Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anti-Rick Astley regelen synes jeg er litt kjip. Snakk om diskriminering for oss som er glad i funky 80-talls pop

Ellers har jeg tenkt til å bytte spotify-konto, så dumper alle spillelistene mine her. Just ignore

duuun

Endret av Error
Lenke til kommentar

Jo, men brukernavnet på den gamle kontoen var så teit at det er verdt det :tease:

Meh faen heller, klarte selvfølgelig å betale før jeg tok i bruk gratistilbudet (1 måned gratis premium) til spotify, og nå er det plutselig ugyldig.

Misliker folka bak spotify mer og mer. Tilbud som kun gjelder for noen, og tvangs-facebook og diverse. Sitter der på sin høye hest og leker regjering

Endret av Error
Lenke til kommentar

Yeah.

Er det bare jeg som har problemer med Java i Chrome? Nettbanken min funker omtrent aldri uten en oppdatering først, det er så forbanna irriterende. Vel, nå funker det ikke å oppdatere heller.

Bytte til Firefox?

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som har problemer med Java i Chrome? Nettbanken min funker omtrent aldri uten en oppdatering først, det er så forbanna irriterende. Vel, nå funker det ikke å oppdatere heller.

Bytte til Firefox?

Blasfemi. Om du har problemer med én side, bruk en annen nettleser for akkurat den siden. Hold deg til Firefox.

Fix'd. :p

Lenke til kommentar

Fikk fiksa sammen en kjapp middag. Noen pølser fra frysen som jeg slang i mikroen, poteter, gulerøtter og bønner. Godt med litt ordentlig mat i magen

Synes det er smått fantastisk at det er tredje (romjuls)dagen på rad hvor mamma og pappa ikke gidder å lage middag, og hvor de blir sure på meg fordi jeg setter spørsmålstegn ved hele greia.

Skulle ønske jeg fant en million på bakken så jeg hadde hatt råd til å flytte ut med det samme

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...