Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Æ glær mæ.

Irony: Går rundt og leiter etter undergangen så jeg kommer meg til Vault-Tec HQ, gir faen etter sikkert flere timer med leiting oppgjennom spilletiden og tar et sidequest som åpnet seg for leeeeeenge siden. Sidequestet leder meg rett til dit jeg har prøvd å komme hele tiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en eldre søster og det har aldri vært noe forskjellsbehandling her. Jeg er ikke opptatt av hva ting koster og liker best å få ting som jeg ikke alltid har mulighet eller kunnskap om til å kjøpe selv. I år ønsket jeg meg f.eks tre-sko, hodelykt og lommelykt. Har ikke så mye peiling på de to sistnevnte, så det er ikke noe jeg ville kjøpt på nettet, ei heller skoa. Film og spill og slikt kan jeg kjøpe selv, men jeg ønsket meg nå litt av slike ting allikevel. Det gjør det litt lettere for tanter/onkler og besteforeldre som skal ut og handle julegaver. Jeg er yngst og har med årene fått ting å gjøre både dagene før og på julaften. Jeg synes det er helt greit, liker å hjelpe til der jeg kan og med det jeg greier å få til. Mange som sikkert synes at det å få sokker er dødskjedelig, det gjorde jeg i allefall når jeg var mindre, men nå er det noe jeg alltid har bruk for og liker og få det. Fikk enormt med pakker i går og ble helt overveldet, blir det hvert år egentlig.

Nyt romjulen folkens, det skal i hvertfall jeg. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...