Gormers Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 First world problems. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=ymMrwlsbtrI Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Hva lager jeg til middag i dag? Har tenkt litt på laks. Muligens også indisk, men tror ikke jeg orker å bake naan. Har noe kylling i fryseren, men det er alt for sent å ta ut nå. Noen kreative ideer? :3 Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 kjøpe ferdig nan brød og sånn pakke fra toro også vips har du indisk Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Jeg hadde bestemt meg for å ta en pizza, men gamblingen min slo feil og nå må jeg tvinge meg selv til å gidde å varme noe julemat. Sulten som grisen, så får vel gjøre det. Er så stusselig å bare spise brød. Hei hei Xandathrii. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Hei Hei Altf4 Varmet meg pølser på jobben nå, nam nam Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) Toro, pizza og pølser. Gutar, dere får dere aldri kvinns med de holdningene Edit: http://open.spotify.com/album/5YJHo2FyXgGb3OET6tvXYq Dat album. Anbefales Endret 28. desember 2011 av Error Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 God nok grunn til å spille på det andre laget. Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Pfft, gaiboi's får seg aldri mus, og da er det ikke noe morro. http://www.metacritic.com/feature/best-video-games-of-2011?page=0 Morsom artikkel forøvrig, selv om jeg vet hvor mye hat det er på metacritics her inne Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 God nok grunn til å spille på det andre laget. Det andre laget får jo pølse uansett? Okei, hvor går grensa di for hva som er tillatt og ikke? Jeg er av typen som ikke går av veien for å spøke med folk, men jeg blir skikkelig skikkelig lei meg om jeg støter noen, deg inkludert. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Heldigvis ble jeg fanget opp av ei frøken før jeg endte skikkelig i grandiosa\cornflakes- ensomheten... Ikke nok med det, hun gifta seg med meg og nå lager hun de nydligste rette på kjøkkenet Phew... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) Det går bra AltF4 Er kjipere å måtte gå på eggeskall rundt folk i en sfære av akwardness. Hvis du skjønner hva jeg mener. Endret 28. desember 2011 av Gormers Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Heldigvis ble jeg fanget opp av ei frøken før jeg endte skikkelig i grandiosa\cornflakes- ensomheten... Ikke nok med det, hun gifta seg med meg og nå lager hun de nydligste rette på kjøkkenet Phew... Heldigvis? Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Heldigvis ble jeg fanget opp av ei frøken før jeg endte skikkelig i grandiosa\cornflakes- ensomheten... Ikke nok med det, hun gifta seg med meg og nå lager hun de nydligste rette på kjøkkenet Phew... Heldigvis? Lol njaaa. må jo si det.. Mitt utfall hadde vært skjørbuk og ernæringskrise ha ha Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 30 år gammel *shudders* Jeg har heldigvis mange år med frihet igjen. Og jeg kan lage mat, så jeg slipper overnevnte problemer. Win/win Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 @Gormerero: Det er bra! Heldigvis ble jeg fanget opp av ei frøken før jeg endte skikkelig i grandiosa\cornflakes- ensomheten... Ikke nok med det, hun gifta seg med meg og nå lager hun de nydligste rette på kjøkkenet Phew... Heldigvis? Jeg liker hvordan du gjør en del av det han skriver om til fet skrift samtidig som du spør om noe annet i innlegget hans. Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Burn goes in, burn comes out. Never a miscommunication. Can't explain that! Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 @Error , din snik! *må retusjere profilen min litt... skal stå 29 v.2 ikke 30 der Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Hva var det med henne som gjorde det vanskelig? Hun har høyt forsvar mot fysiske angrep, som gjør at det nesten er umulig å skade henne uten magi hvis du ikke er overlevlet. Det samme gjelder disse små åndene hun sender ut som skyter deg i ryggen hele tiden. Hun har også flere angrep som gjør mye skade på hele laget og gir debuffs, som confuse. På toppen av det hele er området du slåss på nokså lite med fire store syrebad rundt, og AIen til laget ditt er ikke bedre enn at de fort kan bli stående i et syrebad og fortsette med å angripe, uten å prøve og komme ut. Hvis du er så uheldig at noen dør i syrebadet er karakteren sannsynligvis en tapt sak, for de rekker ofte ikke komme seg ut med den lille HP-biten man får etter revival før de dør på nytt. Jeg løste det ved å levle en del, fokusere mer på ether defense og sette Haste- og Phys Def Down-gems i monadoen, slik at jeg slo raskere, bygde opp monado-angrepet fortere (for å bruke det store angrepet som tar alt på skjermen mot disse små åndene hennes) og holdt forsvaret hennes nede. Allikevel drepte hun meg en gang til før jeg klarte henne, da jeg hadde uflaks med at karakterene på død og liv skulle stå i syra og angripe. Jeg synes egentlig hun virket ubalansert, for etter at jeg hadde tatt henne så ble alt plutselig mye lettere og jeg hadde så høy level ift fiendene i siste dungeon at ingen av dem angrep meg. Jeg hadde problemer med den syra. Midt i kampen så jeg at noen av karakterene mine mistet liv og lurte på hva i huleste som gjorde det. Måtte kalle folkene mine tilbake og lokke bossen til et litt tryggere sted vekk fra syren. I dag blir det rester av julemiddag blant annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå