Error Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) Sexy motherfuckar indeed Endret 27. desember 2011 av Error Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Du så litt annerledes ut enn jeg forestilte meg. Så for meg at du hadde kort brunt hår og en t-skjorte med Error-logoen. 2 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Ellers, bilde, som lovet. Var litt vanskelig å ta bilde i speilet så ble litt awkard pose Fjortenåringer. Tar bilde av seg selv i speilet så mobilen syns. Rå sveis btw. Jeg har kjempelyst til å spare til litt lengde og gå til en skikkelig frisør. Jeg hater egentlig håret mitt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 l2photograph. Snu mobilen, slik den tar bilde av deg selv, og bruk speilet til å peke i riktig retning. Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) Hard to be a superstar edit: Takker for komplimenter Altefar. Synes du i første omgang skal gå for full beard Endret 27. desember 2011 av Error Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Hør på han som har tatt bilde av seg selv noen ganger for mye. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Da fyren er dau, så er det tydeligvis vanskelig å være superstjerne. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 En viss dame? Hun du kjemper mot inni Bionis? Jeg opplevde ikke at noen av bossene var så vanskelige, men nå var jeg litt overlevlet, så jeg synes egentlig at jeg cruiset gjennom alle. Henne, ja. Det er hun flest sliter med og hvis du sjekker ut youtube-videoer av kampen er kommentarfeltet fylt med desperate rop om hjelp. Ellers er det en del som sliter med Gadolt og Zanzas andre form. Jeg måtte ha et par forsøk på de to selv, men ikke i nærheten av Lorithia som jeg bare måtte grinde for å ta. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Hva var det med henne som gjorde det vanskelig? På sisteboss der så holdt det på å gå galt for meg. Alt gikk fint helt til det kom et skikkelig kraftig angrep ut av det blå og da var det nesten så flere av de døde. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Legge seg tidligere? :-P Insomnia sida eg var ni? Eg gjekk og la meg klokka ... midnatt? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Jeg skal gå og legge meg nå. Spilt en runde Scrabble med mamma, litt Fallout 3 og kasta bort tiden jeg heller burde brukt i senga med Community på skjermen. Snart ferdig med sesong 1 nå Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) Da vil du straks kunne begynne på den beste sesongen hittil Jeg bruker for mye tid på å lete etter bosser jeg ikke finner, i Xenoblade Chronicles. Endret 27. desember 2011 av Gormers Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Må begynne med Community snart jeg også. Har hørt så mange lovord om det nå. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Da vil du straks kunne begynne på den beste sesongen hittil Det trodde jeg også, men så kom jeg på at jeg ikke hadde sesong nummer 2. Det er hardt å være en lovlydig borger. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Sjekka om sesong to er ute? Rart den ikke er på DVD, tross alt fra 09 første sesong. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Sesong to er ute, ja? Den kan kjøpes? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) Sesong 2 er ikke ute i Europa enda. Endret 27. desember 2011 av Gormers Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Man kan alltids gå den mindre lovelig ruten da. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Jeg kjøper meg kanskje første sesong av community snart, men nei jeg går somregel ikke den lovlige veien når det gjelder tv-serier. Unntaket er når jeg har sett første sesong av noe jeg liker veldig godt, og senere sesonger er allerede ute på dvd (the wire, six feet under osv). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå