Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Meh, jeg har også litt småbedriten jul i år. Mamma og pappa jobber alt for mye, og er konstant superstresset. Når julen kommer i tillegg blir det bare enda verre fordi det er så mye som må gjøres.

Siden broren min bor i Australia nå, og lillesøsteren min er for liten til å ha noe særlig ansvar så blir jeg dermed eneste "target" for alt av frustrasjon sinne og diverse.

Det resulterer i at jeg konstant går rundt og gjør ting for mamma og pappa dagene før og etter juleaften, og likevel hele tiden blir kjeftet på og gjort til syndebukk etc. etc. De forstår ikke at når man er 17 år så gjør man sin skjerv av arbeidet, og så spiller man dataspill og drar til venner resten. De forventer heller at jeg gjør det jeg skal, og så står på hodet for dem, og enda litt til.

Men, går ikke så værst på damefronten for tiden, så kanskje jeg kan feire jul hos Ms. Deilig neste år. Who knows

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lillebror og meg er dei einaste nokonlunde.oppegående dei neste fire dagane. Mamma var dritsur fordi eg jobba i går. Eg spurte ho om ho ikkje var glad for at vi var stengt i dag. Så sa ho "men det hadde du ikkje gjort." Neivel? Kvifor ikkje? Eg har inkje i mot å jobbe, så lenge eg er heime før middag. :p

Lenke til kommentar

Jeg har begynt å like å stå opp tidlig, i hvert fall på julaften. Det er en dag jeg elsker å gjøre så mye som mulig ut av. Daffe rundt i slappe klær, lukte på juletreet, kose meg med godis og se på julete programmer og filmer - bare slappe av og nyte dagen helt til jeg går i dusjen, tar på meg dressen og gjør meg klar til å nyte kvelden.

Det høres da ikke særlig konstruktivt ut?

Lenke til kommentar

Selv om det er litt slit, er det allikevel deilig når kvelden er der. Å jobbe i barnehage på denne tiden av året er fantastisk, å dele jula med noen som gleder seg så mye smitter over så det holder.

Ha en flott kveld og god jul folkens!

@Shampoo: jeg lo. Ganske konstruktivt å nyte det jeg har ja.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...