommentar

Vi har ikke hatt så mye middag de siste dagene. Blir så mett av ribbe og det er egentlig litt tungt for magen/fordøyelsen min. Får nesten samme smerter, bare ikke så voldsomme, som da jeg hadde magesår.

Kjenner følelsen. Det pleier å skje med meg etter jeg er vært på Fridays og spist for mye. Maten er utrolig god men altfor mektig. Og man burde skjønne at frityrstekt ost ikke er det sunneste man spiser. :whistle:

Men magesår i din alder? Du bekymrer deg for mye. :hmm:

Lenke til kommentar

Fikk fiksa sammen en kjapp middag. Noen pølser fra frysen som jeg slang i mikroen, poteter, gulerøtter og bønner. Godt med litt ordentlig mat i magen

Synes det er smått fantastisk at det er tredje (romjuls)dagen på rad hvor mamma og pappa ikke gidder å lage middag, og hvor de blir sure på meg fordi jeg setter spørsmålstegn ved hele greia.

Skulle ønske jeg fant en million på bakken så jeg hadde hatt råd til å flytte ut med det samme

What? Ville også vert skeptisk om det ikke var middag i romjula.

Tror du blir boende lenge hjemme om det må en mill til for at du skal flytte ut :p 6k i stipend holder jo for de fleste.

Lenke til kommentar

Det irriterer meg litt at de ikke er mulig å se hvilke poster en får rykte på under "Vis mine poster og innlegg". Legger merket til at jeg har fått noen i det siste og på ytterst få av de er de postene jeg har skrevet de siste dagene, mens alle de andre postene jeg har fått rykte på er ikke å finne. Skulle likt å vite hvilke poster jeg tydeligvis har skrevet for lenge lenge siden jeg har fått rykte på.

Lenke til kommentar

Det er skremmende, men sant. En million varer ikke lenge i verdens dyreste land, nei. :(

Nå så jeg nesten for meg at du satt i stresslessen din med pleddet over deg og stirret på flammene i ovnen mens du drakk rødvinen din, nouse. ^_^

Hvilken verden lever du i? :3 Med leilighet i Oslo (som er latterlig dyrt) vil jeg tro at jeg klarer meg på 13k i måneden eller noe sånt. Litt usikker siden jeg ikke vet hvor mye det koster å leie.

Lenke til kommentar

Transport = 300 kr i måneden

Mat = Har ikke peiling, 2000 i måneden?

Klær = 3000 i året

Leie = 8000 i måneden?

Media og annet gøy = 1200 på spotify, pluss 300 i kino

Annet = 5000 i måneden

På det budsjettet lever jeg fett, og jeg kan bo der på en million til jeg blir en gammel nisse

Lenke til kommentar

Er ikke feig og usynlig. dis is me

4583279746_475d254670_b.jpg?w=560&h=444

6497493645_4524a4c12e_b.jpg?w=560&h=746

Edit:

Har nettopp kjøpt en hel haug med klær, så trenger ikke nye på en stund.

Og hvis jeg hadde bodd for meg selv og måtte klart meg med egne penger hadde jeg nok gått for Cubus og H&M ja. Ingen på min alder som har peiling på klær uansett. Halve skolen går jo med joggebukse

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...