Bloodlines Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Veldig få hos meg, kanskje de vet når det er tid får å si det. Håper nå det. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Liker ikke folk som sier god jul på facebook før julaften kl 17.00. Julepolitiet burde ha hotline. Har jo ikke tid i morgen (teknisk sett i dag). Travelt opptatt. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Film som heter Scrooge på Tv2. Regner med at NRK eller Tv2 sender Disney-versjonen, for synes den er veldig fin. Har faktisk historien på lydbok også. Nå må jeg legge meg snart... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 (endret) Merkelig, blir logget ut hvis jeg trykker på Forum og enkelte kategorier. Begynte såvidt på Saints Row: The Third ikveld. Nå i sted drepte jeg en hel del folk fra en gjeng, og da dukket det plutselig opp det enorme beistet. Klarte til slutt å drepe han, men så dukket det opp en ny like etter, men denne gang med flammekaster. Måtte gi tapt der. Godt å lese. Hadde selv en hund som forsvant 4 døgn midt på kaldeste vinteren. Var stor glede da det ringte en fyr som hadde funnet henne, i garasjen sin. http://www.agderposten.no/article/20111223/LOKAL8/111229912/1001/ABONNEMENT Endret 24. desember 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Eg skulle gjerne ha venta til jula vert ringt inn på ordentlig, men då har eg planar om å ete julekake, drikke julekaffe og høyre Sølvgutane juble jula inn. Kan ikkje sitte på internett i heile i morgon. Mamma kjem sikkert til å gøyme mobilen min. o_O Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Skulle nesten ønske at jeg var døv frem til 14-15 års alderen, bare for å oppleve det å høre for første gang etter så lang "stillhet". Nesten Den vidden rørte meg ganske bra. Men ja, tenk for en opplevelse o_O Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Er på jobb. Har vore her sidan 0715. Hardcore! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Jeg sitter og ser på The Nightmare Before Christmas. Noen år siden jeg har sett den nå, men kan fortsatt alle sangene utenat. Ingen er hjemme, så jeg synger av full hals. Julestemning Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Handla resten av julegavene jeg nå. 45 minutter, gaver til 7 stk, 1200 kroner. Nå skal jeg pakke inn før jeg hopper i dusjen. Så blir det Trine 2 til broren min og co. kommer. God jul da! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Vart vekka av tvillingane i dag tidlig, etter fire og ein halv times søvn. Å gode gud, eg er så trøytt. Det kan ikkje vere heilt uakseptabelt å ta seg ein lur frå no til middag, vel? Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Jeg sitter og ser på The Nightmare Before Christmas. Noen år siden jeg har sett den nå, men kan fortsatt alle sangene utenat. Ingen er hjemme, så jeg synger av full hals. Julestemning Den filmen settes også på her i gården om noen timer Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 (endret) Jeg setter den på om ca. 4 timer, må si det er trege torrenter nå om dagen. Endret 24. desember 2011 av Lexiboij 1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 (endret) Jeg elsker låta hvor Jack er i juleland for første gang. Alt han synger om er ting jeg forbinder med jula og det er den låta som gir meg skikkelig godfølelse. http://www.youtube.com/watch?v=YaxKiZfQcX8&feature=related Endret 24. desember 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Jeg hadde planer om å stå opp tidlig, men sto opp nå i stedet. Kjentes litt rar ut i halsen i stad, blir jeg syk igjen friker jeg ut. The Nightmare Before Christmas er det lenge siden jeg har sett. Liker den sangen der godt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Jeg stod opp selv for ikke lenge siden. Har ikke begynt å pakke inn gavene og har heller ikke ryddet enda. Er alltid ute i siste liten. God jul da folkens! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 God jul til alle mine venner på SO Nyt dagen og kos dere i romjula! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 (endret) Jeg har begynt å like å stå opp tidlig, i hvert fall på julaften. Det er en dag jeg elsker å gjøre så mye som mulig ut av. Daffe rundt i slappe klær, lukte på juletreet, kose meg med godis og se på julete programmer og filmer - bare slappe av og nyte dagen helt til jeg går i dusjen, tar på meg dressen og gjør meg klar til å nyte kvelden. Jeg elsker julaften. Endret 24. desember 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Eg har ei føling av at jula i år kjem til å gjere meg miserabel. Så ... that's nice. Eg må slutte å tru at familien min er i stand til å forandre seg. Dei er den same, egosentriske gjengen som vil at ting skal skje deira veg. Kven de går over og gjennom for å kome dit, er likegyldig. JULAS BUDSKAP, FOLKENS. 1 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Er glad jeg da i sånne situasjoner greier og lukke ørene og gir totalt beng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå