Error Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Anti-Rick Astley regelen synes jeg er litt kjip. Snakk om diskriminering for oss som er glad i funky 80-talls pop Ellers har jeg tenkt til å bytte spotify-konto, så dumper alle spillelistene mine her. Just ignore duuun Endret 29. desember 2011 av Error Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Haha, jeg liker den låten, så når noen linker til den og later som det er noe annet blir jeg bare glad Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Ellers har jeg tenkt til å bytte spotify-konto, Ny konto? Er du ikke så fall nødt til å ha den linket med en facebook-konto? Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Jo, men brukernavnet på den gamle kontoen var så teit at det er verdt det Meh faen heller, klarte selvfølgelig å betale før jeg tok i bruk gratistilbudet (1 måned gratis premium) til spotify, og nå er det plutselig ugyldig. Misliker folka bak spotify mer og mer. Tilbud som kun gjelder for noen, og tvangs-facebook og diverse. Sitter der på sin høye hest og leker regjering Endret 29. desember 2011 av Error Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Tvangs-facebook? Ser ingen problemer med spotify at all? De gjør jo sikkert alt de kan for å holde det unna pay to play for alle. Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Have you ever been as far as even decided to? 1 Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Several times. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Jeg har ingen store problemer med Spotify selv. Eneste jeg ikke liker er de artistene som ikke gidder ha musikken sin der. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Hear hear. Gjerrige biatches hele gjengen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Yeah. Er det bare jeg som har problemer med Java i Chrome? Nettbanken min funker omtrent aldri uten en oppdatering først, det er så forbanna irriterende. Vel, nå funker det ikke å oppdatere heller. Bytte til Firefox? Endret 29. desember 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Opera er for nasjonalistfaggots Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Er det bare jeg som har problemer med Java i Chrome? Nettbanken min funker omtrent aldri uten en oppdatering først, det er så forbanna irriterende. Vel, nå funker det ikke å oppdatere heller. Bytte til Firefox? Blasfemi. Om du har problemer med én side, bruk en annen nettleser for akkurat den siden. Hold deg til Chrome. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Får se på det i helga. Om noen vil ha 33% avslag på Saints Row The Third har jeg en kupong på Steam de kan få. Nå skal jeg endelig legge meg. God kveld. Endret 29. desember 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Yeah. Er det bare jeg som har problemer med Java i Chrome? Nettbanken min funker omtrent aldri uten en oppdatering først, det er så forbanna irriterende. Vel, nå funker det ikke å oppdatere heller. Bytte til Firefox? http://www.hardware.no/artikler/fremtiden_til_firefox_er_reddet/105040 Bare sånn btw. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Er det bare jeg som har problemer med Java i Chrome? Nettbanken min funker omtrent aldri uten en oppdatering først, det er så forbanna irriterende. Vel, nå funker det ikke å oppdatere heller. Bytte til Firefox? Blasfemi. Om du har problemer med én side, bruk en annen nettleser for akkurat den siden. Hold deg til Firefox. Fix'd. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Jeg har 4 nettlesere (sohardcore.jpg), men bruker nesten bare Firefox. Brukte nesten en hel natt for å få tak i ett trofé (One with the Shadows) i Skyrim. Nå skal jeg forhåpentligvis begynne på MQ. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Då eg framleis skreiv mykje nettkode hadde eg ørten browsers for testing, men no har eg nok med Opera + backup (chrome eller firefox). Held lengje. Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Fikk fiksa sammen en kjapp middag. Noen pølser fra frysen som jeg slang i mikroen, poteter, gulerøtter og bønner. Godt med litt ordentlig mat i magen Synes det er smått fantastisk at det er tredje (romjuls)dagen på rad hvor mamma og pappa ikke gidder å lage middag, og hvor de blir sure på meg fordi jeg setter spørsmålstegn ved hele greia. Skulle ønske jeg fant en million på bakken så jeg hadde hatt råd til å flytte ut med det samme Endret 29. desember 2011 av Error Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå