Nesumar Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg føler at Riot henger ut personer på forumet uten deres samtykke. Jeg krever derfor at han bannes for livstid, uten mer en brød å vann og dama fra Bodø. ( ) PS. Bossen ble pwnet til slutt, jeg hadde bare ekstremt uflaks. Nå skal jeg ta å eie boss nr 2 like mye. Takk for meg Vennlig hilsen Nesumar Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Hva siste ordet?? Trodde vi skulle diskutere meningsløse hverdags problemer her:-) mamamam amaaaaaa i get him hard show him what i got!!! Endret 8. februar 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg føler at Riot henger ut personer på forumet uten deres samtykke. Jeg krever derfor at han bannes for livstid, uten mer en brød å vann og dama fra Bodø. ( ) PS. Bossen ble pwnet til slutt, jeg hadde bare ekstremt uflaks. Nå skal jeg ta å eie boss nr 2 like mye. Takk for meg Vennlig hilsen Nesumar Du døde 2 ganger uansett, så. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Nei kanskje fornuften skal ta overhånd og jeg skal begynne å lage mat?? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Dæven han steike røkksaltie Sat**!!!! Eg sa at eg skreiv feil! Eg dødd 1 gang! 1!!!!!1111!!1oneoneone!!!111one Ok...im calm....everything is fine....happy thoughts happy thoughts...... Nesumar Edit: Ta å lag mat du Nøtte Endret 8. februar 2009 av Nesumar Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Dæven han steike røkksaltie Sat**!!!!Eg sa at eg skreiv feil! Eg dødd 1 gang! 1!!!!!1111!!1oneoneone!!!111one Ok...im calm....everything is fine....happy thoughts happy thoughts...... Nesumar Glemte vi den blå pillen i dag eller?? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Nah den er rød Sånn, der hva den bossen også tatt 0 dødsfall, 1/2 hjerte mistet....PWNED! Riot...STFU Nesumar Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Han er f*** meg rå!! (er en del banneord i videoen så be aware!!!) *sorry for banningen* det må være verdens sykeste mann!! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Riot har snakket så mye med meg i det siste, så han begynner å bli vandt med banning. Ang. meg.... jeg er nordlending, enough said Han fikk jo nettopp en mye kjeft fordi han sa noe med F-ordet over hundre ganger... i 1 episode! Han er jo genial Nesumar Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Han er f*** meg rå!! (er en del banneord i videoen så be aware!!!) *sorry for banningen* det må være verdens sykeste mann!! Jeg håper du er en hyggeligere kokk enn ham. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hehe tja:-) er en god del roligere enn ramsey ja!! Men om noen går meg i mot og ødelegger for meg da kommer tempramanget fram:-) hehe!! Det har foresten bare skjedd en gang og da sto en fyr å kasta mat på meg når vi hadde det som travlest! For å si det sånn han jobber ikke i yrket lengere! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jobber ikke å yrket lengre??? Hørtes ikke bra ut.... Fortell fortell Hva gjorde du? Nesumar Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg venta til dagen var over og forklarte han hvordan ting fungerte. Jeg kunne sikker ha tatt det i en rolig tone og men var nok alt for sint til å holde en rolig tone! Fyren knakk sammen dro hjem kom tilbake dagen etterpå med sin far. Jeg forklarte hva han hadde gjort og han fikk enda mer kjeft av faren sin for det han gjorde og siden har ingen sett han på et kjøkken!!! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Bah kjedelig.... Trodde du hadde sendt en torpedo etter han... eller tatt sakene i egne hender, men men... "Skuff" Oh, der er Ganondorf på en hest. Satan for en støgg jævel Så hva skjer folkens? Still dere ble, er jo nesten bare meg å Nøtte her, og litt Riot... Nesumar Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hehe blir borte nå jeg og så have fun on your own:-) er jo mye å se på i babes tråden og puppe tråden da!!! Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Sorry jeg prøver å være aktiv men CollegeHumor tar tiden min, pluss spilling. Er jo helg. Og faen, Twilight Princess of FFXII er jo ferdig "grabbet". Skal spille nå Hehe blir borte nå jeg og så have fun on your own:-)er jo mye å se på i babes tråden og puppe tråden da!!! Nei for da vil jeg bare runke (for lack of a better word). Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg venta til dagen var over og forklarte han hvordan ting fungerte.Jeg kunne sikker ha tatt det i en rolig tone og men var nok alt for sint til å holde en rolig tone! Fyren knakk sammen dro hjem kom tilbake dagen etterpå med sin far. Jeg forklarte hva han hadde gjort og han fikk enda mer kjeft av faren sin for det han gjorde og siden har ingen sett han på et kjøkken!!! Det man kaller eid ! Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg venta til dagen var over og forklarte han hvordan ting fungerte.Jeg kunne sikker ha tatt det i en rolig tone og men var nok alt for sint til å holde en rolig tone! Fyren knakk sammen dro hjem kom tilbake dagen etterpå med sin far. Jeg forklarte hva han hadde gjort og han fikk enda mer kjeft av faren sin for det han gjorde og siden har ingen sett han på et kjøkken!!! Det man kaller eid ! Haha, hva foretar du deg, Jonas? Skjer i jedi temple? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg er i familie bursdag, har akkurat gonla i meg masse kake og is Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Må du ikke bli rulleball a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå