Cloudemyx Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Skulle ønske jeg ikke skulle i bursdag, da kunne jeg fått ryddet og ordnet litt på rommet. Jeg vant 100,- på kalenderen i går faktisk. Yay! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Er det sånn "åpen-lukket" beta for Diablo III nå? Jeg fikk nettopp betatilgang, og det er vel første gang jeg har blitt inkludert i en noe eksklusiv beta, dersom det skulle være tilfelle. Passer bra med tanke på at BioWare har rotet med abonnementet mitt til The Old Republic. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Eg har ikkje fått, så litt speshul er du nok. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 We have selected beta participants at this time from current players of our existing games who have opted in to the beta, and who have also shown a long-standing interest in Blizzard games. Noen ganger hjelper det å være fanboy Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Congratulations and salutations Diablo 3 interesserer meg ikke overhodet. Har aldri klart å se morroa i Hack'n'slash. Er som MMORPG's, bare langt mer "grindy" og mindre sosialt Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Skilnaden er først og framst at i Diablo og diablo-klonar er det moro å slakte monster i hopetal, i spel som WoW er det berre småkeisame hindre på vegen mot endgame. I Diablo så er endgame-mekanikken med progresjon, drap, stadig betre loot, repeat; på plass frå starten av, og rammeverket er lausare, meir dynamisk og alt skjer raskare. Vel, synest eg, iallefall. Ser veldig fram til Diablo 3, særleg etter at det vart klart at Bioware har sparka alt dei hadde av designarar og ansett Stephenie Meyer som manus- og dialogforfattar, og så i tillegg overtydd seg sjølve om at all kritikk mot dei kjem frå "4chan-troll". Endret 22. desember 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Jeg trenger det der i Borderlands-form. Eller som en eller annen i Gearbox kalte det: "shooter looter". Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Skal gifte meg med Aela Fredas 4rd of Suns's Dawn for dere som er interessert. Kanskje noen allerede kjenner til min kommende kone Aela? Blir holdt i Mara tempel (elns.) klokken 14:00! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 I'm 28 and what is this? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Han skal gifte seg med ein NPC i Skyrim, i Mara sitt tempel. Hugsar ikkje heilt kva for ein by det ligg i. Fredas 4 Sun's Dawn er in-universe dag og dato. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Jeg var for nerdete for AltF4. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Jeg fikk et gavekort på en 60-minutters valgri massasjebehandling til en verdi av 1700 kroner av kunden i (jobbrelatert) julegave Har også kjøpt meg et Apple tastatur i dag - kanskje det mest fanboyete jeg har gjort i hele mitt liv, men det er dødsdigg å skrive med. Oh, and Kongen of Bastøy er en konge film! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Er det ikkje litt upraktisk å berre ha halvparten av bokstavane? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Haha. You are the funnyface! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Jeg har ikke giftet meg i Skyrim enda. Aner ikke hvem jeg skulle ha valgt heller. Hater disse dagene før jul, alt er bare mas. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Eg er på jobb no dei siste dagane før jul. Huhei! Edit: Ikkje full, berre woozy. Endret 22. desember 2011 av Eplefe Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Sjekk på Youtube, er sånn knapp så det kommer snøkrystaller som daler ned mens du ser på videoer. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Sjekk på Youtube, er sånn knapp så det kommer snøkrystaller som daler ned mens du ser på videoer. Ikke på alle though. "knappen" på tidslinjen har fått en snøkrystall rundt seg. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Bare hyggelig. Det ble lettere når jeg fikk bundet ctrl og shift til musa, men med tanke på hvor mye ekstra knapper det i Arkham City innbiller jeg meg at PC-versjonen der er et salig virrvarr a la kontrolloppsettet til Darksiders på PC. Prøvde Darksiders med Mus og tastatur først, fant fort ut at 360 kontrollen var en del bedre egnet. Gleder meg som en unge til Darksiders 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå