Cloudemyx Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Jeg har spilt Skyrim på Xbox i natt. Nå skal jeg legge meg. Håper jeg greier og stå opp slik at jeg ikke går glipp av hele dagen. Endret 26. desember 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Familiefrokost på meg i dag. Koselig i og for seg, men jeg skal jobbe resten av jula så jeg håper det er over til rimelig tid. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Familiefrukost var i går, fordi det heiter ein juledagsfrukost. I dag skal vi ha middagsselskap med tante og onkel, og heilkokt ørret er på menyen. Eg har - heldigvis - ein god unnskyldning til å rømme heimen. Så det skal eg gjere. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Seks store medisterkaker til frokost. Var julefrokost hos bestemor i går - som selvfølgelig strakte seg ut til lunsj, middag og kveldsmat også før man kom seg hjem ^^ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Jepp. Uten hadde det jo ikke vært noe poeng i å installere fra disc Du kan installere frå disc, det er berre litt meir styr enn vanleg. Legg til "-install:<DVD-Drev-bokstav" i Steam-snarvegen (t.d. -install:E), restart Steam og sett inn Skyrim-DVD-en etter å ha fjerna local content. Litt seint no, kanskje, men så veit du det for framtida. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Haaaaaalp. Kom og redd meg. Richard og Robin kranglar og dei er psycho begge to. HALP HALP. Lenke til kommentar
Error Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Stå opp klokken fire Wat Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Stå opp klokken 5. "You don't know the power of the Dark Side." 1 Lenke til kommentar
Error Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Har klødd meg i hodet angående sesjon 2. Er nemlig sånn at alle skal få brev fra militæret som sier om de får innkalling eller ikke. Fant ut i dag at mamma tydeligvis har kastet brevet, fordi hun ikke trodde at det var noe viktig. Altså, her har vi 1. Et brev adressert til -meg-. 2. Et brev fra militæret 3. Et brev hun ikke en gang har giddet å lese og så kaster hun det!! Kvinnfolklogikk er så fantastisk baklengs noen ganger. Nå må jeg styre med å ringe og be dem slå opp i databaser og kanskje sende et nytt brev til meg. Sheez Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Har klødd meg i hodet angående sesjon 2. Er nemlig sånn at alle skal få brev fra militæret som sier om de får innkalling eller ikke. Fant ut i dag at mamma tydeligvis har kastet brevet, fordi hun ikke trodde at det var noe viktig. Altså, her har vi 1. Et brev adressert til -meg-. 2. Et brev fra militæret 3. Et brev hun ikke en gang har giddet å lese og så kaster hun det!! Kvinnfolklogikk er så fantastisk baklengs noen ganger. Nå må jeg styre med å ringe og be dem slå opp i databaser og kanskje sende et nytt brev til meg. Sheez Slapp av, alle kvinnfolk er ikke slik. Det er bare moren din Endret 26. desember 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Kvinnfolklogikk er så fantastisk baklengs noen ganger. Nå må jeg styre med å ringe og be dem slå opp i databaser og kanskje sende et nytt brev til meg. Sheez Du får eit par nye brev før MP-ene kjem på døra, då. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Stå opp klokken fire Wat Stå opp klokken 5. "You don't know the power of the Dark Side." Stå opp klokken halv 7 (18:30). xP Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Faen så typisk. Nå er Fallout 3 GOTY på salg hos Steam. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Wow. Jeg så virkelig ikke den komme. Et helt random innlegg fra trådens allerede underholdende starter. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1403385&view=findpost&p=18759177 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Er fart i den der! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Jepp. Uten hadde det jo ikke vært noe poeng i å installere fra disc Du kan installere frå disc, det er berre litt meir styr enn vanleg. Legg til "-install:<DVD-Drev-bokstav" i Steam-snarvegen (t.d. -install:E), restart Steam og sett inn Skyrim-DVD-en etter å ha fjerna local content. Litt seint no, kanskje, men så veit du det for framtida. Jeg er så lite datakyndig at jeg ikke fikk det til Fant ikke ut hvordan jeg la til D: i Steam-snarveien. Men det er heldigvis ikke så veldig farlig, for nettlinjen her er ganske bra. Tror det er 10mbp, eller hva det heter. Jeg må lære meg å lese navnet på trådene skikkelig. Klikket meg inn i det jeg trodde var "perfekt kropp, eller?", men så viste det seg at det var "perfekt kopp, eller?". Gjett om jeg ble skuffet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Skuffet? En perfekt kopp er det en trenger for en perfekt dag. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Balle. Sjekka nettopp om det var mulig å bestille deler fra gamle Lego-sett på lego.com. Det var det, men de har ikke delene jeg leter etter. Faen. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Det er litt meir styr om du har installert Steam i Programfiler og i tillegg køyrer Vista eller W7, då må du lage ein ny snarveg, tikke av for at du vil køyre den (og då altså Steam) som administrator, og så legge til -install D: derifrå. Hurra UAC. Eg skreiv faktisk ein tråd om dette då Skyrim var nytt: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1392390 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2011 Eg skal opp om fem timar for å opne på jobb om seks og ein halv time. Bra eg drikk gratis kaffe på jobb, ellers trur eg eg hadde knela før lunsjrushet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå