Error Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Meh, jeg har også litt småbedriten jul i år. Mamma og pappa jobber alt for mye, og er konstant superstresset. Når julen kommer i tillegg blir det bare enda verre fordi det er så mye som må gjøres. Siden broren min bor i Australia nå, og lillesøsteren min er for liten til å ha noe særlig ansvar så blir jeg dermed eneste "target" for alt av frustrasjon sinne og diverse. Det resulterer i at jeg konstant går rundt og gjør ting for mamma og pappa dagene før og etter juleaften, og likevel hele tiden blir kjeftet på og gjort til syndebukk etc. etc. De forstår ikke at når man er 17 år så gjør man sin skjerv av arbeidet, og så spiller man dataspill og drar til venner resten. De forventer heller at jeg gjør det jeg skal, og så står på hodet for dem, og enda litt til. Men, går ikke så værst på damefronten for tiden, så kanskje jeg kan feire jul hos Ms. Deilig neste år. Who knows Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Samme for min familie Eplefe, er en av mine grunner til å hate mamma og storebroren min til tider. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Lillebror og meg er dei einaste nokonlunde.oppegående dei neste fire dagane. Mamma var dritsur fordi eg jobba i går. Eg spurte ho om ho ikkje var glad for at vi var stengt i dag. Så sa ho "men det hadde du ikkje gjort." Neivel? Kvifor ikkje? Eg har inkje i mot å jobbe, så lenge eg er heime før middag. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Håper jeg kan få neste jul for meg selv i det minste, så det blir null stress. For jul er blitt litt "meh" nå. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Elsker jula, men ikkje før vi sitt med middagsbordet. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Jeg har begynt å like å stå opp tidlig, i hvert fall på julaften. Det er en dag jeg elsker å gjøre så mye som mulig ut av. Daffe rundt i slappe klær, lukte på juletreet, kose meg med godis og se på julete programmer og filmer - bare slappe av og nyte dagen helt til jeg går i dusjen, tar på meg dressen og gjør meg klar til å nyte kvelden. Det høres da ikke særlig konstruktivt ut? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 (endret) Selv om det er litt slit, er det allikevel deilig når kvelden er der. Å jobbe i barnehage på denne tiden av året er fantastisk, å dele jula med noen som gleder seg så mye smitter over så det holder. Ha en flott kveld og god jul folkens! @Shampoo: jeg lo. Ganske konstruktivt å nyte det jeg har ja. Endret 24. desember 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 (endret) Santa and I know it Edit: https://apps.facebook.com/nyttarskanonen/ Herlig Endret 24. desember 2011 av Error Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Må vel ta en tur på badet. Begynner og lukte ribbe i huset nå. God jul alle sammen! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Så det er på badet dere tilbereder maten Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Før første gang på leeeenge er vi 7 mennesker som skal spise og åpne pakker sammen. Blir en fin jul i år. God Jul, folkens. Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 En jente på skolen som fniser og rødmer hver gang jeg går forbi (har aldri snakket med henne) sendte meg nettopp et par meldinger på facebook. Error teh fuken pussy magnet. Not bad at all Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Så det er på badet dere tilbereder maten :!: Selvfølgelig. Trodde alle gjorde det. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 (endret) Synes du bør laste opp et bilde av deg selv slik at vi får se om du er så deilig som du påstår, Error. @Cloudemyx: Vi koker pinnekjøttet i boblebadekaret vårt. Endret 24. desember 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Han er ganske digg, men maks en halvmeter høy. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Eg treng at nevøane mine går og legg seg. Eg er trøtt. Kor lenge held ein tre år gamle gutar oppe? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Tre år? Jeg ville hatt dem i seng til sju, men nå er det jo julaften da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Dei pleier å legge seg sju-halv åtte. Framleis vakne... Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 (endret) Hvis de har fått i seg litt sukker og slikt, så er de vel litt hypre? De holder vel på til de stuper da tenker jeg. Endret 24. desember 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 (endret) Joda, men det funkar stort sett å hive dei i seng. Og dei er tre år, dei skal vere i seng før halv ti. o_O Edit: No har dei forsiktig byrja med leggerutinar. Endret 24. desember 2011 av Eplefe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå