Error Skrevet 27. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2011 Så nettopp Scott Pilgrim vs. the World Waaat, elsket den! Fantastisk film 1 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2011 På tide å lese tegneserien Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 27. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2011 Så nettopp begge Ghost in the Shell filmene. Shit was rather cash. Ingen som sa til meg at 2.0 var en forbedret versjon av den vanlige. Så jeg så low res versjonen selv om jeg hadde begge :/ Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2011 Mener jeg hørte en av karakterene si "The comic book is soooo much better than the movie" mot slutten av filmen Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) Ja. Dog sier samme fyr i filmen, i første utgave av samme scene noe sånt som at "det første albumet var mye bedre enn det første albumet" Endret 27. desember 2011 av Gormers Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2011 Dialogen var litt i bakgrunnen så trodde jeg hørte feil, men sant det ja Ah, uansett glad for at jeg satt den på (virket litt rar). Ingenting slår gode filmer. Var forresten noen som /r/'et et bilde av mr sex. Kan avsløre at det allerede er tatt, blir lastet opp i morgen Er litt dårlig med lys og tatt med shitty 3gs kamera, men til gjengjeld er det featuring errorizer i kun undiken og tskjorte. Not bad, eh? [/tease] Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2011 Det er litt meir styr om du har installert Steam i Programfiler og i tillegg køyrer Vista eller W7, då må du lage ein ny snarveg, tikke av for at du vil køyre den (og då altså Steam) som administrator, og så legge til -install D: derifrå. Hurra UAC. Eg skreiv faktisk ein tråd om dette då Skyrim var nytt: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1392390 Så disable UAC, da. UAC er kreft. "disable UAC via cmd" elns. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2011 No veit eg korleis zombier har det. Urghhhh. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2011 Begynt på Dark Brotherhood oppdragene i Skyrim. Har bare hovedoppdraget og Dark Brotherhood igjen også er jeg på en måte "ferdig" med spillet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2011 Så nettopp Scott Pilgrim vs. the World Waaat, elsket den! Fantastisk film Jepp, den er knakende god! Jeg ble helt forelska av å se den. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 27. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2011 Begynt på Dark Brotherhood oppdragene i Skyrim. Har bare hovedoppdraget og Dark Brotherhood igjen også er jeg på en måte "ferdig" med spillet. Det er ikke så lenge siden Skyrim kom ut...har du spilt flere hundre timer allerede eller er det fortere unnagjort? Rundet Xenoblade btw på i underkant av 100 timer, og da hadde jeg ikke gjenoppbygd Colony 6 eller gjort alle sideoppdragene som dukker opp helt på slutten. Slet du ikke med noen av bossene? Det var et par der som ga meg en real utfordring (spesielt en viss dame), men jeg var heller ikke veldig overlevlet. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 27. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2011 Så nettopp begge Ghost in the Shell filmene. Shit was rather cash. Ingen som sa til meg at 2.0 var en forbedret versjon av den vanlige. Så jeg så low res versjonen selv om jeg hadde begge :/ Var toeren like cash? Jeg forstod ikke helt hvor de ville med den filmen og da mister jeg litt interessen. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 27. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) 2ern var ikke like cash nei. Men om du likte 1ern er den absolutt verdt å se Skal starte på serien i dag. EDIT: Kjøretimer altså. Brukt ca. 18k og starter på del 4/4 nå... Endret 27. desember 2011 av Backstabber Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2011 Eg skal opp om fem timar for å opne på jobb om seks og ein halv time. Bra eg drikk gratis kaffe på jobb, ellers trur eg eg hadde knela før lunsjrushet. No veit eg korleis zombier har det. Urghhhh. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2011 Ikkje nok kaffe i verda. Sovna når eg kom heim. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2011 Legge seg tidligere? :-P Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2011 Amfetamin? :-P Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) Begynt på Dark Brotherhood oppdragene i Skyrim. Har bare hovedoppdraget og Dark Brotherhood igjen også er jeg på en måte "ferdig" med spillet. Det er ikke så lenge siden Skyrim kom ut...har du spilt flere hundre timer allerede eller er det fortere unnagjort? Rundet Xenoblade btw på i underkant av 100 timer, og da hadde jeg ikke gjenoppbygd Colony 6 eller gjort alle sideoppdragene som dukker opp helt på slutten. Slet du ikke med noen av bossene? Det var et par der som ga meg en real utfordring (spesielt en viss dame), men jeg var heller ikke veldig overlevlet. Har ikke sjekket hvor mange timer jeg har spilt. Noe rundt 150 timer tror jeg. Jeg opplever ikke spillet som fortere unnagjort. Spent på hva slags tilleggspakker som eventuelt kan komme. Slik som Oblivion fikk Knights of the Nine og Shivering Isles. En viss dame? Hun du kjemper mot inni Bionis? Jeg opplevde ikke at noen av bossene var så vanskelige, men nå var jeg litt overlevlet, så jeg synes egentlig at jeg cruiset gjennom alle. Endret 27. desember 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2011 Ugh, tror jeg er litt syk. Sto opp klokka 12, var oppe i fem timer og så har jeg sovet til nå. No fun Ellers, bilde, som lovet. Var litt vanskelig å ta bilde i speilet så ble litt awkard pose Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå