Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dialogen var litt i bakgrunnen så trodde jeg hørte feil, men sant det ja :p Ah, uansett glad for at jeg satt den på (virket litt rar). Ingenting slår gode filmer.

Var forresten noen som /r/'et et bilde av mr sex. Kan avsløre at det allerede er tatt, blir lastet opp i morgen

Er litt dårlig med lys og tatt med shitty 3gs kamera, men til gjengjeld er det featuring errorizer i kun undiken og tskjorte. Not bad, eh?

[/tease]

Lenke til kommentar

Det er litt meir styr om du har installert Steam i Programfiler og i tillegg køyrer Vista eller W7, då må du lage ein ny snarveg, tikke av for at du vil køyre den (og då altså Steam) som administrator, og så legge til -install D: derifrå. Hurra UAC.

Eg skreiv faktisk ein tråd om dette då Skyrim var nytt: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1392390

Så disable UAC, da.

UAC er kreft.

"disable UAC via cmd" elns.

Lenke til kommentar

Begynt på Dark Brotherhood oppdragene i Skyrim. :evil:

Har bare hovedoppdraget og Dark Brotherhood igjen også er jeg på en måte "ferdig" med spillet.

Det er ikke så lenge siden Skyrim kom ut...har du spilt flere hundre timer allerede eller er det fortere unnagjort?

Rundet Xenoblade btw på i underkant av 100 timer, og da hadde jeg ikke gjenoppbygd Colony 6 eller gjort alle sideoppdragene som dukker opp helt på slutten. Slet du ikke med noen av bossene? Det var et par der som ga meg en real utfordring (spesielt en viss dame), men jeg var heller ikke veldig overlevlet.

Lenke til kommentar

Begynt på Dark Brotherhood oppdragene i Skyrim. :evil:

Har bare hovedoppdraget og Dark Brotherhood igjen også er jeg på en måte "ferdig" med spillet.

Det er ikke så lenge siden Skyrim kom ut...har du spilt flere hundre timer allerede eller er det fortere unnagjort?

Rundet Xenoblade btw på i underkant av 100 timer, og da hadde jeg ikke gjenoppbygd Colony 6 eller gjort alle sideoppdragene som dukker opp helt på slutten. Slet du ikke med noen av bossene? Det var et par der som ga meg en real utfordring (spesielt en viss dame), men jeg var heller ikke veldig overlevlet.

Har ikke sjekket hvor mange timer jeg har spilt. Noe rundt 150 timer tror jeg. :whistle:

Jeg opplever ikke spillet som fortere unnagjort. Spent på hva slags tilleggspakker som eventuelt kan komme. Slik som Oblivion fikk Knights of the Nine og Shivering Isles.

En viss dame? :hmm:

Hun du kjemper mot inni Bionis?

Jeg opplevde ikke at noen av bossene var så vanskelige, men nå var jeg litt overlevlet, så jeg synes egentlig at jeg cruiset gjennom alle.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...