AltF4 Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 Æ glær mæ. Irony: Går rundt og leiter etter undergangen så jeg kommer meg til Vault-Tec HQ, gir faen etter sikkert flere timer med leiting oppgjennom spilletiden og tar et sidequest som åpnet seg for leeeeeenge siden. Sidequestet leder meg rett til dit jeg har prøvd å komme hele tiden. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 The beauty of Fallout. Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) News from facebook: hApPi QuAiD-i-AzAm dAy! <3 Doo enjoy and celebrate this day as it is ur own B.D!! And pray to God for the well being of PAKISTAN! Pakistanerne har tydeligvis sin egen jul Endret 25. desember 2011 av Error Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 En god-kristen, eldre herremann i vennelista mi (kompis av min far) som har falt for fristelsen på face. 2 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=FWaZ62J4lzw Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 Jeg har en eldre søster og det har aldri vært noe forskjellsbehandling her. Jeg er ikke opptatt av hva ting koster og liker best å få ting som jeg ikke alltid har mulighet eller kunnskap om til å kjøpe selv. I år ønsket jeg meg f.eks tre-sko, hodelykt og lommelykt. Har ikke så mye peiling på de to sistnevnte, så det er ikke noe jeg ville kjøpt på nettet, ei heller skoa. Film og spill og slikt kan jeg kjøpe selv, men jeg ønsket meg nå litt av slike ting allikevel. Det gjør det litt lettere for tanter/onkler og besteforeldre som skal ut og handle julegaver. Jeg er yngst og har med årene fått ting å gjøre både dagene før og på julaften. Jeg synes det er helt greit, liker å hjelpe til der jeg kan og med det jeg greier å få til. Mange som sikkert synes at det å få sokker er dødskjedelig, det gjorde jeg i allefall når jeg var mindre, men nå er det noe jeg alltid har bruk for og liker og få det. Fikk enormt med pakker i går og ble helt overveldet, blir det hvert år egentlig. Nyt romjulen folkens, det skal i hvertfall jeg. Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 Onkel2 kjører hipsterfilter på -alle- bilder han legger ut på facebook. Han er riktignok skeivere enn titanic, men føler likevel at noen må ta ansvar for å fortelle han at det ikke er akseptabelt. Trenger tips til hvordan jeg kan få han på andre tanker, uten å såre han. Anyone? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 Spør ham litt forsiktig om han har prøvd eller eksperimentert med andre typer filtre på bildene sine. At det kanskje kunne være interessant/kult/lærerrikt/spennende og prøve noe nytt med bildene sine. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 Slå han i bakhodet med noe. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 Fuck hipstamatic. Og instagram. Med ein pinne. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) Er du gal Eplers, jeg bare elsker damer med duckface og hipstamatic-filter på bildene sine. Skyrim på tilbud på Steam. Forbanna usikker på om jeg skal slå til. Endret 25. desember 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 Til dei som ynskjer å føle seg meir takksemd for gåvene sine: Denne fyren retweeter alle som klagar over alt dei IKKJE fekk. http://twitter.com/fart Eg ler. Høgt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 Fikk Skyrim av min bror til jul. Må jeg laste ned hele spillet fra Steam? Det ser sånn ut. Hadde vært mye bedre å bare kunne installere fra disc. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 Til dei som ynskjer å føle seg meir takksemd for gåvene sine: Denne fyren retweeter alle som klagar over alt dei IKKJE fekk. http://twitter.com/fart Eg ler. Høgt. I liked it so much i Facebooked it! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 Alt USA ønsker seg er hvite iProdukter? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 Fikk Skyrim av min bror til jul. Må jeg laste ned hele spillet fra Steam? Det ser sånn ut. Hadde vært mye bedre å bare kunne installere fra disc. Har du disc? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 Ja, det. Cole Porter - Everytime we say goodbye gjorde at eg gråt litt no. Akk, ja. Julestemninga er ikkje komplett om ikkje Eplefe gråt litt og kastar ein appelsin på nokon. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2011 Fikk Skyrim av min bror til jul. Må jeg laste ned hele spillet fra Steam? Det ser sånn ut. Hadde vært mye bedre å bare kunne installere fra disc. Har du disc? Jepp. Uten hadde det jo ikke vært noe poeng i å installere fra disc Lenke til kommentar
Error Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Skyrim koster 170 kroner på amazon :3 gratis frakt også så vidt jeg vet Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2011 Noen som vil høre et fantastisk stykke stemmeskuespill? Bla til 1:01, det er der det begynner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå